Hola Noies!!!
Ja mig torno a estar per aquí. Dic mig perquè es veu que la vida de casada no em prova gaire be. ( bé, no us espanteu!!! )
Dimecres vam tornar del nostre super viatge a la Riviera Maya, amb la putad... que en el pont aeri de Madrid a Barcelona ( ja tornavem a casa ) ens van rajar la maleta i ens van robar el necesser i uns souvenirs que portavem. Dijous i divendres vam entrar amunt i avall fent reclamacions i buscant papers per l'assegurança. Diumenge van venir uns amics a casa i jo vaig començar a tenir tos... Al cap de dos dies en diagnosticaven una bronquitis.
Com que havia fet tres setmanes de permis de casament em va fer angúnia demanar la baixa, total, que dimarts i dimecres vaig anar a treballar, però cada cop em trobava més malament. Dijous, després de plegar vaig tornar al metge d'urgències i em van sumar una pneumonia a la bronquitis que tenia. Avui és el primer dia que surto de casa, per anar al metge, però m'han dit que encara no he fet net, i que segueixi tancada a casa ( ara estic a casa els meus pares )
Estic aburrida com una ostra, sort que el meu marit és un sol com a infermer.
Espero estar bé aviat i poder-vos explicar el casament i la lluna de mel