Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 08, 2007 4:13 pm

Ja veus!!!! No pateixis que nosaltres al segon testimoni li varem dir ahir al vespre que havia de venir, o sigui que suposo que més apretats que nosaltres no crec que hi aneu, a més no t'ho recomano.... És un pur tramit però vaja, almenys així ja saps mes o menys què pregunten i podeu anar més preparats...
A veure si aquesta tarda truco a alguna botiga per demanar hora i començar...
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 08, 2007 4:15 pm

Agbe nosaltres quan varem fer obres a la casa, varem anar a mirar terres allà a Materials Oliveres, tenen una exposició molt gran i hi ha un piló de models a triar, i realment n'hi ha de molt guapos, a més el dissabte a la tarda també tenen obert.
Nosaltres hi varem comprar tota la rajola pels terres i parets dels dos banys, i la veritat és que ens va sortir força bé de preu, no sé, per mirar no hi perds res :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dj. nov. 08, 2007 4:27 pm

Bona tarde noies,

gemma es molt original els detalls, creo que es un detall diferent i els agradarà molt. :-)ok: :-)ok:

ainos felicitats ja tens una cosa més, jo tampoc tinc el vestit de moment, jo volia espera a desprès de Nadal per començar a mirar, a mi el de l'espe tambe m'agrada moltissim jo vull mirar algún vestit així.
Els pentinats a i també m'agrada aquest que ha posat que es un semi recollit, però clar haig d'esperar a veure quin vestit hem quedo.

a mi també m'agradaria fer alguna cosa amb la Maria Fort, el que vaig veure de la tetes hem va encantar :-)ok: :-)ok: :-)ok:
vull anar algun dia a mirar, he vist alguna cosa a la seva web que m'agrada molt.

Segurament no podre venir a la quedada, ahir a la nit hem va trucar una amiga que inagura el seu centre d'estetica , hem fa molta ilu perquè es la que hem maquillara al casament, i a mes sóm molt amigues i hem fa molta ilu >.-<: >.-<:

espero que torneu a quedar aviat i aixi poder anar a la proxima.
fins molt aviat.

Petons :-)) :-))
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. nov. 08, 2007 4:34 pm

Ainos, gràcies! Ens ho anem demà, a materials oliveres. ademés el paleta que ens farà les obres, és on compra el material, i com que anem força bé de temps, volem anar a mirar terres nosaltres solets, sense el paleta, i un cop triat li direm el que volem. L'exposició vols dir la que hi ha a la ctra. de quart, no? que és super gran. suposo que anirem allà que és molt més gran que la que tenen aprop de banyoles.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 08, 2007 4:39 pm

Si és aquesta, i és molt guapa l'exposició, segur que trobareu alguna cosa que us agradarà, ja que tenen coses molt modernes, a més també tenen una secció de banys.... ja ens explicaràs....per cert, paciencia amb les obres, jo només vaig posar parquet i varem fer els dos banys nous, i varem quedar de paletes, lampistes, parquetistes fins al moño, voliem fer la cuina una mica més endavant, però ja hem decidit que ara ja ens agrada tal i com és, no vull fer obres fins almenys d'aquí a 10 anys!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 08, 2007 5:00 pm

bona tarda guapes!!!!

Gemma molt originals els detalls i lo mes xulo es que son identificatius de vosaltres!!!

Aroha m'alegro que el que em va fer a mi la Maria Fort t'encantes :-)) :-)) :-)) si vol quedar amb ella fes-ho aviat perque està embarassada i ha de tenir la nena la primera setmana de desembre i llavors estara uns dies desconectada de la feina...

FElicitats Ainos per aquest passet cap endavant que heu fet, ja teniu una cosa mes avançada i lo dels papers es el mes pesat!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 08, 2007 5:28 pm

Tetes com va anar el sopar amb els teus amics? que tal les salses????
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 08, 2007 5:45 pm

Holaaaa!!!

Ainos felicitats ja tens una coseta més, els papers, allò que sembla més aburrit i farregòs, que totes nem deixant, jejej! :-)ok:

Gemma els detalls són odiferents, atrevits .. però sobretot lo millor es que us identifica i crec que això és molt original. Penso que a la gent li agradarà quan s'adonin del perquè d'aquell detall. :-)ok:

Agbe amb les obres paciència, tothom diem el mateix, jeje!

Tetes es veritat, com va anar el sopar?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 08, 2007 5:49 pm

Moltes gracies a totes, la veritat és que ja m'he tret un pes de sobre!!!!!
Això Gemma molt xulos els detall, i a més com que són molt personals segur que a tothom li agradarà, ja veuras!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 08, 2007 5:53 pm

Jo cre que lo dificil sera que la gent es doni compte que allo te un significat important per tu, que hi ha un perque del regal. Els nuvis tenen molt clar que tot te un significat i perque es fa de la manera que es fa, pero els convidats, no se jo...aixo es el que que ens va dir la Maria Fort a nosaltres, que potser molta gent no s'adonaria que tot te un significat pero bueno lo important es que els nuvis saben perque ho fan!!

Tema sopar molt be, de primer vam fer amanida d'arros, torradetes amb pate, truita de patata (comprada eeh!) i de segon l'entrecot amb salsa de 3 formatges, perque aqui la menda, la va cagar....jejeje. Us explico....vaig posar la mantega al casso amb el foc a tota pastilla i quan va estar desfeta vaig tirar el roquefort i bueeeenoooo s'em va quedar tot socarrimat perque el foc era massa fort...total que em vaig cabrejar com una mona i sort que el meu home va tenir l'idea de barrejar el poc roquefort que quedava, amv formatge de cabra i un altre formatge, i despres la va fer ell i va quedar perfecte, als convidats els va agradar :-)) :-)) :-)) el proxim dia que faci carn la fare amb pate a veure si ens agrada... gracies a totes per les idees i per explicar-me com fer les salses, sou uns solets!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 08, 2007 5:58 pm

Bueno Tetes això et servirà d'experiencia per un altre dia!!! no posar el foc tant alt!!! es a base de pràctica que se n'apren així que tu tranquila!!!

I lo del significat és per això que nosaltres amb el detall adjuntem adjuntem el texte.... per que vegin el per què.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 08, 2007 5:58 pm

No pateixis Tetes, que jo n'he fet cada una amb la cuina, és que a mi m'agrada molt cuinar i ho provo tot, sense anar més lluny, l'altre dia vaig provar un pudding de peres i quan ho tenia tot fet el motlle (que estava a rebossar de liquid) no em cabia a dins el recipient del Superchef (que va de conya per cuinar), i bé ho vaig abocar a un altre que vaig retallar les puntes, llavors no era consisten, i ja et pots imaginar, un desastre!!! Bé el que va quedar el vaig fer i de conya, està boníssim.... però bé, de tot s'apren, i ara ja sé que he de comprar un motllo més petit, jajajaja...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dj. nov. 08, 2007 6:03 pm

Agbe al final t'has decidit per la opcio de palabra d'honor?? ostres et quedava molt bé , las dos opcions eren molt maques però aquesta et quedava molt bé. :-)ok: :-)ok:

a mi la cuina tampoc es el meu fort, a vegades intento fer coses, però no m'acaben d'agrada com hem queden , i aixo que en dani sempre em diu que tot amb queda molt bo. jejeje......
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dj. nov. 08, 2007 6:04 pm

Agbe al final t'has decidit per la opcio de palabra d'honor?? ostres et quedava molt bé , las dos opcions eren molt maques però aquesta et quedava molt bé. :-)ok: :-)ok:

a mi la cuina tampoc es el meu fort, a vegades intento fer coses, però no m'acaben d'agrada com hem queden :--( :--( , i aixo que en dani sempre em diu que tot amb queda molt bo. jejeje...... pero jo se que no es veritat.. jejeje es un solete : sol :
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dj. nov. 08, 2007 6:05 pm

uyyyyyyyy!!!!! no se que ha passat primer m'ha sortit un tall de missatge i despres ha tornar a sortir......
Imatge
arohha

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 08, 2007 6:11 pm

arohha ja has fet de les teves amb els missatges eeeh...jejeje

Si noies, es la falta d'experiencia a la cuina, amb el temps ja anire aprenent mica en mica...de ben segur que encara en fare molts mes de disbarats abans no n'aprengui, pero es el que hi ha, fen disbarats, n'aprendre segur, es el meu repte!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dj. nov. 08, 2007 6:30 pm

gràcies tetes per dir-me això de la Maria Fort, però tenia pensat mirar-ho una mica més endavant cap al març, segurament ja haura tornat. amb quant temps ho vas reservar tu?? amb molt de temps?? i encara no se ben be el que farem pero alguna cosa segur, perque hi ha molt xules. :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 08, 2007 6:31 pm

Nenes, avui vaig disparada, acabo de reservar hora a Pronovias pel dissabte 17 de novembre, el dia abans del meu cumple, a veure si m'emporto un bon regal!!!!!!!!!! Així, pim pam....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 08, 2007 6:41 pm

Hola nines!!!!

Ainos, felicitats pel tema dels papers!!! Ara ja heu fet un pas més!!! Enhorabona!! :-)) :-)) >.-<: >.-<:
AIIIIIIIIIIII, FELICITATS!!!! Ja tens hora per la primera prova!!!!
Ja veuràs que guay!!! :-)) :-)) :-))

Tetes, l'important és que al final tot va sortir de conya!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
També és normal que el primer cop que fas una cosa no surti del tot bé, no?? Almenys a mi em passa!! :-)ok: :-)ok:

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES PELS ÀNIMS AMB ELS DETALLS!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Nosaltres també hem pensat adjuntar un text al detall, però tampoc ens preocupa massa que la gent no ho identifiqui, ja que estem força segurs que ho faran. No sé, jo sóc de l'Escala, i més típic que les anxoves de l'Escala,... :hmm:: :hmm:: I pel que fa al vi, tothom que ve al casament sap que a casa dels meus sogres fan vi (i que jo sóc de l'Escala també), .... ens coneixem tots,... Però igualment, penso que no està de més explicar-ho!! Teniu tota la raó!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Agbe, quina il•lusió això de les obres!! I més quan veieu el resultat final!!! :-)) :-)) :-)) Algo que és vostre!!! :-)ok:

Arohha, a nosaltres ens va dir que pel Març ja estarà força operativa!! Que els mesos que estaria més out serien Desembre, Gener i Febrer. I també ens va dir que amb 2 mesos d'antel.lació es poden fer moltes coses!! Menys els ninots de plastelina!!

I la Sira???? Avui no s'ha connectat, no?? :o-o:

Vinga reines,.... petonets!!

Fins ara,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 08, 2007 6:41 pm

Ainos vas amb la quinta posada!!!!!! ben fet! :-)ok:

Arohha em sembla que la Maria nromalment va bastant de bòlid i quan abns reservis millor!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants