Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 25, 2006 4:59 pm

Ilerda, que t´has fet alguna prova del pentinat?
saps si portaràs algo al cap?? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Potser ho has comentat i no m´en he enterat...
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: kaf » dt. abr. 25, 2006 5:04 pm

Hola noies,

Us volia preguntar quina classe de tractaments de bellesa esteu fent per preparar la pell o si aixó només son histories per gastar més sentims.

Un petonet
kaf

Entrades: 6
Membre des de: dl. abr. 17, 2006 5:39 pm

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 25, 2006 5:12 pm

Hola Kaf!!!!
doncs mira...jo m´he fet un parell de netejes de cutis...i em faré una altra la setmana abans.
Després el dia abans em faré un pack de núvia, lo típic:
* depilació
* manicura
* pedicura
* mascareta flash
i jo què sé què més......et podries fer mil coses, això ja depen de la butxaca de cadascú....je, je!!!! Ahh!!! bueno, també faré una mica de solàurium per treure´m del damunt aquest BLANC DIN A4 que porto...
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 25, 2006 5:14 pm

I per suposat....el mateix dia passaré pel taller de xapa i pintura....a veure si poden fer un miracle amb mi...... :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. abr. 25, 2006 5:36 pm

Et podras queixar Petita, si no et falta res per ser una top model!!! les que t'han vist estaran d'amb mi, a que si noies!!! noia que ets molt guapetona!! aquell dia, amb xapa i pintura, estaras radiant!!

Jo tambe vull ferme alguna coseta, anire a mirar preus per la Bordeta, i a veure que tal, si em donen un susto o que. Jo no m'he fet mai res de res, d'aqui vull dir el susto... Necesitaria una cura intensiva per que quedes fineta i suau la meva pell. Tinc la cara molt greixosa i sempre em vec un color molt lleig... per aixo vull ferme algo. Preguntare i a veure que m'aconsellen.

No m'he fet probes de pentinat encara... el mes que be, perque com m'ho fa la perruquera del poble, no te molta feina i puc anar quan vulgui... pero no se que em fare. Alguna recomanacio?
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alzina » dt. abr. 25, 2006 5:40 pm

i canvi d'oli i filtres ja ja ja que exagerada Petita.

Gracies pels anims, no se si podra conectar-se ella a la nit. Avui va a la peluqueria i pot-ser fa tard. Jo ara al plegar em posare a fer les fotocopies dels llibrets i a la nit a muntarlos.

Dema anem a la fonda a portar la llista de taules i els detalls.

Esto es una locuuuuuuuuuuuuuuuraaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Ilerda » dt. abr. 25, 2006 5:44 pm

Alzina una pregunta... que es aixo dels llibrets que feu?
La Montsesita tambe ha dit algo d'uns llibrets i tampoc tinc ni idea de que es?
Ilerda

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 5:45 pm

5r65567565
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dt. abr. 25, 2006 5:53 pm

Aima, no es cap problem, jo et dic la meva, jo tindre los 26 i el meu xurri 24, fins a l'octubre no fara los 25. Gairebe el trec de la cuna!!! jejejeje
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 25, 2006 5:54 pm

Uixxx.....Ilerda m´has fet ficar vermella.....
Si es que....ets un sol!!!!! tú que em veus amb bons ulls...perquè jo de top model..... :-( :-( :-( :-(
Jo tampoc m´havia fet mai cap tractament d´estètica i no veguis....ara és tota una novetat per a mi....je, je!!!!!!!!!!!!!!
Aima, jo em caso amb 28 anys!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. abr. 25, 2006 5:59 pm

Noies i noi, marxo ja!!
Em vaig a portar una altra invi...

Ens veiem dema!!
Ilerda

EntradaAutor: apollonia » dt. abr. 25, 2006 6:00 pm

Alzines, només us queda 5 dies !!!!!!!!!
Quina enveja sana, em fa una pena que ja hagi passat tot ....
Espero que us surti tot perfecte i que disfruteu molt del vostre dia.

De moment soc la padrina, jeje, d'aquí un mes en faig 31! I el meu home va cap als 29. Però com tothom em diu que semblo mes jove, doncs encara m'agrada dir-ho.

Per cert, lo dels tractaments de bellesa, jo em vaig fer un peeling corporal amb xocolata, i a part de relaxant i superhidratant, reduix volum! Jo no m'ho creia, però al dia següent els pantalons em feien bosses!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 6:04 pm

rdtg565465465656546
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: alzina » dt. abr. 25, 2006 6:05 pm

Ilerda, hem fet uns llibrets que son basicament el programa de la ceremonia, amb les lectures que es llegiran, els articles del codi civil, els vots que ens fem i les cançons que aniran sonant. Mes o menys.

I jo em caso amb 43 i l'alzina2 amb 31. Pero de fet ja fa deu anys que vivim junts. Jo soc repetidor i per raons varies fins l'any passat no em van concedir el divorci.

Tranquila Aima que ens esperarem a veureus a totes casades abans de deixar el foro. I calmat sino pot-ser si que faras la boda als jardins del pigem.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: alzina » dt. abr. 25, 2006 6:07 pm

Apolonia de padrina res que jo et guanyo, i et fa pena que hagi pasat, doncs jo en tinc unes ganes ja.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 6:10 pm

566566655665
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: alzina » dt. abr. 25, 2006 6:30 pm

Ja t'entenc Aima, pero ja ho teniu casi tot fet vosaltres. No cal que t'agobies que aquestes festes sempre surten be. :-)ok:

M'hen vaig a muntar llibrets.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: airam » dt. abr. 25, 2006 6:37 pm

HOLA A TOTES I A L'ALZINA TAMBÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé, tinc que felicitar tant a l'apolonia com a la tuttifrutti, jolin em feu dentetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja aprofito per felicitar a l'Alzina, Alzina2 i a la montsesina i al seu xicot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Es imposible posar-se al dia amb el foro, estic super perduda, ja tinc ganes de que passi tot.

Pels examens de pena, ja veureu, no se si m'ho sembla a mi o que, pero cada dia tinc la sensació de que se m'obliden les coses, no vaig cap a debant, sino ben al contrari.

Res un fracas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I la resta, com esteu???? Suposo que genial, no?????

Aima, com portes tu el tema??? Tant agobiada com jo???? Bé, suposo que si, noia tindrem que plantar fort, a veure si tenim moltes coses que celebrar, no???

Molts petons a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 6:44 pm

ytyrytyt
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: maritima » dt. abr. 25, 2006 7:13 pm

ILERDA, jo no faig el viatge amb ILTRIDA sinó amb Viatges IBERIA i per mi son genials....

Pel que deies de mirar a la Bordeta algu q et faci els tractaments de bellesa et recomano la Velvet, al Canal, al costat de les motos PIñeiro, jo ho faig alli i de conya, uns 110€ i t'ho fan tot i tot i fins i tot un massatge el dia abans.... entra tot lo tipic..... i a mi em maquilla a casa¡

De pelu, jo ho faig a la Marivi, tu q ets de la Bordeta segur q la coneixes i también em petina a casa.
I les aliances les faré también a la Bordeta, a L'Argent d'Or, i claro, quan tingui fotos, les poso totesssss

què mes? jo em fare segurament un semirecollit, tinc el cabell llarg i arrissat i per aqui tinc fotos de pentinats q m'agraden que ara posare pe si voleu opinar, o qui sap? potser us interessen jejejjeje

Les flors.... jo les faré a la Canales de la Bordeta.....

ES nota que sóc de la Bordeta no? jejejje

BUeno, a veure si penjo les fotos

Vanesa
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat