Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dt. nov. 06, 2007 6:16 pm

si jo tambe ho tinc com tu ainos! abans no ho tenia posat i era una me perque si no et recordaves d'iniciar sessio no es veien les fotos i sempre pensava i perque no les veig i abans no recordava que era perque no havia iniciat sessio ja s'havia fet fosc com aquell que diu, jejeje aixi que solucio, automatc i ja ta!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dt. nov. 06, 2007 8:48 pm

Hola noietes!!!!

Truffa espero que puguis entrar!!!!!

L'examen m'ha anat fatal, però ja ho sabia perquè no havia estudiat res, però no passa res, és la primera vegada que em presento i era per cobrar més però més que res hi he anat per veure com és el tipus d'examen i per la pròxima preparar-m'ho bé.

Nosaltres el convit ens van fer donar 1000 euros de paga i senyal per reservar el dia, i ara fins al final del convit no cal pagar i com que ens regalen la nit de noces i la nit següent per dormir allà a l'hotel ens va dir que si volien fins i tot donar-li dilluns cap problema.

Cada lloc ho fa totalment diferent.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: flit » dt. nov. 06, 2007 10:25 pm

Hola noies soc una mica “intrusa” per aquí es que em caso el 2009, però com vos ja teniu una mica mes d’experiència amb això de restaurants esglésies i tota la pesca he pensat que em podríeu ajudar, quan de temps avanç s’ha de mirar el restaurant i l’església? I algun restaurant que estigui be per Girona ? es un lio i mira que em falten molts mesos. Gràcies!!
flit
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 06, 2007 10:28 pm

Hola nines,

Truffa t'esperem!!! :-)ok:

Sira reina tranquila a vegades penses que van malament i és quan et sorprens, però tu ànims si no és aquesta será la pròxima, i si més no com bé dius, almenys et fas una idea com són els exàmens, però ànims que poder has aprovat.

Nosaltres com ja sabeu no hem donat paga i senyal i ni ens han parlat de com hem de fer els pagaments, bé ens varen passar un carpeta on ho explica però crec que com que anem de part de l'oncle no ens aniran amb gaires exigencies, van molt de tranquis per tot, dons nosaltres també per pagar.
Però això que diu la Shyla es veritat, on s'ha vist que hagis de pagar abans del banquet, si més no una part deixar-la per pagar passat el banquet perquè si alguna cosa surt malament, que esperem que no, si ja ho has pagat tot, que reclames? no crec que t'ho tornin.
Però cada lloc es un mon i esperem que tots els casaments ens aniran molt i molt bé! jeje :-)ok:
I bé pel tema papers, cada Ajuntament és un món i te la seva manera de funcionar, i els juatjats igual! us ho puc ven assegurar! :-)ok:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 06, 2007 10:43 pm

Hola flit, benvinguda!!!! no t'amunis que poc a poc t'aniràs ensortint i quan menys te'n adonis ho vas enllestint tot poc a poc. Sort tenim de tenir aquest grup de foreres que ens anem ajudant i donant consell ! :-)ok:

Dons lo primer que has de decidir amb la teva parella, la data que us agradaria fer el casament i començar a mirar els restaurant i esglèsia o si és civil depen, a molts restaurants et deixen fer la cerimonia civil, si tenen aquesta data lliure. Després depen si t'agrada molt un lloc concret i sino tenen la data que tu vols dons amoldarte a les dates que ells tenen lliures.
El temps en que has de començar a mirar depen el lloc on ho vulguis fer, ja que hi ha restaurants que un any o més abans ja tenen moltes dates escullides, perquè són llocs molt reclamats, per exemple el Mas Solà de Santa Coloma de Farners.
A girona hi ha molts restaurants, depèn si vols mar o muntanya.

Jo t'aconsellaria que anèssis a la Fira Tot Nuvis que fan ara al Novembre a Girona, al palau firal, allà hi ha un munt d'informació, hi ha una pila de restaurants, fotogràfs, músics, etc. Et donen informació i t'expliquen com treballen et donen exemples de menus, preus perquè et vagis fent una idea, a vegades t'agafen les dades i després ja veuràs que et comencen a trucar per si vols anar a veure el restaurant etc.

Jo t'aconsello que agafis informació de tot lo que puguis. Jo vaig anar a la fira de l'any passat i només vaig mirar restaurants, perquè és lo principal i penses bé el fotògraf i music ho miro a la fira de l'any que ve, varem començar a mirar restaurant a primers d'aquest any i cap a la primavera ja el teniem decidit i la data.
Clar quan tens la data concretada amb el restaurant i el mossèn, vols també tenir la data lligada amb el fotògraf i músic, i aquest estiu passat varem agafar ja el fotograf i music que ens agradava perquè no ens trobessim que si anavem ara al novembre, ja tenien la data agafada. Nosaltres ens casem al Juny que és un mes molt sol·licitat, poder depen la data que us volgueu casar no cal corre tant.
En fi espero haver-te ajudat, t'he fotut una mica de rotllo, si tens dubtes aqui les noies i jo, no tindrem cap inconvenient a ajudar-te. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 06, 2007 11:13 pm

Bona nit guapes!!

Bé, altre vegada al ritme de cada semana... d'esprès de tants de dies de festa, avui estic rebentada!

Bueno, avui m'han trucat de la floristeria de Girona, aquella que us vaig passar els preus... doncs bé, les ofertas noves ja les tenen, de fet an pujat els preus pero inclouen mes coses... la opció aquella de 625€ l'han pujat a 750€ pero hi han afegit: 2 rams per a les cases del nuvis, pètals per l'esglèsia, la decoració del coche del nuvi (igual que el de la núvia ) i alguna cosa més! La semana que bé aniré a fer la reserva, i a concretar exactament el tipus de ram que m'agradaria hi agafar ideas!!! Ja mha dit que hi passi abans de la fira de tot nuvis, perquè llavors aniràn de volit!!! Bueno... un altre gasto!!!

També m'han trucat de Sinovias, que la colecció de sabates nova ja la tenan tota i que si vull pasar a veure-les per acabar de decidir si em quedo les mevas o les cambio... aviam si han arribat les meves!!!
I el que si ha arribat es la foto del meu vestit, per poder-la dur al peluquer hi ha la floristeria!!! Poc a poc, es van lligant tots els petits detalls...

Sobre les aliances, doncs la veritat que si que es una sort que ens les regalin! Ademès a la meva iaia li fa molta ilusió!!! Haviam quan comencem a mirar-les >.-<: >.-<: >.-<:

El tastet del restaurant, a Mas Pau, ja ens varen dir que uns 3 mesos abans, així que cap a mitjans de Març anirem a fer el tastet!!! Per cert, Maspaueras... sabeu cuanta gent pot anar al tastet??? JO es que em trobo que els meus pares estan separats i la meva mare te parella, que es qui em regala el vestit i clar! Ell ha de venir... i la meva cuñada també diu que vol venir...així que suposo que pagant san Pere canta, no???

Shyla, el teu comptador esta super interessant!!!!!!!! Mare meva, que poquet que et queda!!!

TRuffa, reina, haviam si et recuperem per aquí!!!

Flit, benvinguda!!! >.-<: >.-<: >.-<: Bé com la Espe ta explivat, jo de vosaltres enllestiria el mes aviat possible el tema esglèsia/jutjat - restaurant... pensa que hi ha llocs que ja estan plens... per exemple, a Mas Pau, on em caso jo, ja tenen casi tot l'any que bé complet ( octubre-novembre-desembre!!) així que ja veus!! Qui no corre vola!

Bueno nenas... quina parrafada que us he deixat....
Un petonets guapes! ::-) ::-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 07, 2007 9:13 am

Bon dia reines!

Benvinguda Flit! i no ets aps una infiltrada! només faltaria i per això estem!!!! jo t'aconsellaria que si et vols casar pel 2009 miressis una mica de tot aquesta edició de Fira nuvis no només restaurants sinó que també fotògrafs, etc per que la propera edició de fira nuvis ja ho tindràs tot agafat per que costa molt lligar el restaurant que t'agrada, amb el fotograf i tota la pesca i un cop decideixis el lloc veuràs que aniràs lligar les altres coses. Jo tal i com et diu l'Espe miraria l'època que us voldríeu casar i despres miraria lloc per Girona n'hi ha moltissims de guapos! si vols muntanya està Ca l'Enric, Mas l Martí, Mas Can Ferrer, La Deu, etc si vols més cap a mar hi ha Hotel S'agaro, El Far, El Molí de l'Escala i jo que sé un munt! Mas Pau també es molt xulo... ja et dic depen molt del que busqueu i si us caseu pel jutjat o allà mateix al restaurant no pateixis per que no has de lligar els papers fins 6 mesos abans del casament així que no cal que et busquis que tinguin aquell dia lliure el que no et puc dir es si et cases per l'esglesia com ho ha de fer.... doncs res que aquí estem pel que necessitis!

Sira no etpreocupis almenys ja has vist com son els exàmens i t'ho podràs preparar millor. :-)ok:

Noies ja us confirmo que no podré venir a la quedada per que ahir em va trucar el meu cusí que no té on deixar les nenes així que no li puc fallar! pero a la propera m'hi apunto.... ostres em feia gràcia coneixer-vos a totes! sniff :-(
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dc. nov. 07, 2007 10:02 am

Bon dia a totes,

Flit benvinguda!!!!, jo con les altres tambe et dic el mateix, ves a la fira de totnuvis i allà pots decidir el que més t'agradi, i decidiu una data :-)ok: :-)ok:
Miriam a nosaltres el tastet ens van dir que ho fecim 2 o 3 messos abans i es per 6 persones, nosaltres anirem amb els meus pares i els pares d'en dani.
Nosaltres vam haver de fer una paga i senyal de 400€ i la resta despres del banquet.
Tuffa espero que tornis aviat!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 07, 2007 10:05 am

Bon dia!!

OOOOOOOOOOOO Gemmanit quina llàstima que no puguis venir, però el deure és el deure, ja t'entenc, no et preocupis que ja quedarem un altra dia!!! :-)ok:

Tinc una gana, d'aqui un rato hem toca sortir a esmorzar! >.-<:

Bé tema detalls ja tenim decidit lo que farem, ara ho vull encarregar, però es un dineral, i aquest més hem tingut molt de gasto, així que ho encarregarem el mes que ve. El que hem fa por es que si espero gaire hem quedi sense, perque el set de vi ja fa un mes que vaig demanar la mostra i hem van dir que els i quedaven uns 500, però com que ve la campanya de nadal.., en fi poder els encarrego ja encara que anem mes justos.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 07, 2007 10:08 am

Flit, Benvinguda!!!!!!!!!! :-))
Com molt bé diuen, el millor es a la Fira, ja que així sense desplaçar-te tens tota la oferta i pots mirar molts llocs..... nosaltres que ens casem el 20 de Setembre de 2008, només tenim el restaurant!!!!! O sigui que tranquila, que n'hi ha que encara anem pitjor de temps..... el més important és el restaurant i l'esglesia-ajuntament, això si que quan abans millor, així podras triar i remenar.... per a qualsevol cosa, ja ho saps, aqui estem :-)ok:
Sira tranquila, la pròxima vegada ja veuras com anirà millor, és normal que a la primera no surti gaire bé, però mai se sap......potser aproves no??L'esperança és l'ultim que es perd >.-<:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 07, 2007 10:15 am

Si Espe a la pròxima m'hi apunto!

Ai Miriam que no t'havia contestat. Normalment el tastet es per 6 persones pero potser si vols portar més gent t'ho fan pagar a un preu simbòlic ho hauràs de preguntar. A mi m'inclou el tastet per 6 persones.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 07, 2007 10:32 am

bon dia princeses!!!

Gemmanit, avui 7 mesos justos, aixo ja es a tocar, ai ai ai....!!!!

Flit benvinguda, no ets pas intrusa, jo mateixa mira, m'he casat ara al 2007 i em tenen aqui cada dia donant pel sac...jejeje. Com t'han dit les compis, tens temps d'anar mirant restaurants i tot, pero depen del lloc que t'agradi potser t'hauras d'ajustar a les dates que els quedin pero buno, si no tens una data escollida, es facil adaptar-se als dies que els queden...De cares a fotograg, music....jo crec que es massa aviat per concretar res, has d'anar mirant per agafar idees i aixi quan sigui el moment de contractar ja ho tindras mes per ma...ves fent les coses sin prisa pero sin pausa com es diu...jejeje!!

Veig que encara no em pogut recuperar la Truffa... :hmm:: :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 07, 2007 10:38 am

Ja veus Tetes demà ja tindré el 6 al davant com avui ja el té la Miriam! el comptador s'està desinflant!!!!

Si noies la Truffa em va enviar un missu a la pagina dient que encara no havia pogut conectar-se tot i fer el que li van dir i avui en Toni m'ha respost el misstage privat així que esperem que se solucioni aviat!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 07, 2007 11:03 am

Ostres a veure si recuperem a la Truffa! si que és complicat recuperar la contrasenya, jo és que m'he acostumat a posar a sempre la mateixa a tots els correus i pàgines d'aquestes que t'has de donar d'alta.

Això que comenteu del tastet hem sembla que normalment ho fan als nuvis i pares, es a dir 6 persones.

Com passa el temps, el sis ja, a mi hem queda una setmana per tenir-ho també,jeje, això s'acosta i ens pasarà molt i molt ràpid, almenys en a mi, ja que si ens donen el pis al desembre, estarem desembre i gener dedicats al piset i del casament poca cosa farem, crec! Ens posarem a febrer que faltaran 4 mesos i haurem de començar a repartir invitacions! ufff, cuanta feina!
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 07, 2007 11:07 am

Bon dia guapes!!!

Nenas ja he canviat de número!!!! Que guay!!!!

Sobre el tastet, doncs ja miraré haviam si pagant hi pot venir algú mes!!!

Ostres, Gemmanit, quina pena que no puguis venir :-( :-( Bueno, a la próxima sé he!!!

Bueno guapes, vaig a fer la classe de infotmàtica que el profe m'està mirant amb una cara...

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 07, 2007 11:49 am

Ei noies acabo de mirar la pagina web de Fira de Girona i ja anuncien el Tot nuvis i he entrat, hi ha un apartat que diu galeria i estava mirant les fotos i, hi ha una foto que sortim en Toni i jo mirant un estand mig d'esquena i m'ha fet gràcia, jeje! :-)
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 07, 2007 12:04 pm

Ostres oncs quina gracia! nosaltres l'any passat hi vam anar un dia ultima hora i vam mirar-ho super ràpid per que jo em pensava que era massa d'hora i ara veig que ho havia d'haver mirat millor!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 07, 2007 12:15 pm

Espe, reina, em pots passar la direcció de la pàgina aquesta que dius???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 07, 2007 12:37 pm

I tant noies ara us ho paso, encara no hi diu els expositors que hi hauran, però en breu suposo que ho penjaran.

La pàgina és: http://www.firagirona.com/fira.php?id=6400c
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 07, 2007 12:39 pm

Moltes gràcies guapa!!!!

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))