Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 30, 2007 5:54 pm

Ostres Gemmanit, quins rams mes originals!!!

A mi m'agraden un pél mes classics... L'últim que as posat és el que més m'agrada, de fet, ja el tinc guardat per aquí!

Sira, el de les cales Tronges es preciós!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 30, 2007 5:54 pm

Si Sira es aquest el que deia jo!

Aquests clauers a mi també m'agraden molt pero ja en el van donar a un casament així que no podiem repetir pero son molt xulos!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: sira » dt. oct. 30, 2007 5:55 pm

Bueno noietes us deixo que he d'anar a fer la compra que si no avui no sopem!!!!!!

Fins després i a d'altres fins demà!!!!!!!!!!

El dia 10 és la quedada però a quina hora us va bé????
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 30, 2007 5:56 pm

Ja Miriam es que sóc molt rara i radikal com diu la meva parella!!!! jo els rams típics nuvia el trobo molt guapos pero no m'hi veig amb ells.... alguna cosa semblant m'ha passat amb els vestits que anava per un de classic i quan m'hi veia ficada amb ell no era jo... si per poc em qusi de vermell!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 30, 2007 5:58 pm

Em demanen 2,5€/clauer, desprès la targeta de molt agraïts... clar que no sé que val aquesta targeteta. Sumant, sortirà el detall a 3€/persona.

Aquest cap de setmana hem anat a mirar dos fotografs, i l'altre cosa, és donar la foto del casament com a record, no sé ... vosaltres què fareu? donar el detall i a part la foto del casament? o només el detall?? perquè nosaltres el que no volem, és que el fotograf vengui fotos al convidats.
Les fotos com a record surten per 7€.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 30, 2007 6:00 pm

A quina hora serà la quedada???? jo si és al matí molt millor, ja que a la tarda voldriem anar a mirar fotografs.Però vosaltres mateixes, el que li vagi millor a la majoria.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 30, 2007 6:05 pm

JAJAJA, Gemmanit!!! Home, jo conec una noia que si va casar de color vermell!

Agbe, nosaltres donarem detalls ( EL del casament i el bateig ) i llavors les fotos deixarem que les vengui el fotògraf perqué sinó seran masses coses i ens sortirá massa car...

Sobre la quedada, a mi m'es indiferent... l'Arnau a les 8 del matí ja està despert!

Mireu aquí us poso el tipus de ram que busco...JAja
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 30, 2007 6:05 pm

Agbe nosaltres només donarem el detall i qui vulgui foto doncs nosaltres els hi demanarem i que les paguis i ja està. De fet com que el fotograf ens fa bon preu per cada foto... el nostre fotograf no vendrà allà al banquet per que nosaltres no ho volem i ell tampoc li agrada fer-ho així que no sé. Jo penso que les dues coses no cal que les regalis jo faria una cosa o una altre. Això si els detalls si els pots comprar per internet millor per que t'estalvies una pasta!

Mira nosaltres les ampolles de ratafia ens han costat 1 € i a la botiga valien 2,30....
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 30, 2007 6:18 pm

Ei quins rams més xulos heu penjat!!! :-)ok:
El de cales taronjes m'agrada molt! El color no el tinc clar, m'agrada el taronja, rosa o fucsia, groc etc. no sé jo crec que amb això hem deixaré asserora a la floristeria.
També tinc a casa unes quantes fotos guardades.

Per la quedada a mi m'es igual però poder al matí millor, es que en Toni aquest cap de setmana del 10/11 té partit fora i no se on li toca anar, però sempre l'acompanyo, perquè després no torni sol.
Però ja ho miraré bé.
Jo només donaré detall, perquè la nostra fotografa tampoc ven fotos, i després la gent que vulgui foto amb nosaltres els hi farem fer la còpia, d'aquesta manera no surt tan car poder 3 euros o així la còpia de l'altra manera s'aprofiten.

Lo dels detalls com diu la sira, et surt entre 1 i 3 euros, però quan ho multipliques per 100 o més la cosa es dispara. Poder hem surt per 200 o 300 cada un (homes i dones) ho trobo una bojeria, però és que més barato que 1 euro? :-/ El problema és que és massa gent. jeje :-/
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 30, 2007 6:32 pm

Clar Espe.... es que el que falla es el número de convidats :-) :-) :-) :-)
Nosaltres serem uns 130 i a sobre hem de fer doble detall!! Sort que la meva germana ens regala els detalls del nen!
JO en principi volia fer el detall jo mateixa... pero mhe encallat... haviam si a la fira de tot nuvis trobo alguna cosa assequible!

EL color de les flors jo tampoc el tinc clar, suposo que faré cas a la floristeria, que per cert mhan de trucar per informarme dels preus nous que tenen... haviam que tal!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 30, 2007 6:53 pm

Hola bones tardes a totes !!!

Estava lleguin tot el que heu escrit i he vist que moltres parlaveu de lo dels clauers, podrieu dir-ne a on es poden mirar?

Moltes gracies.
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 30, 2007 8:00 pm

Ostres Miriam es veritat vosaltres també teniu el bateig! aixxx que hi farem tu, ja se sap quanta més gent més car.

Rissos guapa jo no et puc ajudar, jo recordo per alguna pàgina de detalls haver vist uns clauers tal com diuen les noies, però no se on va ser :-/ . Si ho trobo t'ho dic.
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dt. oct. 30, 2007 8:41 pm

A mi em va bé quedar al matí, quantes som???
sira

EntradaAutor: sira » dt. oct. 30, 2007 8:42 pm

Miriam molt macos els rams!!! dels que has posat el que més m'agrada és el primer.
sira

EntradaAutor: sira » dt. oct. 30, 2007 8:52 pm

Tema pentinats!!!!!

Si aneu al subfòrum de Bodas 2009 he pujat el post de pentinats i la veritat és que n'hi moltíssims i he anat agafant idees.

Potser us serveix!

Fins demà! :-()-)
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 30, 2007 10:06 pm

Ei Sira, per mi l'hora mes indiferent... vosaltres mateixes... no sé... sobre les 11:30?? O es massa aviat?? ::-) JO es que a les 8 ja estic de peu!

Feu una llista!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: cuarzo » dt. oct. 30, 2007 11:13 pm

hola noies com que veig que us agraden les cales us poso una foto del meu ram, em sembla que la vaig posar una vegada. Per cert, cales liles no n'hi ha... són blanques, grogues o taronges, totes les cales que veieu d'atres colors són tenyides. A mi m'el varen fer a Sant Feliu i vaig quedar supercontenta.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cuarzo

Entrades: 112
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 12:58 am
Ubicació: platja d'aro

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 31, 2007 9:27 am

Hola bon dia noies,

Com es planteja el dia? jo treballar i treballar, jeje! bé demà sort que és festa, tinc dinar familiar i suposo que anirem a fires a pujar als cavallitos als nens dels meus cosins, que s'ho passen pipa.

Cuarzo el rams és molt maco, la combinació de colors queda molt bé. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 31, 2007 9:34 am

Bon dia nines!!!!

Primer de tot voldria donar-vos les gràcies a totes per les vostres paraules!! Sou uns solets!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nenes, porto des de ahir a casa amb la senyora passa de la panxa!!! :-( :--( :--( Que malament!!! Per sort avui ja em trobo una mica millor, ja no tinc febre ni vomito, però em fa mal TOT!! :--( :--(

He vist que heu estat parlant de rams i pentinats. Respecte el ram, a mi m'agradaria alguna cosa molt senzilla. M'agraden molt les margarites o les gerberes, però tampoc tinc clar si a l'època en la que em casaré n'hi ha o no, perquè amb la calor,... :o-o:

I pel que fa el pentinat, en principi tinc la idea d'un semi, però això s'ha de veure fet,... :-)ok:

Ah, i en relació a la quedada a mi tan em va bé el maí com a la tarda, així que si a la majoria us va bé al matí,... endavant!! :-)

Míriam, que guapo l'Arnau vestit de castanyer!!!!!!! Qui nen més preciós que tens!! :-)) :-)) :-))

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: mireia 9 » dc. oct. 31, 2007 9:35 am

Bon dia guapes!!!!

Referent al pentinat jo tbe tinc clar que vull un semi recollit.
Referent al ram m'encantaria que fos de lliris i sino de flor blanca, pero aixo ben be fins el final no el triare.
Quan vaig anar de vacances a Granada vaig veure un cotxe adornat amb lliris i era guapissim a veure si us el puc ensenyar.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants