Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dl. nov. 05, 2007 7:01 pm

ainos ara m'he llegit lo que em deies del teu home i el cotxe, que nose perque abans no ho he vist... i ara que hi penso, estava parat esperant que passesin els cotxes per girar cap a dins el poble alla davant el GIGI i anava donant gas amb el peu a tota pastilla i al final se li va parar, jejeje. En fi nena, hem d'aguantar els trastros, aficions...dels maridets....jejeje
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 05, 2007 10:37 pm

Bona nit guapes!!

Merci a totes pels comentaris del peke!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sira, el ram que as posat es molt maco i crec que si que es diria amb el teu vestit ja que es elegant pero a la vegadamodern, no se, aquest ram es molt maco i els colors son diferents! Es una possible molt bona elecció!

Per cert, espero que demà et vagi molt bé el curs!

Ainos, aquesta web es super xula, ja l'havia estat mirant...

Per cert, avui ma trucat la meva iaia i ens ha dit que ens regala les aliances!!! Que bé!! Ja tinc ganes que arribi la dfira de tot nuvis per poder acabar d'enllestir les coses
>.-<: >.-<:

Nenas, demà ja canvio el 7 per el 6!!!!!!!!!!!!!!! Que bé, que bé, que bé >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 06, 2007 8:11 am

Si Tetes, és el que hi ha..... ja m'ho va dir que el cotxe se li va parar, ja es pensava haver de demanar ajuda per apretar-lo, i això que sortia del taller!!!!!!! D'aquests trastos no te'n pots fiar, però en fi..... paciència!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 06, 2007 9:17 am

Bon dia guapes!

Sira sort amb l'exàmen!

Ostres Miriam és un bon regal que et regalin les aliances! jo estic a l'espera que algú s'ofereixi pero m'ensumo que potser serà el meu germà per que jo els hi vaig regalar aquest any.

Ahir parlavem amb la meva parella que ara ja ens hem de començar a marcar objectius per mesos (ell és comercial i jo directora de marqueting així que que voleu!!!)... així que vam acordar que aquest mes trucaríem a la pepereria Massegur per veure quins dissabtes obriem i aixi mirar possibles envolcalls i papers per imprimir les invitacions, etc.; hem d'anar al fira nuvis; i hemd e parlar amb el catering per que ja tindran els menús del 2008. Ho anirem fent així per mesos per que no vull correr a l'ultim moment per que segons veig la última setmana és caòtica així que vull anar lligant forces coses.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 06, 2007 9:35 am

Ja tens raó, nosaltres també ho farem així, poc a poc. Després de fira nuvis, mirarem el fotògraf, les invitacions i els detalls.... així agafem idees a la Fira.... si no el temps es tira a sobre i no te n'adones i ja ho tens a tocar!!!!!!!!
La del restaurant ens va dir que els últims caps de setmana passen volant, que anessim al maig a fer el tastet i així ja estava fet.....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 06, 2007 9:37 am

Si Ainos nosaltres hi anirem al febrer em sembla per que el del restaurant també ens va dir que si hi anavem un mes abans estaríem histerics i no fariem cas de res i jo també ho prefereixo així.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. nov. 06, 2007 9:37 am

Bon dia guapes,

Miriam, el peke està molt maco. la foto del pastís és molt divertida, jejeje!

Sira, molta sort amb l'examen. que vagi bé!

Això que et regalin les aliances, és un bon regal, i un dels regals que més t'enrecordaràs. Però si ningú ens diu res, pues ens les comprarem nosaltres, però encara queda bastant de temps, suposo que quan el casament es vagi aproximant, pues començaran a dir-nos que volem.

Gemma(nit), nosaltres fem com vosaltres, cada mes una cosa, perquè a mi m'agradaria, que a 15 dies del casament, ho tinguéssim gairebé tot enllestit, per no tenir que correr la última setmana. Aquest mes toca la fira del tot nuvis,i el tema de fotograf (encara estem mirant).
Al febrer, tocarà invitacions i detall de convidats, i al març començar a mirar tema viatge.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. nov. 06, 2007 9:39 am

A nosaltres el tast, ens va dir que anessim a fer-ho tres mesos abans, al juny aproximadament, penso que ja està bé.
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 06, 2007 9:57 am

Miriam, que bé que us regalin les aliances!!!!!!
Nosaltres em sembla que ens tocarà pagar-les, però com que ja ens paguen altres coses, és normal. Jo ho prefereixo, ja que com que sempre em sabren greu les coses i segur que me'n quedaria alguna que per preu s'ajustés, en canvi si ens les paguem nosaltres, em quedaré la que més m'agradi, a més el meu xicot com que no porta mai joies, la seva serà més senzilla (ja sé que no la portarà...) i jo com que sempre porto anells, la portaré sempre i no ens importa gastar una mica més amb els anells.
M'estimo més vigilar amb el vestit que amb això, perquè el vestit si que no el portaré més....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dt. nov. 06, 2007 10:02 am

bon dia precioses!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Agbe » dt. nov. 06, 2007 10:15 am

Ainos, estic totalment d'acord amb tu!! :-)ok:
Amb el vestit, he retallat bastant, ja que si m'hagués quedat el que m'agradava de rosa clarà, m'hagués gastat el doble. I jo he preferit retallar del vestit i poder tenir un bon viatge, per exemple.

Hola Tetes!!! (Felicitats, retardades, ho sento!!)
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 06, 2007 10:43 am

Ja veus, i el viatge, és el que em fa més il.lusió!!!!!!! Això si que ja ho mirarem aviat, almenys per començar a decidir el destí, que encara no està clar, anirem a l'agència i que ens aconsellin....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 06, 2007 11:20 am

Doncs noslatres retallem per totes bandes per que no tenim peles!!! pero bueno encara que hagués d'anar a Mallorca i portar un anell fet de paper de plata seria feliç igual! :-))
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 06, 2007 11:39 am

No si de peles tampoc en tenim, tan de bo!!!!!!!!
Però si que hi ha coses que potser jo no li dono tanta importancia i altres que em fan més il.lusió.... jo només vull que aquell dia hi hagi la gent que m'estimo i que són importants per nosaltres, i ja està, la resta o farem com puguem... quin remei!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 06, 2007 11:58 am

Hola clar nosaltres tenim calr que no ens gastarem 5.000 € en un viatge si a casa no tenim ni rebedor, ni cortines i en falten un munt de coses! vull dir que això ho tenim molt calr i els peus sobre la terra teníem un pressupost molt ajustat i dins d'això nem fent. La nostra intenció és que amb el que ens donguis els convidats poguem pagar el banquet i així no haver de demanar peles pero bueno ja es veurà....
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 06, 2007 12:00 pm

Hola noies,

Miriam que bé que et regalin les Aliances, a mi de moment tampoc se'ns ha ofert ningú, així que les he posat al llistat de gastos pel casament.

Sira espero que et vagi molt bé l'examen sort!!! :-)ok:

A nosaltres el tastet ens va dir que fins un mes abans res de res i els menus del 2008 poder fins gener no els tenien. Així que nosaltres anirem a fer el tastet amb els nervis a flor de pell! :-(
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dt. nov. 06, 2007 12:04 pm

Gemma si els convidats no et donen tots els diners abans del dia del casament nose com ho faras perque has de pagar tot abans del casament, almenys nosaltres el dia abans ho haviem de tenir tot pagat...no se si amb els que fas el catering sera aixi tambe pero el lloguer de la casa gairebe segur que si... per aixo nosaltres vam haver de demanar un crèdit, perque faltaven la majoria de convidats per donar el regal, pero tot i que ho hagues tingut, no n'haguessim fet prou... :--( :--(

Doncs nosaltres el viatge vam considerar que seria potser unic a la vida i que havia de ser el millor possible i inoblidable i ens vam gastar moltes peles, potser masses, pero va valdre la pena i segur que no ho oblidarem. Nosaltres tambe ens falten moltissimes coses al pis pero ja ho anirem fent!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. nov. 06, 2007 12:09 pm

Hola nines!!!!

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES PER PREGUNTAR I PREOCUPAR-VOS PER MI!!!! Sou un encant!!!!!!! :-)) :-)) :-)) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

De la panxa ja estic bé, però ahir va ser un dia d’estrés total!!! Tants dies sense anar a treballar,…. Doncs clar!!

Jejejeje,…. Veig que parleu dels comptadors!!! Ufff,…. Realment ha passat el temps volant, eh!! Des de que vam començar a mirar restaurant a principis d’any,….. mare meva!!

L’altre dia vam anar al Mas Pau a fer la paga i senyal i en Toni ens va dir: bé, això ja ho teniu a sobre, no us n’adonareu que,….
AIAIAIAIAIAI!! Jejejejee

Nosaltres ja tenim fotògraf, músic, detalls (decidits) i ara tan sols ens falta el viatge, però bé, com molt bé diu la Gemma, si hem d’anar a Mallorca no m’importa en absolut, seré feliç igualment!!!! Ah, i l’esglèsia, que fins a principis d’any,.... res de res,... En fi!!

Uff,... nosaltres tampoc descartem el fet d'haver de demanar un petit crèdit,.... però esperem que no!! :o-o:

Vinga guapíssimes, us deixo que tinc un petit marrón a sobre,...

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 06, 2007 12:16 pm

Nosaltres amb el restaurant hem tingut molta sort, ja que només ens han fet donar una paga i senyal de 150 € i ens va dir que ells no demanen res més fins que no acabi el servei, però jo el dijous abans o el divendres, aniré a pagar-li tot el que pugui, perquè si algu ha d'anar amb tants calers a sobre és un rotllo, i després quan acabi el ball i tot, pagarem la barra lliure i el ressupó..... aquests tractes ens han anat de conya!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 06, 2007 12:17 pm

Bueno _gemma_ millor que sigui per culpa de l'estress que no et conectis!!!

No Tetes això ja ho contemplo pero creuaré els dits per que tothom m'ho dongui abans. Almenys per la meva part sé que al meu germà li va donar tothom abans del dia del casament així que ho va poder abançar i el catering el podem pagar el dia despres del casament així que ja ens anirà bé també!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants