OOOOhhhhhh Monned!!!!!!!! PRIMER DE TOT: ENHORABONA!!!!!!
El vestit és fantàstic, guapíssim, romàntic, amb un toc d'originalitat amb aquest cinturó!!!!! De veritat, i el millor de tot, és que et quedava genial!!!!!!!!!! Que guapos que anàveu tots dos!!!!!
Gràcies pels teus cmentaris del meu vestit i pentinat!!! que bé que us agradi a totes!!!! es clar, que si a alguna no li agrada, que m'ho digui també, eh! jajajaja no passa res perquè jo n'estic enamorada!!!!

La veritat és que molta gent del for m'ha dit que el color és maquíssim! jiji, a mi també va ser el que més em va agradar des del primer moment, però deixant de band el color, el vestit m'agrada tot ell!!!!! a veure què en pensaran la família i els amics, quan el vegin d'aquí 2 setmanetes!!!!!!! Només l'ha vist la meva mare, germana i futura sogra! i el meu pare, en fotos. A veure què em dirà la gent!!!!!
Queda tan poqueeeeeet!!!! ho portem bastant bé! Avui hem anat tant el meu xicot com jo a fer una neteja de cutis! jajajaja, ja ens anem preparant! Anem tan esgotats, que els dos ens hem adormit! jajajaa l'esteticién deu haver flipat amb nosaltres!
Bé, i demà seguim fent feineta, però amb molta il·lusió ja!
QUE ARRIBI JAAAA!!!!!!