Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 24, 2007 11:48 am

Doncs mha encantat tot això k mhas explicat perke jo també hi crec i també penso el mateix, i també sóc filosofica, crec k majudarà molt i confio molt en el ioga. Per altre banda penso k la vida està plena dentrebancs k hem de saber superar amb l amillor actitud possible, i afrontar cada moment amb molta força, alegria i optimisme perke de temps dolents sempre en venen.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 24, 2007 11:51 am

Moltes gràcies ainos, el meu pare està cada instant i cada moment dakesta vida en la meva ment i en el meu cor, no hi ha dia k no hagi pensat en ell, per mi era molt especial teniem un vincle molt fort i especia, em considero forta i més després dhaver passat per un trangol daket tipus, tajuda molt a madurar, però per altre banda crec k el dia del meu casament puc caure en llàgrimes i no parar de plorar, bé no sé encara mho haig de rumiar perke ploro molt fàcilment. Jo sé k ell estarà allà al meu costat encara k no el pugui veure.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 11:55 am

Ben segur que si que estarà el teu costat!!!!!!!!!!
Això pensa-t'ho bé, i no et preocupis que si plores no passa res, jo sóc molt i molt ploranera, i això creu-me que és bo, expressar els sentiments et fa sentir molt i molt bé.
Tan si ho fas com si no, segur que serà una bona decisió.....Nosaltres també estem amb tu!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 11:58 am

Truffa clar que sí i forta ho has de ser després de passar per aquest tràngul... segur que des d'allà on sigui està amb tu i una mica de la seva energia la diposita cada dia amb tu. :-)ok:

Ja et dic jo fa només 3 anys que he canvait la meva filosofia de vida i em va força bé per que estava molt xunga i m'agrada coneixer gent que tingui aquests mateixos pensaments ... :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Rissos » dc. oct. 24, 2007 12:08 pm

Hola Truffa,

Solsament de pensar i llegir el que has escrit aki sobre tu i el teu papa, ja m'han començat a caure les llàgrimes, sóc una persona molt emocional i penso que com tu si em passes alguna cosa d'aquestes akell dia, explotaria suposo però crec que si ho fas no passarà res pq ploraras de ràbia, però al mateix temps també crec que ploraràs d'il.lusió pq ell t'estarà veient lo guapà que estaràs. Com us he dit jo sóc una persona molt emotiva, i sé que quant estigui entarnt per la porta d l'esglesia començare a plorar pq el veure a ell i m'emocionare i també pq em semblara impossible que sigui jo que estigui entrant per akella porta, suposo que totes en algun moment o altre ens caura la llàgrima de la felicitat, de la tendresa i del record i crec que hem d'estar-ne orgulloses de poder plorar això voldrà dir que tenim un munt de sentiments que els volem expressar encara que sigui a davant de tothom !!!!!

Potser me passat amb el rotllo, però es que me emocionat i ...............
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 12:25 pm

Rissos a mi em passa el mateix i de la manera que ho ahs explicat ara m'emocionava i tot! jo també penso que em faré un fart de plorar per això em sembla que li preguntaré a la Gemma Mengual quin maquillatge fa servir per que em duri a mi tot el dia!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 24, 2007 12:59 pm

Hola nines!!

Truffa, sento molt lo del teu pare, de debó.
Solsament en pensar-hi se'm fa un nus a la gola,...

Reina, si et bé de gust fer l'escrit el dia del casament, fes-lo. Com vol bé t'ha dit l'Ainos, si sents el desig de fer-lo, fes-ho!!! I pel fet de plorar, no et preocupis en absolut!!!! Si has de plorara, plora, i si has de riure, riu!!!
Pensa que en un dia així es barregen un munt de sentiments i es tenen les emocions a flor de pell!!

Facis el que facis, el teu pare estarà orgullosíssim de tu!! Aquell dia estarà al teu costat, com cada dia, i veurà lo guapíssima que estaràs!!!!!! :-)ok:

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 24, 2007 1:08 pm

Moltes i moltes gràcies a tottes, sou molt maques i m'alegro molt de poder parlar això amb vosaltres, gràcies.

M'en vaig a treballar!

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 2:12 pm

A vegades costa parlar d'aquestes coses, però va molt bé fer-ho!!!!!!
Per això estem, per parlar del nostre fantastic dia, però també per parlar de com ens sentim, quins problemes tenim i quins sentiments ens envolten....
Hi pots comptar!!!!!!!! :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 24, 2007 2:31 pm

Això mateix, aquí estem, per compartir, desafogar-nos, escoltar-nos, etc.

I a vegades passa que amb la gent més pròxima, segons quines coses, et costa més explicar-les.... Va bé desafogar-se de tan en tan, encara que a vegades costi un xic!

Et dic el mateix que l'Ainos. Pots comptar-hi!!! :-)ok:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 2:58 pm

Clar que si! amb mi també! :-()-)

Vaja totes podeu comptar amb mi i la veritat es que mai hagués pensat estar enganxada al forum amb un grupd e noies amb motiud el casament pero aquí ja estem compartint molt més que uns simples preparatius i això està bé! m'agrada!
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 24, 2007 2:59 pm

:-)) :-)) love is in the air... :-))
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 24, 2007 3:21 pm

uixxx nenes quina emotivitat que corre per aqui avui!!! no us poseu tristones que es una epoca molt maca la que esteu vivint i l'heu de disfrutar a tope!!!

Felicitats Shyla per l'eleccio del vestit, una cosa mes feta!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 24, 2007 3:22 pm

gràcies!
Visitant

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 3:41 pm

Hola noies,

Veig que us heu posat molt emotives, jo també ploro amb facilitat, i suposo que aquell día m'emocionaré moltíssim i de veure a la gent estimada allà compartint el dia més especial amb tu.

Truffa guapa, sento molt lo del teu pare, ben segur que allà on estigui, en el teu dia estarà al teu costat i si sents la necessitat de dirigir-li unes paraules endevant, és un dia alegre perquè serà el teu casament i en tot moment ell hi serà present en les vostres ments i el vostre cor això per descomptat.
Jo a l'abril vaig anar a un casament i el noi que es casaba fa uns anys es va morir el seu germà gran, i durant el casament tota la familia va evitar fer o dir qualsevol cosa que el recordés ja que la mare es molt sensible i no hi ha dia que no s'enrecordi del seu fill, això és normal, ells ho van decidir així.
Bé facis el que facis compta també amb el meu suport, guapa! :-)ok:

Shyla enhorabona ja tens vestit!! a veure si ens poses alguna foto! :-()-)

Per cert Gemma(nit) he trucat aquest matí als de hispano a veure si hem podien fer un presupost. La noia amb qui he parlat m'ha dit que si el casament es al juny amb què truqui cap al març n'hi ha prou i el pressupost que clar l'any que ve poder pujen una mica els preus, com tot clar, pero hem faran un aproximat perquè hem faci una idea.
Hem queda que hem tornaria a trucar per dirme el pressupost, i ja li diré que hem confirmi lo del març :-/ .
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 24, 2007 3:44 pm

Espe, és que no en tinc de foto, no me'n vaig fer i tampoc n'hi ha per internet, haurem d'esperar a la següent prova o a l'abril!
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 24, 2007 3:47 pm

Shyla esperem que a la prova ets facis fotikis i les penjis, que no podem esperar tant fins a l'abril, massa temps!! :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 3:48 pm

Bueno ja em diràs a verue que et diuen.... a mi em van dir que a principis d'any ja ho podia reservar.... :-/ no sé suposo que depen de qui t'agafi el telefon... A mi el Miquel de Mas El Martí també em va recomanar que ho fes a principis d'any per curar-me en salut ja que ara amb aixod el carnet per punts son moltes les parelles que ho fan! així que jo a finals de gener o febrer que ho encarregaré... no sé amb qui pero ho encarregaré! Bueno ja ens anirem comentant la jugafa. M?han dit que provi de trucar a Sarfa a veure que tal...

shyla et fas pregar eh??!!!! ho volem veure abans d'abril!!!! vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 24, 2007 3:49 pm

nenes, si és que no en tinc, no me'l puc pas inventar!!
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 3:50 pm

Bueno pero ens les poses a la primera prova no a l'abril quan et casis!!!!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants