Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 25, 2007 9:40 am

Ja veus la setmana que ve només treballaré 2 dies!!!! :-///:

Nosaltres dilluns anirem a l'ajuntament per demanar lo que necessitem de papaers i afer un vol per les fires i el dia 1 ens n'anirem a buscar bolets i amb una mcia de sort a sopar a casa el meu germà per que em sembla que ja tindrà el video i les fotos del casament!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 25, 2007 9:48 am

Hola nines!!

Uff,... nosaltres pel pont suposo que pujarem a l'Escala. A la mínima que puc,.... cap allà, a relaxar-nos!! :-))

Ostres Ainos, que bé no a Caldea?? A veure si el teu futur s'anima!! :-)ok:

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: truffa » dj. oct. 25, 2007 9:49 am

Bon dia nines,

Doncs vania no et puc ajudar aquest hotel no el conec, tampoc tinc massa tirada cap a Tossa de Mar. Ja em sap greu no poderte ajudar.

Jejeje míriam k macu k deu estar el teu arnauet, jo també tinc els meus alumnes dakestes edats, 3, 4 i 5 anys i pensa k mho passo pipa!!!

Doncs nosaltres per akest pont segurament baixarem algun dia cap a girona a la meva terra, jeje i el dia 1 tenim dinar de formatges com cada any mmmmmmm ens hi posem les botes!!!
El meu nen que és molt formatger i disfruta k no vegis.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: TETES » dj. oct. 25, 2007 10:06 am

Bon dia nines!!!!

Pobreta de mi, avui hem anat a fer analisis i m'han punxat, dolents!!!! jejeje!!

Que guay Miriam l'Arnau 2 anyets ja...aquesta edat fan molta gracia i estan per menjarse'ls! la meva nebodeta fa 3 anys aquest dissabte i es ja com una dona petita!!! es la nineta dels meus ulls i jo la seva tieta preferida, jejeje!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 25, 2007 10:08 am

Hola nines!!!!

A veure,….. m’agradaria demanar-vos opinió i consell d’una coseta,… m’explico:

El meu futur és molt i molt motero. Sempre hem tingut moto, inclús fins fa un parell d’anys érem d’un grup de motoristes, en la que hi tenim molts amics repartits per tot Espanya (similar al Guianupcial, però més petit i de motos). Quedàvem tots els dimecres en un bar de moteros, feiem sortides, llogàvem circuits per a què els nens poguessin córrer, etc. Vaja, moteros, moteros!! Fa un parell d’anys ens vam haver de vendre la moto, ja que al meu futur maridet li van diagnosticar una hernia discal i, a més a més, necessitàvem un cotxe, i tot no podia ser. Total, que ara no podem, però en un futur tornarem a tenir moto, perquè ens agrada molt.

D’altra banda, sempre he volgut fer-li una sorpresa el dia del nostre casament. Si pogués (€) li regalaria una moto com la que tenia, però està clar que és impossible. A més a més, si mai per desgràcia li passés alguna cosa, no m’ho podria perdonar en la vida!!! Per això, havia pensat fer-li una rèplica de la moto amb BUFALLUMS (Gemma., gràcies, perquè m’ha encantat tot el que fan). Com que he vist que fan ninos fins a 1m., doncs m’agradaria fer-li la moto!!

Què us sembla???

Ostres, perdoneu per tot el rotllo que us he donat!!

Gràcies per escoltar-me.

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 25, 2007 10:13 am

Guaaaa Gemma la idea genial segur que li encantarà!!!!!! :-)ok:

Jo sí que ho faria! segur que s'emocionarà!

Tetes a mi tampoc m'agrada que em punxin!!!! :--(
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dj. oct. 25, 2007 10:21 am

HOLA A TOTES

EL ARNAU ESTA A L'EDAT MES DIVERTIDA, SEGUR QUE T'HO PASSAS GENIAL AMB ELL :: orrr::

GEMMANIT, JA SON UNA MICA CARS, NOSALTRES SI FEM NOMES FAREM UN, PERO ES FA GRACIA PERQUE SON MOLT XULOS I A LA MEVA COSINA I EL SEU XICOT LI ENCANTARAN :-):-):-):

A MI EM SEMBLA MOLT BONA IDEA AIXO DE FER-LI UNA REPLICA DE LA MOTO SEGUR QUE LI FA MOLT GRACIA. EL MEU FUTUR TAMBÉ ES UN APASIONAT DE LES MOTOS, I SEMPRE QUE PODEM ELS CAPS DE SETMANA FEM SORITES EN MOTO, AMB UNA COLLA , EL QUE PASSA QUE HARA JA COMENÇA A FER FRED I NO SORTIM TANT.ES UNA IDEA MOLT DIVERTIDA I CREC QUE LI AGRADARA MOLT. :-)ok:

NOSALTRES PEL PONT SEGURAMENT ENS QUEDAREM PER GIRONA
PETONS
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dj. oct. 25, 2007 10:24 am

UNA COSETA, JA SE QUE ENCARA ES MASSA AVIAT, PERO AMB QUANT DE TEMPS MES O MENYS VAU O COMENÇAREU A MIRAR EL VIATGE?? ALGU EM POT DIR ALGUNA AGENCIA QUE ESTIGUI BE?

GRACIES :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 25, 2007 10:28 am

Ostres això depen del tipus de viatge que vulguis fer. Nosaltres ja fa 15 dies que el tenim reservat pero per que es un creuer i volen! pero si es un circuit normal que tenen moltes places jo diria que amb 4 o 5 mesos d'antel.lació n'hi ha prou...
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dj. oct. 25, 2007 10:32 am

GRACIES GEMMANIT, TENIM PENSAT FER NY+R. MAYA.
Imatge
arohha

EntradaAutor: TETES » dj. oct. 25, 2007 10:39 am

estic penjant mes fotos a la cronica!! Gemma mira-les que n'hi ha de la casa i ara en posare del menjador!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 25, 2007 10:46 am

Voyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 25, 2007 10:46 am

Voyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 25, 2007 10:51 am

Guay Gemma lo de la rèplica de la moto, el meu és un apassionat dels cotxes (clàssics) i estic segura que li faría molta il.lusió!!!!!!!
No quedaveu pas a Castellfollit de la Roca??????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dj. oct. 25, 2007 11:22 am

ja esta, ja he penjat totes les fotos que tinc de la decoracio, que xuliiii, ai que m'emociono!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dj. oct. 25, 2007 11:53 am

Hola nines!

Miriam que macu l'Arnau quina gràcia com et demana la xocolata, jeje ara és la millor edat, fan molta gràcia, semblen uns vells quan xerren. jjee!

Vania reina no et puc ajudar jo tampoc conec ni tinc referències d'aquest hotel.

Gemma bona ideia lo de la rèplica de la moto, segur que li agradarà molt al teu xicot i li farà molta ilusió.

Nosaltres el viatge encara no hem començat a mirar res, estem esperant a la fira tot nuvis que mes o menys ens faltaran uns 7 mesos o una mica menys, si ho fas amb tan de temps, et fan una mica més de descompte crec.

Jo la setmana que bé no faig pont, bé tinc festa dilluns i dijous, en Toni si fa pont per tots sants, no tenim pensat anar enlloc, estarem per aquí a Fires suposo.
Es que m'estic guardant tots els dies pel desembre per quan ens entreguin el pis. >.-<:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dj. oct. 25, 2007 12:04 pm

arohha jo tambe vaig fer aquest viatge, espectacular!! una passada!!!!

Nosaltres ho vam començar a mirar si no recordo malament uns 4 mesos avançs, pero ens vam trobar que era massa aviat perque tothom ens deia que encara no tenien els nous preus i vam deixar dades i quan van tenir-los ens van trucar, ara que nomes van complir alguns, per no dir dos o tres nomes...n'hi ha que encara estic esperant que em passin els preus com aquell que diu, jejeje!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 25, 2007 12:11 pm

Hola nines!!!

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES!!! Sou uns soletes!!!!!!! .:::love...·
Ara a veure quant em costarà,.... :hmm::

Ainos, no reina, quedavem a Barna, que és on vivim (per "desgràcia" meva)!! :-)) :-))

Espe, nosaltres tampoc encara no hem mirat res. Voliem anar als Fiords, però ho hem descartat, bàsicament pel preu!! :--( :--(
Ara volem mirar Costa Rica, a veure què tal!! Però a mi, el fet d'estar tantes hores dalt d'un avió no em fa massa gràcia,.... així que ja veurem!! :-)
Nena, que bé, aviat tindreu el pis!!!!! >.-<: >.-<:

Arohha, vosaltres també sou moteros?? Quina moto teniu?? :-)

Tetes, així que amb 4 mesos abans és més que suficient?? Doncs jo pensava que anavem justs!! Que bé!! :-)ok: :-)ok:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dj. oct. 25, 2007 12:15 pm

GRACIES NOIES, ES PER FER-ME UNA IDEA, COM QUE HI HA TANTES COSES QUE PREPARAR :-/ , VULL SABER AMB QUANT TEMPS HAIG DE COMENÇAR A MIRAR CADA COSA..... ME COMPRAT UNA LLIBRETA I ALLA VAIG APUNTANT TOTES LES COSES I PER QUANT MES O MENYS LES HAIG DE COMENÇAR A PREPARAR, PERQUEÈ SINO NO M'ENRECORDARÉ DE TOT. :--( :--( AMB LA MEMORIA QUE TINC...
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 25, 2007 2:15 pm

El meu nen vol anar o a Australia o al Canada, en plan circuit, jo volia alguna cosa més de relax..... tipus illes Maldives o Seychelles, alguna sap si amb aquestes illes es pot fer algun combinat per poder barrejar una mica circuit i visites + relax total???????? Com per exemple el que vol fer l'arohha, però amb aqueste illes... no sé si m'explico.
La conya és que jo havia treballat 3 anys en una Agencia de Viatges, i vaig ben peix!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants