MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dc. nov. 07, 2007 7:36 pm

A mi també se'm cau la baba amb els nadons .... pero nosaltres també volem esperar.
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dc. nov. 07, 2007 8:05 pm

A mi tambe em passa el mateix, pero de moment em els de l'escola i els 6 nebots ja en tinc prou... d'aqui a un temps pues ja veurem
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

...

EntradaAutor: iraiosc » dv. nov. 09, 2007 10:04 am

nenis, tot al seu temps, o sigui que tranquis ara ens toca a unes en altre epoca a altres ;)

valuma si, vaig davant... i ho comentava a la meva crónica, que comença a fer por, fa molta ilu i encara està lluny el dia D, però també espanta una mica...
alguna heu vist "LIO EMBARAZOSO"?? :o-o:

fracris i valuma, teniu alguna eco o alguna novetat? jo fins el 16 no sé res... això de no veure el/la peke fa nervis :SSS
Imatge
iraiosc
:: núvia experta

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: ...

EntradaAutor: FRACRIS » ds. nov. 10, 2007 3:09 pm

iraiosc ha escrit:nenis, tot al seu temps, o sigui que tranquis ara ens toca a unes en altre epoca a altres ;)

valuma si, vaig davant... i ho comentava a la meva crónica, que comença a fer por, fa molta ilu i encara està lluny el dia D, però també espanta una mica...
alguna heu vist "LIO EMBARAZOSO"?? :o-o:

fracris i valuma, teniu alguna eco o alguna novetat? jo fins el 16 no sé res... això de no veure el/la peke fa nervis :SSS

IRAIOSC, estas una mica confosa, la que está prenyada es Crisyjose, pero jo no, crec!! je je je...

No pasa res guapa, peró m'ha fet gracia, dic ai mare que estic prenyada i no tic res preparat!! >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

...

EntradaAutor: iraiosc » ds. nov. 10, 2007 8:27 pm

jajaja, ya predona guapi!!! son las manos que escriben ya más rapidas que el cerebro y hacen de las suyas, jajajaja... aunque tampoco lo has desmentido jejeje :-) :-) :-) :-)
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: masa » dg. nov. 11, 2007 5:15 pm

Jajajajaja ... seria bueno eh!!!! jajajaja
Fracris, te ha caido un embrazo del cileo!!! ... jejejeje :-))
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dg. nov. 11, 2007 8:38 pm

masa ha escrit:Jajajajaja ... seria bueno eh!!!! jajajaja
Fracris, te ha caido un embrazo del cileo!!! ... jejejeje :-))

je je je... :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. nov. 12, 2007 9:26 am

Buenas dias!!!

Como se presneta la semanita!!! Y como estas nuestras futuras mamais??? y sus ninos/as estan bien???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: valuma » dl. nov. 12, 2007 9:34 am

Hola chicas buenos dias!!!
Pues yo aki k e pasado un fin de semana horrible, con mis nausias.....
Iraiosc tengo la eco el jueves dia 15 es la primera de las 12 semanas...a ti en esta seguro k ya se te vera el sexo...k bien!!!
Y como llevas la barriguilla???
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. nov. 12, 2007 10:32 am

bon dia a toteeees!!!

pobreta valuma! has probado el "cariban" antinauseas? es el que a mi me recomendó el metge por si me daban. Dicen en socpetit.cat que alivia bastante! Apuntatelo y pregunta al metge!!

Que bien, por fin vas a verl@!!! es lo que más ilu hace, de hecho yo aún digo que por muchos tests que me hiciera no me lo creeria hasta verl@... ya verás que impresión!! Nosotros alucinamos, además en la semana 12 está todo formadito, se mueve mucho... jejeje, que ilu! Tu vas el jueves y yo el viernes así que este finde pondremos crónicas ecográficas jejeje

La barriguilla? Parece que va a petar... y lo que nos falta xDDDD al principio tenia muchos ascos, aun me duran, pero menos, lo que no soporto ahora es la indigestión, empieza a estar todo mas apretado... pufff... y tu que tal? tienes alguna foto de la panxeta? ya se nota algo?

Masa, fa dies que no ens dius com et trobes wapi!! estàs millor??? lo del cotxe ja sabem que al final es va solucionar, però tu estas millor??

(+:-)
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: Crisyjose » dl. nov. 12, 2007 10:33 am

Hola mayerillas!! que tal habeis pasado este finde tan estupendo???

Valuma que guay ya te queda poquitín para tu primera eco!! yo hasta el 30 no tengo la primera visita, y no creo que me hagan eco...
Iraiosc como estas?? como va tu espalda??
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. nov. 12, 2007 10:44 am

cris, felicitats por el medio año casada!!!

Como te encuentras tu, xiketa?
La espalda me sigue doliendo, es terrible por las noches, he probado lo del cojin entre las piernas y que va, casi creo que es peor :S

al final ibas por SS??? porque si es así las ecos son más o menos en la semana 12, 21 y queda otra que ya os diré porque no sé cuando es. Hacen más si quieren controlar algo especial, pero esto es lo habitual, ya vereis que larga es la espera!!!

Por cierto, info. de última hora, el bicho habitante de mi panxa el sábado me hizo sus primeras señales, visibles desde fuera y todo!!
Ahora ya sé bien bien lo que eran sus movimientos (estaba preocupadísima porque todo el mundo decía que si ya tenía que notarlo, estem de 20+5, pero yo no sabía distinguirlo de la actividad estomacal...).
Pos el otro día noté movimiento, me levanté el jersey, toqué ahí donde noté... y os juro que se vió como se movía la panxa, como un golpecito!!!! Lo volví a hacer y respondió otra vez!!! Flipé... os juro que es increíble!! Ahora estoy convencida de que esa especie de actividad intestinal era el/la peke!!!! Y ayer lo vió Óscar y todo... aún no controlo su horario, no sé si se verá cada dia, pero se que se mueve bastante!!! Que beeeeeeeeeeeeee!!! >.-<: >.-<:
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dl. nov. 12, 2007 10:57 am

Vaya con el peke IRAIOSAC , a ver si te va a salir bailari/na y por eso se mueve tanto.. ja ja ja debe estar practicando. Si todo va bien ese viernes ya sabras si es niño o niña, no??? Que bien, asi ya podras empezar a comprarle ropita, lo digo porque dudo que compres vestiditos si es un niño, verdad???

VALUMA si tienes tantas nauseas, habla con el medico a ver si te puedes tomar algo, lo digo porque debe ser muy molesto estar cada dos por tres mal.

CRIS y tu como lo llevas?? Tienes algun malestar tipico de los primeros meses???

MASA es verdad como te encuentras tu?? Vas mejor??
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. nov. 12, 2007 11:02 am

mercé, y el vostre negoci ke tal tambien?? :-/
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: valuma » dl. nov. 12, 2007 11:20 am

K bien iraiosc cuando se nota...yo con mi hija lo note tambien a las 20 semanas, es todo como muy clavado cuando te lo dicen.
Lo del cariban ya me lo tomo, pero de veras k no me hace nada, y es k encima tengo muy mal las digestiones...me da un palo comer, ayer me fue a la cama hasta sin cenar..

Cris, si vas por la SS no creo k te hagan eco hasta mas las 12 semanas, ellos lo llevas asi...pero bueno ya veras k pasa rapido.
Y te encuentras bien??

Hoy hago 6 meses de casada...madre mia k rapido pasa el tiempo...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

EntradaAutor: merce i albert » dl. nov. 12, 2007 11:27 am

Lo del negocio anda mal... haviamos encontrado un local que era perfecto... pero como esta situado justo a la entrada del pueblo pues no nos dan la licencia para poder abrir, asi que nos toca buscar otro local, pero todos los que hemos visto son largos y estrechos, y claro para meter un coche... pues no va bien. Ahora nos etamos planteando mirar alguna nave industrial que no sea mas garnde de 300 m2, pero tenemos que mirar precios, porque el sabado vimos una y hablando con el propietario, nos pide 2500 euros de alquiler... esta loco. A ver si en alguna immobiliaria tienen alguna nave pero mas asequible economicament...

De modo que como lo del negocio parece que se esta alargando pues lo de tener hijos tambien... :-/ A ver si tuvieramos un golpe de suerte y encontramos local... entonces todo avanzaria un poco...
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dl. nov. 12, 2007 11:30 am

Enhorabuena por ese medio año de casadad VALUMA y CRISIJOSE!!

Iraiosc, que guay lo del Bebito!!! ... ha de hacer una il.lusión tremenda !! no?? ... que bonito. Tu cuidate esa espalda que la mami tiene que estar al 100% :-)ok:

Mercé, jo estic millor. La setmana pasada vaig començar la rehabilitació i aquest divendres ja agafaré l'alta per començar dilluns a treballar, tot i que encara hauré d'anar a la fisio.
(us dic un secret ... aquest cap de setmana marxarem a París a celebrar el nostre 1/2 any de casats (que va ser fa dues setmanes) .... quin secret dit a crits oi :-)) :-)) ) .... jajajaja
masa

EntradaAutor: Crisyjose » dl. nov. 12, 2007 2:58 pm

Que guay masa, a paris... que romàntic... m'alegro que estiguis millor de lo del accident.

Valuma, com pasa el temps eee... avui fem 6 mesets!! que fort! lo del embaràs a veure si per al següent mes ja et vas trobant millor.. no?? Per cert com ho porta la teva petita lo del germanet/a, o encara no l'heu dit...

Iraiosc, que guay sentir al peque no??? quina ilusió!!

Mercè lo del negoci, no t'amoinis que segur que us ensortireu! anims guapa!

Jo estic bastant, bé, els mals de panxa i pits continuen, peró ja no son tan continuats com avanç i encara ré de marejos ni vomiteres... Així que fantàstic... a veure lo que dura... Ah! i si, vaig per la SS, quin pal, esperar tant de temps peroooo... es lo que hay, que farem....
Imatge
Imatge
Crisyjose

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: merce i albert » dl. nov. 12, 2007 4:38 pm

Si si em lo del negoci no podem fer altre cosa que seguir buscant local i posar-hi molta paciencia... lo unic es que l'Albert s'havia fet a l'idea d'obrir per finals d'any (com que ja teniem local..) pero ara veu que no que la cosa s'allarga i que tambè s'allarga el fet de tenir nens... i vaja esta força moix, preocupat, desilucionat...miro d'animar-lo pero em costa perque cada dia be mes enfedat em el seu jefe i aixo no l'anima gens sino que te mes ganes de marxar, obrir pel seu compte i es desespera.

Es veritat Valuma com s'ho ha pres la nena... esta contenta??
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. nov. 12, 2007 5:05 pm

Que be Masa, si te esperas tres setmanetas coincidima a Paris, peró com no pot ser... je je je.

Ja tinc ganas de que sigui divendres i Iraiosc ens expliqui que li a dit el metge.
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant