Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 4:50 pm

Guai pillinguis al poder!!!! >.-<:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 24, 2007 4:51 pm

aiii nenes estic super contenta!!! la Maria Fort m'acaba de portar fotos de la de decoracio de l'esglesia i del restaurant, aiii quian ilu!!! ara les penjare a la meva cronica!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 24, 2007 4:52 pm

Jisjisjisjis,.... ara espero no perdre'n cap pel camí!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres, que xulos els ninots de Bufallums, no¿?¿?!!! Què faràs els vostres nuvis??
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 4:55 pm

Eii jo si pogués tampoc en portaria de sostens, jeje libres!!

M'acaba de trucar la de Hispano, el preu igual que tu,uns 500 euros + 7% d'iva. I m'ha dit que truqui al Març, però segurament ho faré al febrer, jeje! per asegurar.
De totes maneres m'agradaria comparar preus, he tornat a trucar als d'Autorcars Toni i no m'agafen el telèfon, no hi son mai :-/ . Poder si tinc un moment m'apropo ja que ho tinc casi al costat de casa.

Tetes a veure si ens poses aquestes fotos per veure la decoració com va quedar! :-)ok: i agafem idees, jejej!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 4:59 pm

Sira, Tetes teniu aquest programa vosaltres? com el puc aconseguir? per que jo no descarto fer un montatge d'aquests!

Gemma si faré els nostres nuvis una mica personalitzats com que en Raül es molt català de la ceba potser faig que porti una estelada o una berretina o algo així. Aquesta és la idea! Ah! i no dono no! com en vols perdre cap!

Espe si a mi em van dir uns 450 € més IVA així que ja es això! jo també seguiré buscant i t'informo i reservem pel febrer!!! :-)ok:

Tetes ara miro la teva cronica amb les fotos!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 5:06 pm

Si a veure on el podem aconseguir el programet, que jo potser també m'ho plantejo, o li dic a alguna de la colla (que allà si que hi ha imaginació per un tub) que faci alguna coseta xula!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 24, 2007 5:14 pm

Hola nines!!

Sí, sí, volem fotos i programets!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: sira » dc. oct. 24, 2007 5:18 pm

Soposo que si vas e l'Emule o a l'Ares i poses el nom Memories on Tv et surtirà. És molt fàcil a mi un company de feina em va fer una mena de curset per defensar-me, i és fàcil en serio.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 5:20 pm

Ok ho provaré!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 5:21 pm

Una altre idea :hmm:: , heu fet mai un album digital amb el Hoffman, són molt xulos i no surten massa cars, les nenes de la colla en varem fer un d'un comiat de soltera, i va quedar genial, llavors li varem regalar a la núvia el dia del casament, li va encantar!!!!!!!!! És un record que tindrà sempre, varem tenir feina, pero va valer la pena!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 5:22 pm

Sira, he clicat el link de la pàgina que has posat i em diu que no troba la pàgina, pot ser?? o és que sóc més patata del que em pensava....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 5:26 pm

Ei aquest programa memories on tv exactament que fa, és per fer muntatges de fotos? també es poden fer de video?
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dc. oct. 24, 2007 5:28 pm

Ainos a mi m'encantes els àlbums Hofmann i m'encanta fer-los són senzills de fer i el resultat qualitat-preu surt molt i molt bé!!!

Ostres amb el tema dels pisos ara ja em dit a tots que no i no vegis com van els venedors! ens truquen cada 2 per 3 per dir-nos quina oferta podem oferir nosaltres,... ara m'acaben de trucar que d'un han baixat 5000 euros.... no paren, tenen unes ganes de vendre!!!! però a nosaltres ens surten del nostre pressupost!!!! així que res! de moment ens quedem aquí!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 24, 2007 5:30 pm

Hola guapes,

què tal? Veig que li heu donat bastant a les tecles,jejeje!!M'estic posant al dia, és que gairebé no tinc temps per entrar... estic molt enfainada.

Truffa, veig que estàs millor de la panxa. Opino igual que la resta, que el dia del casament, has de fer el que tu creguis ... si vols fer un escrit, endavant, has de ser.

Ainos, segur que les probes que et vas fer et sortiran BÉ!! :-)ok:

Espe, Gemma, Gemma(nit),Sira, Shyla, Tetes, Rissos, Arohha,.... com esteu?? espero que bé!

Miriam, guapa, companya de restaurant i de carretera, què tal? com va tot? veig que super enfainada entre el nen i els estudis.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 5:32 pm

Espe em sembla que aquets programa es per fer videos que es el que jo volia ara me l'estic baixant per l'emule i a veure si m'ensurto!

Sira es que els bancs han tancat l'aixeta i aixo es nota molt! fa que tot s'estabilitzi una mica més. Tot i que jo no crec que hi hagi una super davallada de preus el que passa es que costa més vendre i tota aquesta gent treballa per comissio i té uns sous molts baixos i clar deuen anar escanyats.
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 5:32 pm

Yo també he fet albums Hoffman és molt fàcil i a la gent li agraden molt.
Bull acabar de fer un pels meus pares, que varen anar de vacances i els hi vaig començar a fer i encara no l'he acabat.

Sira ara la cosa esta en debaixada i per això els promotors estan desitjant acabar les obres per vendre. La construcció no està a la seva millor epoca, però pels compradors que hem de demanar la hipoteca tampoc així que és el peix que es mossega la cua.

Nosaltres finalment farem la hipoteca amb Caja Madrid, és on ens han fet millor oferta, a no ser que la nostra caixa quan li diem que no la fem amb ells, ens ofereixi alguna cosa millor, que ho dubto.

Ànims Sira, que amb paciencia alguna cosa trobareu. Per quina zona busques?
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 5:34 pm

Espe enrecorda't de la oferta vinculant eh?! que jo amb Caja Madrid vaig tenir un problema per no tenir-ho i vaig canviar de Banc.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 5:34 pm

Gracies Agbe, encara me'n falta una, però confio que si, i si no el pitjor que pot passar, és una petita operació (que ja m'he fet a l'idea), que no seria urgent, per tan ho podria programar i fer-ho ara o ja esperaría després del casament i el viatge!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 24, 2007 5:37 pm

Uixxxxxxx, ja tinc una floreta, quina il.lu!!!!!!! Però abans no em posi al vostre nivell, tela...... quina feinada!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 5:38 pm

A dons ja me'l baixaré a casa el programa i el remaneré i li enseñaré a en Toni que es el manetes de la informartica i el disseny, jeje!

Pot estar bé per fer videos sobretot pel viatge jeje. que portarem camara de video també. Pel casament no tenim pensat muntar res, en Toni creu que aìxò algú si vol ja ens ho fará com un regal, de fet en Toni es l'encarregat de fer els muntatges als casaments de fotos normalment i creu que pel nostre s'ho han de currar els altres, jeje!
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants