Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. oct. 27, 2007 12:00 pm

Merci Sira per la informació!!! Llastima que no hi pugui anar... pero de totes maneras gràcies per informar-nos! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » ds. oct. 27, 2007 2:49 pm

Hola de nou a totes, bona tarda de dissabte,

Com esteu totes?? Per cert les qua aneu a prendre mides molta sort i les que aneu a provar vestits feu fotos eeeeeeee jo tmb vull veureus en un privi, penseu en mi també.

BON CAP DE SETMANA per mi no tant llarg com algunes perke tmb treballo.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » ds. oct. 27, 2007 3:28 pm

Hola guapes,

Bé divendres ja vaig dir si quiero al Nalon,jeje!
Me'l vaig tornar a emprovar, i hem vaig fer fotos, us he passat una foto per privat, en tinc més, però només hem deixa enviar d'una en una, si algú sap com puc fer per enviar més d'una foto m'ho dieu, es que si hagi d'envair tres missatges a cada una no acabaré mai jeje. Fins i tot la noia que m'atenia super simpatica hem va fer posar en poses, semblava una model.
La meu mare es va emocionar, la noia hem va fer caminar perque es veies la cua i aquí la meu mare es va posar a plorar, jeje! guapa!

Hem varen agafar les mides vestida, hem va dir que prefereix que hem vagi una mica gros i m'ho hagin d'entrar que no que hem quedi petit.

Hem va dir que a la proxima prova havia d'anar ja amb la roba interior i les sabates, que si vull comprar allà el complements cap a finals d'any ja arribaria lo nou. El tocat del cavell hem dir que si podia anès abans de desembre perquè es veu que ara te molta cosa però és una de les coses que abans es queden sense.

Per cert la proxima prova ja no la tinc fins finals d'abril, el dia 25 el dia del meu cumple!!! uff quan de temps. Paciencia.

Bé ja hem direu que us sembla!
A veure les altres que tal us ha anat! i envieu foto vale! tinc ganes de veure a totes amb vestit! >.-<: >.-<:
Si m'he deixat algú que no li he eniat foto m'ho digueu que com que soms tantes ja hem perdo guapis!

Jo dilluns no treballo tinc festa, però divendres si, volia dir que divendres no feia pont!

Petons i bones fires!!!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: arohha » ds. oct. 27, 2007 8:23 pm

hola espe,
>.-<: >.-<: >.-<:
nena estaràs espectacular :-)ok: :-)ok: :-)ok: , et queda super bé m'agrada moltissim, estas molt guapa. :-):-):-):

petons :-))
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. oct. 27, 2007 9:16 pm

ESpe reina, estas guapísssiiiimmmmmmmmmaaaaa!!!!!! Ja to he dit per privat, pero nena es que estas molt guapa!!! Quina ilusió, nena!! Ara a esperar fins al dia del teu cumple,eh! Veus que bé, tondràs doble regal!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 28, 2007 10:13 am

Bon dia de diumenge,

Primer de tot felicitarte Espe estas preciosa ja the contestat en el missatge privat. Es nota que has fet bona elecció i que és el teu vestit.

Sabeu que nenis avui mhe aixecat altre cop amb diarrees, jo ja no sé que pensar, potser perke no em vaig curar del tot i ahir vaig menjar algun formatge i em deuria sentar malament. BUff quin rollo.
I també fa uns dies que em fa molt mal de cap com migranyes.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: sira » dg. oct. 28, 2007 3:16 pm

Espe estàs guapíssima!!!!!!!!!!!! a part se't veu molt feliç!!!! Felicitats per l'elecció!!!!

Ai!!! a mi em van prendre les mides sense roba! :-( :-/ a veure si m'anirà petit!! :--(
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dg. oct. 28, 2007 5:46 pm

Hola!!!!!
JA SOC TIA!!!!!!

No he pogut conectarme fins avui pq el divendres la Laia va neixer i m'he passat els dies a girona.
Va pesar 3kilos 400 i ha medit 51 cm. es molt maca!!!
El part va ser rapid pero va patir una mica pq l'epidoral no li va fer efecte pero va mereixer la pena.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dg. oct. 28, 2007 5:48 pm

Espe a mi no m'ha enviat el misatge per veure la foto. si pots please m'agradaria veure't de nuvia. Merci!!

Jo tpoc faig pont i a sobre el dimecres a la tarda em toca anar a la fira de mostres en un estand. qui pal!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dg. oct. 28, 2007 5:49 pm

Que acabeu de passar un bon diumenge!!!

vaig a veure el Barça!!
adeu
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » dg. oct. 28, 2007 7:29 pm

Mireia felicitats!!!! ja ets tieta !!!!!!!!!!!

Això de que la epidoral no faci efecte ja és la 2ª o 3ª que m'ho diu, ai quin cangueli :-( amb lo gafe que sóc segur que també em passa :--( .

Ostres maca ho ha de ser perquè és gran i llarga així que segur que és maquissima!!! :-)ok:

Espe i Agbe esteu realment GUAPES! GUAPES! GUAPES!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 28, 2007 8:16 pm

Moltes felicitats mireia!! Ja ets tieta, k bé, k xulu, ha de ser preciosa la Laia.

I Agbe i Espe esteu radiants i precioses, expresseu molta felicitats i seguretat amb les vostres eleccioNs. Felicitats!!!
Us he respos els mis privis.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 29, 2007 9:08 am

Bon dia nines!!!!!!!!!!

Bé, suposo que moltes encara esteu feu nonetes, ja que avui a Girona es festa!! :llit:: :llit:: :llit:: :llit::

Mireia, FELICITATSSSSSSSSSSSSSS!!! Que bé, ja ha nascut la teva nebodetaaaaaa!!! S'ha fet pregar, però l'espera ha valgut la pena, no??? >.-<: >.-<: >.-<: Enhorabona a tota la family!! =0-0-)

Espe, que bé això de tenir la primera prova el dia del teu aniversari, no??? Quin millor regal que veure el que ja serà el teu vestit!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sira, si, això del part fa una mica de pànic, però millor no pensar-hi!! Cada dona és un món!!! Quan arribi el moment ja,.... :o-o: Però bé, ja se que és molt fàcil dir-ho, però quan t'hi trobes,...

Bé nines, que sapigueu que us he enviat un privi amb la meva foto, però no se perquè estan tots els missatge a la bústia de sortida, però des de ahir a la nit que no acaben de sortir, no ho entenc!!! :--(

Agbe, jo no he vist la teva foto,.....!!! :-( :-( :-(

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 29, 2007 9:38 am

Bon diaaaaaaaaa guapes,

veig que la majoria deuen estar fent nones, jejejeje!! que bé, aprofiteu per les que no podem i estem treballant!!

Gemma, he intentat enviar-te les fotos però no em deixa, aquest vespre se'ns falta te les envio (t'enviat un privi). Dir-te que et queda genial el vestit i estàs guapíssima, i ja veus que sí que he rebut el teu privi.

Mireia, FELICITATS per la nebodeta!! Ara toca mimar-la, jejeje!! que quan són tant petits, te'ls menjaries. >.-<: >.-<: >.-<:
Aquest vespre t'envio un privi amb les fotos de la prova, que tal com li he comentat a la Gemma, ahir vaig tenir problemes amb la xarxa i no vaig poguer enviar a totes les fotos del vestit.

A mi el part també em fa bastanta por, però com que encara esperaré uns anys a tenir criatures, pues ja veurem... la meva cunyada va tenir la nena sense epidural, no la va volguer, i pobre va patir una miqueta, però em va dir que el que fa més mal són les contraccions, lo que és el part, no fa tan de mal, que un cop han passat les contraccions, desprès ja està. Aix, jo sóc una cagada per aquest tema. :-/ :-/
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dl. oct. 29, 2007 10:42 am

Bon dia!!!!
Que be les que teniu festa, quina sort. jo pensava fer pont pero ni això!!!
Gemma com t'he dit estas maquissima!!!!
Avui crec que la Laia torna a casa, a veure que diu el metge pq aquests dies li ha costat menjar força i s'ha aprimat 400 g i l'han de vigilar una mica.
Estic ansiosa per rebre mnes misatges privats ambles vostres fotos.
Fina despres vaiga treballar que avui faig horari de 11-14 i de 16-20.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: arohha » dl. oct. 29, 2007 10:45 am

BON DIA A TOTES,

MIREIA FELICITATS JA ETS TIETA, QUINA ILUSIO!!!!!!!!!!

TRUFFA ESPERO QUE JA ESTIGUIS MILLOR :-)ok:

LA ESPE ESTA MOLT GUAPA, AGBE M'AGRADARIA VEURE LA FOTO SI NO ET FA RES, PORFA!!!! :-)ok: :-)ok:

PETONS :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 29, 2007 10:55 am

Aroa, aquest vespre us envio les fotos!!!

Es que estic treballant i no les tinc aqui, quan arribi a casa us les envio!!

Això avui està molt tranquil.... és nota que és festa per Girona.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 29, 2007 10:55 am

Bon dia guapes!!!

JO avui tinc festa, perè estava aquí a casa mirant que deieu! jeje

Moooolteeeeessss gràcies a totes, amb els vostres missatges, feu pujar l'ànima jeje, sou genials nenes!

Mireia ara t'enviaré un privi amb la foto! Per cert MOOOLTES FELICITAS JA ETS TIETA! per fi la Laia es va decidir a sortir!!! :-()-)

Gemma i Agbe ja us ho he dit per privat que esteu moooolt guapes, Impresionants!!!! Bona elecció! :-)ok: Ja casi totes el tenim!!!! que bé!

Sira no et preocupis jo crec que agafen les mides i no ajusten tant, posen una mica més, no es oden arriscar a agafar-o justet, perquè si ens engreixem que?
A mi hem varen preguntar si amb els nervis tendia a engreixar o aprimar, això m'ho va recalcar molt, per tenir-ho en compte.
A més a partir de la primera prova amb el teu vestit et fan tantes proves com siguin necessàries perque el vestit quedi perfecte, almenys això hem varen dir a mi. NO et preocupis! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 29, 2007 11:00 am

ei bon dia noies, jo també vull veure aquestes fotos amb els vestits!
A mi també em van prendre mides vestida.
Mireia felicitats, jo he sigut tieta fa 2 mesos i el peque és genial!
Visitant

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 29, 2007 11:05 am

Us he contestat a totes els privis! a la Mireia i Shyla us he enviat un privi amb la foto, està encara a la bustia de surtida, suposo que ho rebreu aviat!

Shyla com t'he dit, esperem quan el tinguis i tornis a fer proves de que ens pasis alguna foto val?
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants