Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 5:41 pm

Home es tot un detall si t'ho fan! jo com que sóc la primera que es casa de la colla nos é si em faran alguna cosa o no... :-/

Ainos en mica en mica ja aniràs tinguent el teu jardinet!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 24, 2007 5:41 pm

aixx nenes no he pogut penjar les fotos encar que ha vingut l'informatic a instalarme l'antivirus i s'ha esta aqui fins ara!!

Jo si que tinc el programa memories on tv. Serveix per fer presentacions com en power point i hi poses fotos amb musica, tambe hi pots afegir videos que ja tingueu i pots triar l'efecte i l'estona que vols que surti cada foto...super facil de fer anar. Es molt intuitiu, jo rementant-lo de seguida vaig saber-ne el funcionament.
Gemma per emule te'l baixaras pero sera una versio de prova i et sortiran marques d'aigua. Jo recordo que em va costar molt trobar una versio correcte i ara no recordo pas com m'ho vaig fer. Com a ultim recurs us el podria grabar i fer-vos-el arribar o donar-vos-el a la quedada. Ja em direu si ho aconsegui :-)ok:

Nenes no em parleu del tema pisos que jo estic a una immobiliaria i no es ven res de res. No m'extranya que continuament et truquin que han baixat preus perque la veritat es que la majoria nem escanyades...per quina zona busques pis tu???

Ara vaig cap a la cronica!! >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 5:41 pm

Aixo de la oferta vinculant suposo que et refereixes que en funció de la vinculació amb el banc et van baixant el diferencial no?

Dons precisament hem agafat caixa Madrid perquè és la que ens ofereix el diferencial més baix i sense vinculació, és lo primer que li vaig preguntar. Bé una nomina si l'haurem de posar allà però vaig entrendre que no estaba obligat a tenir-ho tot allà. De totes maneres abans de signar res, m'informaré bé.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 5:46 pm

Jo crec que alguna cosa ens faran i algun joc o borma també, per lo que hem anat fent als casaments que he anat. O alguna cosa amb les fotos del comiat de solters ves a saber, ja m'espero qualsevol cosa. El comiat ja l'estan preparant quina por. jejej.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 5:48 pm

No no no Espe.... és super important! que les condicions que heu pactat te les posin per escrit. Tu li has de demanar al tiu de Caja Madrid que et faci una oferta vinculant, així tal cual i ell ja t'entendrà i et farà un document on t'explicarà el diferencial i totes les condicions. Això tñe una validesa legal i no t'ho poden canviar per res del mon. Normalment dura 15 dies pero fes-ho creu-me! a nosaltres a davant notari Caja Madid ens havia pujat el diferencial que haviem pactat i ens en vam donar compte i ens vam negar a signar..... vam agafar una emprenyamenta! i el notari pobre clar ens va donar la raó i al final vam poder pactar amb la immobiliaria signar un altre dia per que havia passat aixo pero si tens la mala llet que la immobiliaria et digui que és el teu problema hauries de signar les condicions que ells et diguessin o perds el pis. En serio fes-ho per que no costa res i aniras més segura.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 24, 2007 5:52 pm

Tetes veig que encara no les han penjat! les miraré demà que ja plego.

Fins demà!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 24, 2007 5:53 pm

A es veritat m'he confos, ja m'ho vas comentar que ho demanés, l'altra dia quan varem anar a mirar no vam demanar perquè era simplement informació, però ara que ja ens hem decidit quan truqui al de Caixa Madrid (que és l'home d'una companya de feina, espero que no m'enganyi) ja li demanaré, no hem vull trobar sorpreses el dia de l'escriptura. Igualment fins finals de novembre no podrá entrar el perit al pis per fer el peritatge i fins que no tinguem això no es poden fer papers.
Gràcies Gemma ! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 24, 2007 5:55 pm

Gemma m'estic barallant amb les fotos!!! em sembla que son massa grans i no les suporta, les he de reduir, quin pal! :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dc. oct. 24, 2007 5:56 pm

hola a totes,

truffa trobo molt bona idea fer un escrit pel teu pare serà molt emotiu, però la idea que ha donat la sira també es molt maca :-)ok:

ainos espero que els resultats de la proba sortin bé :-)ok:
a mi també m'agrada molt fer albums hoffman fa poc va ser el cumple del meu pare i li vam fer un amb fotos desde que era petit, quan va coneixer a la meva mare, quan es van casar... y axi fins ara que ha fet 50 anys :-))

Agbe yo tambe estic molt liada a la feina, m'agradaria conectar-me més pero amb falta temps!!!!!!!!!!

gemma la web que has possat esta super bé, he entrat i he vist uns nuvis amb una moto i es genial, perque estem buscant uns nuvis aixi per regalar a la meva cosina i al seu xicot perquè son moteros totalll :-) :-)

no se si m'he deixat alguna cosa pero es que hi ha tantes coses que no m'enrecordo de tot ho sento si m'he deixat alguna cosa

petons ;.:love_:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: sira » dc. oct. 24, 2007 6:03 pm

Espe has mirat al Bankinter??? el meu germà ho va fer amb ells perquè eren els més econòmics!

Tetes nosaltres vivim a St Feliu de Guíxols i busquem un pis (si pot ser nou) i cèntric de 3 habitacions amb pàrquing, però clar es dispara molt 270.000 a 320.000 i clar ens surt una quota de 1300 €!!!!!!!!! és una passada!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 24, 2007 6:14 pm

ui nosaltres no toquem pas st feliu de guixols, em sap greu, no et puc trobar res!!

Ja teniu una tungada de fotos a la cronica. ARa paro que haig de marxar. dema continuare :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 24, 2007 8:13 pm

Bona nit noies!!

Ostres, estic flipant... heu escrit com 5 pàgines en un dia!!!! :o-o: :o-o: Sou unes màquines!!!!

TRuffa, veig que ja estas millor de la passa! Espero que en un parell de dies ja estiguis perfecta!

Agbe, doncs si, estic super liada...arribo cada dia a les 5 de la tarda i clar, entre la feina que ens posen i l'Arnau no tinc temps de conectarme...
I us trobo a faltar un pilóoooooo :-( La veritat que mai hauria dit que em visiaria tant a un fórum!

Nenas, gràcies per estar aquí... em fa molta ilusió haver-hos conegut i poder compartir amb vosaltres tots aquests moments... us hi dic amb la mà al cor! =0-0-) :-))

Sira i Gemmanit, no he pogut veure les fotos ni els escrits... perque no mels passeu per privi please??? Es que si els torneu a penjar jo fons demà a la nit ja no conectaré...

Vania, clar que pots venir a la quedada! NOmes faltaria! I si en Lluis bé, doncs mira, mes ven acompanyat impossible :-)ok: De fet, jo hauré de venir amb el meu peke!

Lídia, esperem les fotos amb deliriiiii!!! Ja saps de seguida que les tinguis privi!

Shyla...MOLTES FELICITATTTTTSSS!!! Per fi ja tens vestittttt!!! Segur que serà super maco!

Veig que he parlat del tema regals... nosaltres suposo que farem lo tipic... els pares ( que suposo que farem una foto) la meva germana i cuñada estic pensant de fer una replica del ram, a un parell de amigues el ram de xupa-xups, els nuvis, el meu ram a la meva padrina, si hi ha alguna embarassada la cigoña i als meus tiets els hi farem un regal ja que faran 8 anys de casats... el que ara m'estic donant conte que tot es a la meva famili... ( com es nota qui organitza, ehhh >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ) així que haure de fer alguns canvis! NO se, quan ho tingui clar ja us informaré!

Ai, bueno em sembla que no em deixo res...

Sabeu, la semana que bé, exactament l'altre dilluns, el dia 5, el meu peke ja fa 2 anyets!!!!!!! Quina ilusió!!!!!!!!! Tan petitó que era i mira, ja es un homenettttt!!!

BOna nit reinas!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 24, 2007 9:21 pm

Hola nines!!

Míriam, ja veig que estàs liadíssima,.... però és normal, amb el peke, el curs,... deú ni do!! Però et trobavem a faltar,.... :-)
Ostres, així que l'Arnau farà 2 anyets el dia 5??? Carai,.....ara ha d'estar molt simpàtic i divertit, no? Quan tenen aquesta edat fan tanta gràcia!! >.-<: >.-<:
Jo ja tinc ganes que la meva nebodeta tingui aquesta edat, per poder-li fer més moneries!! >.-<: >.-<:

Uff,... jo això dels regals encara m'ho he de pensar un xic,... ja que mai se si és molt o poc, si en faig massa espectacle o poc,... :hmm:: :o-o:
Però tu ja veig que els tens força clars!! :-)) :-)) Que bé!! :-)ok: :-)ok:
A vegades em doneu una enveja (sana),.... vosaltres ho teniu tot tant clar, i jo estic tant a la parra,.... que m'estresso!! :-))

Bé guapíssimes,vaig a veure una mica la tele i a dormir!!

Fins demà. Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 24, 2007 9:31 pm

Altre vegada moltes i moltes gràcies a totes, sira la teva idea mha agradat molt, de fet la mare del ja marit de la meva millor amiga es va morir i la meva amiga li va preparar en ell un muntatge de fotos amb la seva mare kuan eren petits, i ell no va parar de plorar en tota lestona, va ser molt emotiu. I el pare del marit de la cosina del meu futur marit també va morir i ell va voler dir unes paraules però no va poder, pobre naturalment es va posar a plorar davant de tothom, va ser també molt emotiu.

Bé després de lexperiència i havent parlat amb ma mare potser farem escrit, potser li demanarem al mossèn k ho digui, no ho sé, perke jo em puc posar molt i molt a plorar i de fet segur k ja ho faré però precisament per això no tinc ganes de passarho més malament, no sé és tan personal cadascú ho sent i ho viu de maneres diferents, i encara no sé ben bé com enfocarho. Però gràcies sira, akesta idea també ja la tenia el cap ruminat.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 24, 2007 9:45 pm

TRuffa, reina, com bé tan dit les altres, tu as de fer el que consideris el mes oprtú, igualment, facis el que facis estarà orgullos de tú! Ets un : sol : nina!
Ânims reina!!!

Mireia, la veritat que estic super aturada... sembla que ho tingui molt clar pero es que no tinc res segur... i ara me estancat i no se que fer... penso, encara queda molt! I en veritat... haviat seran 7 mesos!!! Quins nervis!!
Pel que fa al peke, SI... es molt divertit ara, pero tela, tela i tela... es que no se li acaben les piles!!! Pero clar, ara ja comença a xerrar i fa molta gràcia! Em diu: mama cuculata ( xocolata ) i li dic: no ni ha Arnau... i em diu: Lletga mama!! TU te creuuusss??? Es la mecachis!

Haviam si començem a mirar lo de les invitacions...

Vinga guapes! Bona nit!!!!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: VaLu » dc. oct. 24, 2007 11:08 pm

bona nit flors!! :-()-)
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: VaLu » dc. oct. 24, 2007 11:15 pm

una pregunteta:

alguna de vosaltres te alguna referencia del hotel mar menuda que esta a tossa de mar?? es que aquest diumenge anem a fer un pica-pica alla i veurem el restaurant muntat per casament, i no se...
es per si alguna o coneixia!!

per cert gracies a totes per lo de la trobada sou de lo millor que hi ha a tota la comarca de girona. muuuuaaaaa!! i que coy de tot internet!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 25, 2007 8:28 am

Bon dia nines!!!!!

Míriam, jejejeje, així que li agrada la cuculata (xocolata) a l'Arnau!! Quin bitxu!!!! =0-0-) =0-0-)
Sí, donen molta feina, però compensa molt, no?? :-)) :-))

Truffa, reina, em reitero,.... has de fer el que et vingui de gust i el que més desitgis!!! Facis el que facis el teu pare estarà orgullosíssim de tu i li encantarà!!! :-)ok: Però també és cert que, pot ser, el fet que ho llegeixi una altra persona seria millor, però et torno a dir que has de ser tu! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Vania, personalment no conec aquest hotel, però a mi tampoc em facis massa cas,.... no estic massa al dia!! :o-o: :o-o:

Bé guapes, fins ara!!

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 25, 2007 8:34 am

Bon dia nines!

Vaia Tela Miriam amb l'Arnau quina gràcia! és lo millor quan comencen a xerrar! es normal que vagis atavalada i que no tinguis gaire temps de res pero tu tranquil.la! Ara t'enviaré per privat els escrits i així em dones la teva opinió.

Truffa facis el que facis serà emotiu això tingue-ho clar i especial per tu i per te amre i per tota la vosta trafimia i amics. Ànims reina!

Gemma no et preocupis per que jo tampoc tinc gaire clares les entregues algunes sí altres no! aixi que paciència i anar fent....

Arohha nosaltres tampoc descartem fer-ne alguna és de parella personalitzada pero ja veruem per que tot depen de l'economia i aquests son una mica cars i no sé miraré altres coses també! pero la nostra segur que ho fem!

Ostres Vania jo no conec el restaurant així que no et puc ajudar!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 25, 2007 9:19 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Que guay això de l'Arnau, jo cada vegada tinc més ganes de nen, no sé, seran coses de l'edat.........
Ja dijous i la setmana que ve, festa!!!!!!!!!! Suposo que marxarem alguns dies a Andorra, que ens agrada molt pujar-hi, a veure si aconsegueixo que el compi vulgui anar a Caldea, que no hi ha manera!!!!! Com que de les fires de Girona, n'estem més que farts, farem una escapadeta, que ja ens toca!!!!!!!!!
Què fareu vosaltres pel pont?????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants