Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 23, 2007 8:29 pm

Truffa, veig que ara ja tens de tot,... avatar,..... ticker,....

Perdona pero no haver-te pogut ajudar, he arribat tard!! Encara que no se si t'hagués servit de massa ajuda. Personalment, posar l'avatar em va costar un xic!!jisjisjisjis :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Espero que ja et trobis millor!! Cuida't!! :-)

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dt. oct. 23, 2007 10:02 pm

Hola!!!!
Jolines si que teniu temps entre setmana de xerrar!!! Jo que vaig amb el temps cronometrat. jajajjaja

A la quedada m'agradaria molt venir pero a quina hora sera això???
Per que hi ha dos caps de setmana que treballo a BCN i aquest precisament em tocaba...

A quina hora feu la quedada??

Dissabte dia 3 de Novembre vaig a donar la paga i señal del vestit em faré fotos nenes ja les pasaré al privi.. jajjaja

Que si no en LLuis tafanejaaaaaaaaaaa per aqui nai naiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Encara que no escrigui missatges els llegeixo per que poc temps tinc..

Apa noies arreveureeeeeeeeeeeeee..

FINS AVIAT....
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 23, 2007 10:08 pm

Bona nit noies
Com heu xerrat aquesta tarda no? ufff!

Gemma (nit) no he pogut veure els textos, no et puc ajudar gaire. Aquella que vas posar de la mitja taronja hem va agradar molt. I el text que he llegit de la recepte està super bé, felicitats, t'ha sortit genial! Jo crec que com ho tenies pensat lo de la recepte pel detall de les dones ja va bé, però ho heu de decidir vosaltres. :-)ok:

Sira no he pogut veure les fotos :-( així que no puc opinar! jeje Nosaltres també ens varem anar a fer fotos a Roses, vam anar un dia de prova i ens van agradar molt i un altre dia varem anar a repetir-les però una mica més modats i arreglats, jeje! Ens ho varem passar molt bé fent fotos, ara en Toni es va fer un fart de corre per la sorra de la camara al meu costat, pobre, jeje!

Nosaltres hem posat dues fotos una de dia i una altra de nit, una per davant i una altra per darrera. I hem fet un muntatge com si es tractes del cartell d'una pelicula d'amor, el text rollo gran estrena de pelicula, jeje! Ara tinc per aquí instrusos (el meu germà) quan pugui us posaré fotos!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 24, 2007 9:00 am

hola bon dia de boira aki a Olot,

Com esteu? Jo tik millor, no ho entenc gaire, perke ahir fins i tot vaig anar a ioga i avui mhe aixecat i mhe fet un suc de taronja i encara no he anat amb diarrees, mira millor per mi. Però bé no vull cridar el bon temps que encara és aviat per dirho.

Espe crec que això de la vostra invitació sembla molt modern i també original, k xulu, m'agrada.
He mirat el teu cronometre i ja et keden 7 mesets de res eeeeeeee ufff

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 9:03 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Gemmanit, m'encanta lo de la recepta, és super original, jo no sóc capaç d'escriure res, no tinc gens d'inspiració, de debò que m'ha encantat.
Sira no vaig ser a temps de veure les fotos.... quina ràbia!!!!!!!!!!
Aquesta passa ens està matant a totes, a mi ahir al vespre em varen fer una Gastroscòpia i una Colonoscòpia (no sé si s'escriu així), i la preparació de tot el dia, és super dura!!!!!!!!!!!! Però bé, ara ja està superat, esperar resultats i ja està....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 9:06 am

Truffa, t'hauras de cuidar un parell o tres de dies, jo no et recomano el suc de taronja.... millor de poma o de pressec.... Arròs bullit amb pastanaga bullida, torradetes amb pernil dolç, peix i carn a la planxa i el que va molt bé són les pomes al forn, però tranqui que tot passa... Paciència!!!!!!!!!!!! que és la mare de la ciència.
A mi també em va costar molt posar l'avatar i el ticker, sóc una mica patata per la informàtica.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 9:22 am

Bon dia nines!

Avui vaig una mica de cul!!!!

Truffa molt bé per questa avanços informàtics!!! :-)ok: ja veuràs la pressió de tenir el ticker a sota amb la compta enrrera!
Espero que ja estiguis millor i si estas malalta de la panxa res de suc de taronja pel matí!!!!

Ostres Ainos que tenies algun rpoblemilla a la pnaxa??? a la meu amre també li van haver de fer i va tenir que pendre unes papilles i no sé que més i va ser durillo! pero els resultats li van sortir molt bé. Segur que a tu també!

Ostres Lidia si si volem fotillus!!!

Noies em sembla que m'heu convençut i ho farem com teniem pensant en un principi la invitaciód e les mitges taronges (o maduixes... ja veurem... per que l'aportació de la Sira m'agrada!) i aquest texte per acompanyar els detalls!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 9:29 am

Merci pels ànims, suposo que no serà res.... però realment és molt durillo la preparació!!!!!!!! Però avui ja estic treballant com si res!!!!!!
També vaig una mica de cul, com que ahir no vaig anar a la feina, tot s'ha acumulat a sobre la taula, però què hi farem...... però sempre trobo un moment per mirar el foro!!!!!!!!!!!! Em fotran al carrer!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 24, 2007 9:34 am

Bon dia noies,

Truffa, me'n alegro que et trobis millor, però encara fes bondat uns dies, fins que acabis de fer net!! :-)ok: :-)ok:

Gemma, molt bé!!! Ja ho tens això!! Et quedarà molt xulo!! >.-<: >.-<:

Ainos, reina, com et trobes?? A la meva mare també li van fer aquesta prova i és una mica durilla, no? Però bé, els resultats sortiran perfectes, seguríssim!!! :-)ok: :-)ok:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 9:42 am

Ahir ja em va comentar una mica el DR i en principi sembla que esta tot bé >.-<: , el que passa que és molt pitjor la preparació que no pas l'exploració, però bé què hi farem.... prueba superada!!!!!!!!!!
I ara a pensar amb el casori, que només tinc el restaurant!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 9:58 am

Clar que si Sinos a centrar-te amb coses maques!

Ai noies avui estic tant xofffffffff m'ha vingut la warry de cada mes i m'arrussego com un cuc!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 9:59 am

Ara que hi penso :hmm:: em sembla que cada més us dic lo mateix! e sque ho passo tant malament!!!! :--(

Bueno merci per aguantar-me!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 10:16 am

Hola bon dia noies!

Truffa m'alegro que estiguis millor, això de la panxa està arrassant, però bé és fer una mica de bondat amb el menjar!

Ainos espero que no sigui res i les proves ja veruas que surtiran bé! ànims!

Ostres quan veig el comtador que queden set mesos i una mica mes, penso que falta tan poc i que hem queden moltes coses per fer però hi han coses que encara s'ha d'esperar, hem sembla que pasat reis tindrem molta feina.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 10:23 am

Si espe jo penso com tu que serà un moment crític despres de reis!!! per que ja ho tindrem tot a sobre. Pensa que pel gener hemd e dedidir l'autocar si volem (ja te'n faré momoria!) jo el estatet el faré el febrer em sembla, hem d'enllestir les invitacions ja que jo les vull donar per setmana santa i calr si ens les fem nosaltres tenim feineta i anar embolcallant regals i pensar les cançons pel dia del casament... i proves de vestit.... bufffff
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 10:28 am

Gemma(nit) no et preocupis, estem aquí per això, com que xerrem cada dia, es normal que quan no estem bé o malament ens ho diguem! I no es macu això?

Uff, jo desde que prenc pastilles no hem fa mal res! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 24, 2007 10:31 am

Hola noies,

Sí, cada cop queda menos! :-)ok:

La meva jefa es va casar aquest cap de setmana passat i em va dir que l'ho pitjor són els últims 3 o 4 mesos,..... que és un estrés TOTAL!! Però que fins aleshores no, és anar fent.

Gemma, no dones la tabarra, en absolut! :-)
Sí, la warry és una warry!!! :--(

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 24, 2007 10:35 am

hola bon dia xules!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 24, 2007 10:40 am

Gràcies wapis pels consells, jeje però de fet vaig tenir ahir i avui em trobo millor per això mhe pres un suc de taronja jeje magrda molt, i mha sentat bé, ahir tot el dia vaig fer bondat, arros, torradetes amb pernil...

A mi em passa com tu espe ja no tinc kuasi dolors des k em prenc les pastilles però neni els pits els tinc com dos globus, jeje a tu et passa?
Jo me les vaig pendre durant un any vaig deixar i ara hi he tornat, just fa dos mesos k me les prenc.

Gemmanit espero k la warry pari de donarte la tabarra, nos estem aki per aixo per ajudarnos en el k ens faaci falta.

truffa
Imatge
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 10:40 am

Si si nosaltres estem igual, les invitacions fins gener o febrer no les anirem a imprimir i cap al març començar-les a donar. Bé tenim feina a fer manualitats perquè als sobre i volem posar un detall fet a cartolina negra al voltant del sobre i unes fotos com si fos un film d'aquest de pelicula no si m'explico. I després fer les tarjetes dels detalls etc.

El que passa que fins que no tinguem el pis que ens podem posar allà que no ens vegi ningú es complicat anar abançant res perquè sempre hi ha gent per casa dels pares.

L'autobus ja hi penso, precisament ahir vaig trucar a la Hispano i un altra lloc que trobat aquí Salt però no vaig poder concretar res. Poder avui hi torno a trucar, era perquè més o menys hem fecin un pressupost. Tot i que és complicat perquè jo no sé a quina hora hauria de tornar el Bus, ja que no saps a quina hora pot acabar el sopar i començar el ball? :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: Rissos » dc. oct. 24, 2007 10:42 am

Bon dia a totes !!!

Com ho porteu tot?

Ahir a la tarda estava pensant en els regals dels papes i mares, i no se'm acut res !!!
No m'agradaria regalar un ram a les mares, voldria fer-los un altre cosa, que els quedes perr sempre, però no se el què, voldria una cosa original.
I per els papes igual !!!

veure si alguna de vosaltres em pot donar alkguna idea !

Un petonas a totes.
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants