MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. oct. 29, 2007 4:08 pm

nada crisyjose, a ver si os lo arreglan pronto sobretodo!!
Pos de la espalda regular... pero del asco al dulce estoy harta porque todo en esta vida lleva azucar... hasta la mayonesa de bote... y me pongo fatal... ya lo comenté con el médico pero dice que sólo son manías de embarazada... :S bueno lo malo es que me apetece y sé que seguro que me sienta mal... entonces no puedo evitarlo y luego ay ay la digestión... :(

en cuanto al puente... a comer castañas (panellets será mejor que me resista jeje) y a ahorrar que ya estamos mirando cochecitos, habitaciones y tooooooodo lo necesario y "fa por". Tenemos alguna comilona familiar y toca descansar :)
Imatge
iraiosc
:: núvia experta

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: Myrim » dl. oct. 29, 2007 5:29 pm

Hola noies, jo no tinc pont... o sigui k dijous festa a descansar a casa, suposo k a la nit farem una festeta amb la family alla a la finca del meu avi on estem vivint i ja ta. Ens han dit k el pis ens el donen el mes k ve tinc unes ganes ja... nosaltres els meus avis ens van donar 9.000 e per k ens compressim mobles o sigui k un bon regal, i de fet ens els estan guardan a la botiga amb el sofa i tot, i amb els diners k vem recollir per el casament i tot doncs tenim per comprar els electrodomestics, despres les cortines me les farà la meva sogra k te molt art per fer coses d'akestes, i la meva mare m'esta pintant un quadro d'akests grans molt xulo per el menjador,despres una habitació posarem l'habitacio de solter del joan, a mes es gran pk es doble, en una altra k es una mica mes petita estalviarem i l'any k ve farem un vestidor, i l'altre habitacio doble la deixarem buida per kuan haguem de tenir algun baby. I la part de dalt doncs ja es la nostra habitacio i el estudi que es on anira el ordenador, el ekip de musica, el meu piano, jambei, bongos, guitarra... i un sofa petitet. i a poc a POC ja la nirem decorant amb calma. Suposo k kuan estiguem vivint alla doncs ens sortiran ideeas. Una abraçada a totes!!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dl. oct. 29, 2007 6:51 pm

Fa molta il·lusió estrenar pis, mobles.... tot, hasta las tovalloles. Jo encara estreno cosas. :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: ...

EntradaAutor: masa » dt. oct. 30, 2007 11:28 am

iraiosc ha escrit:nada crisyjose, a ver si os lo arreglan pronto sobretodo!!
Pos de la espalda regular... pero del asco al dulce estoy harta porque todo en esta vida lleva azucar... hasta la mayonesa de bote... y me pongo fatal... ya lo comenté con el médico pero dice que sólo son manías de embarazada... :S bueno lo malo es que me apetece y sé que seguro que me sienta mal... entonces no puedo evitarlo y luego ay ay la digestión... :(

en cuanto al puente... a comer castañas (panellets será mejor que me resista jeje) y a ahorrar que ya estamos mirando cochecitos, habitaciones y tooooooodo lo necesario y "fa por". Tenemos alguna comilona familiar y toca descansar :)

Buenos días guapa!

Así que ya miráis cochecitos y habitaciones .... buff despues de la boda este tambi´n tiene que ser un gasto importante no?? .... pero creo que vale la pena :-)ok:
Vaya rollo con lo de la mala digestión con los dulces ... casi que mejor, pq así no engordarás tanto .. jejeje

Un besote preciosa
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. oct. 30, 2007 11:40 am

Masa y tu com estas de lo tuyo??

Si que hace ilu mirar cositas, pero entre la boda, el piso que miramos en igualada y el nuev@ inquilino creo que comeremos mucho ajo y agua, economicament parlant... :S

Y lo de engordar lo llevo fatal porque no como dulces, no como de más (eso de x2... es tontería), intento ser buenecilla... y no veais... muchos quilos llevo ya. Hablé con el gine y me dijo que eso no era nada... pero la matrona me dijo que no más de uno por mes... y yo se puede decir casi que llevo 2 por mes... me pegará una bronca... y eso que no hago ninguna maldad! :(
Ay... sea como sea ya me recuperaré despues con la gimnasia: bañar, cambiar pañal, pasear, etc, jejeje
::ffff ...... .*...*..* ....... *.-o-o.*
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: masa » dt. oct. 30, 2007 11:45 am

Pues mira, aún sigo de baja.
Sabes lo mejor? ME ARREGLAN EL COCHE!!! estoy super contenta. Se ve que yo pedí al planchista para que me hiciera un presupuesto y luego lo pasé a la compañia y como vieron que mi intención era arreglarlo y denunciarlos ..... pues que me dijeron que por la diferencia de precio me lo arreglaban. (Ellos me daban 1125€ y la reparación cuesta 2365€).

Bueno nena, tu no te preocupes por esos Kilitos de más, ya los quitarás poco a poco. Ya se te debe notar bastante no??
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 30, 2007 12:43 pm

Vaya con la de cositas que hay para bebes... ya podeis empezar a mirar y ver precios. Yo espero que para cuando me toque poder hacer una recolecta y que me presten cositas tanto mi hermano como mis cuñados, asi me ahorrare un dinero que siempre va bien.

Iraiosc porque no nos pones una foto tuya, soy de las que piensan que una mujer embarazada esta siempre guapissima, Asi te vemos. Por cierto ya sabes si es niño o niña. se ha dejado ver???

Masa me alegro muchissimo de que te arreglen el coche y a ver si te mejoras, que estar en casa debe de ser un pelin agobiante, no??? I mas si te encuentras mal. Mejorate guapissima!!!.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: aia2008 » dt. oct. 30, 2007 12:58 pm

HHHHOOLLLAAAAAAAAAAAAAA

Mercè T'HE PILLAT!!!! Petons i felicitats a tots ( soc del 2008 ja us explicarà la mercè)!!!

dew wapes!!!
Imatge
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. oct. 30, 2007 1:34 pm

hola aia molt de gust!
Bravo masa per lo del teu cotxe!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Mercé ojalà tuvieramos alguien cerca que nos heredase alguna cosilla pero no... hemos abierto la veda como quien dice :S asi que todo del bolsillo roto.... Encara no sabem que es porque la 2ª eco es el 16 de nov. Aún queda y no podem més!! lo de guapísima es relativo, hay qui diu que si y qui no, a gustos :D
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 30, 2007 1:53 pm

Iraisoc, estas guapissima, i quina panxeta mes xula... ai quina il·lucio m'ha fet veuet. De veritat que l'emberas t'aprova moltissim.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 30, 2007 1:55 pm

aia2008 ha escrit:HHHHOOLLLAAAAAAAAAAAAAA

Mercè T'HE PILLAT!!!! Petons i felicitats a tots ( soc del 2008 ja us explicarà la mercè)!!!

dew wapes!!!

Buenas!!!

Ets l'Angels, oi??? Que tal com ho porteu??? Veig que t'has animat a escriure. Ja saps si tens qualsevol dubte tu pregunta aqui totes (jo inclose) estem disposades a donar un cop de ma.

Petonets guapissima!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

Re: ...

EntradaAutor: masa » dt. oct. 30, 2007 4:03 pm

iraiosc ha escrit:hola aia molt de gust!
Bravo masa per lo del teu cotxe!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Mercé ojalà tuvieramos alguien cerca que nos heredase alguna cosilla pero no... hemos abierto la veda como quien dice :S asi que todo del bolsillo roto.... Encara no sabem que es porque la 2ª eco es el 16 de nov. Aún queda y no podem més!! lo de guapísima es relativo, hay qui diu que si y qui no, a gustos :D

Iraiosc, estás GUAPISSIMA!!
Jo també opino com la Mercè...t'aproba l'estar embarassada.
masa

EntradaAutor: Myrim » dt. oct. 30, 2007 5:24 pm

OOOHHH Iraiosc k mona!!! kina panxulina k way!! no et preocupis per lo de 2 kg al mes... tot pot passar k portis bessonada... uns amics de ma cunyada es pensaven k era un perk el cor del segon no es deixava sentir o el altre li tapava no se k va passar pero es van adonar k eren dos mes tard... clar k no se de kuan estas... tranki nomes es per fer brometa, no et capfikis amb lo dels kg pk es molt relatiu i depen de la persona.
Jo estic fent dieta i ja he perdut 5kg!!!
Una abraçada a totes!!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dc. oct. 31, 2007 9:11 am

Ei Myrim!

Felicitats er aquests 5 Kilets .... però lo més important és no recuperar-los ...eh :-)ok:
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 31, 2007 9:13 am

Iraiosc quina panxona més bonica, de veritat, et prova molt l'embarás, estas molt maca.

Aia, benvinguda, aqui estem per el que nescessitis, mentrés no siguin pelas, que en aquest post estem "caninas caninas" je je je
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: Crisyjose » dc. oct. 31, 2007 1:52 pm

Gracies iraiosc! Bueno jo ja to he dit per el SP, pero to torno a dir aqui, tens una panxeta monísima!!!

Masa, menos mal!! al final te lo arregla el seguro! que bien!! Ahora a cuidarse mucho i recuperarse lo antes posible!Besitos!

Lo del pont, nosaltres el pasem a casa i aprofitrarem per quedar amb amics que fa tems que no veiem, per treure al gos a alguna excursióneta, i sobretot per descansar molt!!!

Soffaning a tope!!
Imatge
Imatge
Crisyjose

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: masa » dc. oct. 31, 2007 2:18 pm

Crisyjose ha escrit:Gracies iraiosc! Bueno jo ja to he dit per el SP, pero to torno a dir aqui, tens una panxeta monísima!!!

Masa, menos mal!! al final te lo arregla el seguro! que bien!! Ahora a cuidarse mucho i recuperarse lo antes posible!Besitos!

Lo del pont, nosaltres el pasem a casa i aprofitrarem per quedar amb amics que fa tems que no veiem, per treure al gos a alguna excursióneta, i sobretot per descansar molt!!!

Soffaning a tope!!

Merci guapa!

Estos 4 días vamos todas a amortizar los sofares!! .. jajajaja .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::·· .:::tv::··
masa

EntradaAutor: Crisyjose » dl. nov. 05, 2007 1:29 pm

Hola guapisimas!!! que tal el puente!! Nosotros hemos empezado el lunes con muy buenas noticias!!!

ESTOY EMBARAZADA!!!!!!
Imatge
Imatge
Crisyjose

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. nov. 05, 2007 1:44 pm

oalaaaaa, CRISYJOSE!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

QUE BIEN!!!!!!!!!!! MUCHISIMAS FELICIDADES!!!!!! OH, CUANTAS COSAS POR CONTAR, QUIEN LO SABE? COMO LO HAS DICHO? DE CUANTO? AY AY KE ME DA... POR FIN TINDREM UN ALTRE AMIGUET MAYER@!!!

:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

ay quina emució, no paro de dar vueltas por casa ay, que béeeeeeeeeeee!!!!! y como te encuentras??? ay ay, que rebéeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!1
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: Crisyjose » dl. nov. 05, 2007 1:56 pm

Hola guapa!! que guay, tu si que me tendrás que contar eee... que seguro que me surgirán mil dudas y acudiré a ti para que me cuentes!!!

Pues nada esta mañana me he hecho el test, me tenía que bajar la regla el sabado, y manché un poquito asi que pensé, ya está aquí otra vez la warry.... pero luego no volví a manchar mas en todo el dia, ni ayer, ni hoy... y como me dolia tanto la tripa y estaba de los nervios, pues me he hecho un test y ha salido positivo!!!!!!

Enseguida he llamado al maridín que se ha quedado mudo de la notícia, estabamos casi convencidos de que este mes tampoco sería, pero no!!!

Bueno no lo sabe nadie mas, no lo diremos hasta la visita de la gine y saber que todo va bien.

[size=18]Que ilusion nena! Estoy como un Flan!!! no me lo creo.... eso si, como me duele la tripa!!!!
[/size] :-)) :-))
Imatge
Imatge
Crisyjose

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant