Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 12, 2007 9:27 am

Hola bon dia noies,

Que guay la foto Sira! :-)ok: Dons si la trobada va anar molt bé, vam xerrar molt i de tot una mica, però sobretot del casament!
A veure si repetim i quantes més millor! :-))

l'Arnau és molt guapo i es va portar molt bé!

Miriam que tal a Sinovias? i el detallet de l'Arnau ja heu trobat alguna cosa?

Que tal el cap de setmana?
Nosaltres tranquilet, dissabte a veure en Toni jugar i a la nit varem sortir a fer-li el comiat al cusí d'en Toni que se'n va un mes a Russia a treballar, uf quina fred.
El diumenge molt tranquil a casa descansant.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 12, 2007 10:23 am

Bon dia nines,

Ja veig k la trobada va anar molt bé, kina enveja sana que em feu, i jo aki kasa tankada cuidant de la gosseta pobreta, bé a la pròxima si que vinc eeee.

Per cert sira jo no veig la foto, com es fa per veurela, algú que em pugui ajudar??

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 12, 2007 10:26 am

Encara estic adormida, ara hi he tornat a entrar i ja m'ha sortit, esteu totes molts wapes.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 12, 2007 10:31 am

Bon dia guapes!!!!!!
Veig que la trobada bé, ja m'imagino que vareu xerrar pels descosits.....
Heu anat totes a pagar el vestit, us ho dic perquè el divendres una amiga em va dir que ella se l'havia comprat a Molins de Rei, és va comprar un model de Rosa Clarà, i li va sortir a meitat de preu que a la botiga, es veu que tenen un piló de marques, i és un bon lloc per anar-hi un cop tens clar el model que vols per comparar preus, jo suposo que hi aniré amb una de la colla que es casa al Juny i ja sap quin model vol, el dissabte 24, si voleu puc mirar el preu dels vostres (si no l'heu pagat) i us ho xafardejo, jejejeje...
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 12, 2007 10:42 am

Vaja quina sort ainos a meitat d preu, i com és això?? Si és idèntic al model doncs val la pena.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 12, 2007 11:05 am

La veritat és que no sé com és, per això aniré a mirar-ho a veure si és el mateix, a ella fa 4 anys, això si, li va sortir el vestit de Rosa Clarà per 900 €, que pels preus de la marca està super bé, com que tinc temps no hi perdu res en anar-ho a mirar....
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 12, 2007 12:07 pm

Hola noies,

Ostres ainos que bé, si són els mateixos models i són més baratos, però i com és això, alguna raò hi ha d'haver no? vols dir que les marques com Rosa Calrà deixa vendre els seus vestits molt més baratos que a la seva botiga? Bé ja ens explicaras. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dl. nov. 12, 2007 3:40 pm

Hola noietes!!!!

Què ha passat avui??? no heu xerrat gaire!!!!!!

Ainos això de que sigui a meitat de preu, :-/ deu fer el mateix model però la roba no pot ser la mateixa per aquest preu, segurissim! perquè deuen posar un altre tipus de roba molt més barata o si no no ho entenc.

Miriam com va anar??? explica, explica!
Tal i com diu la Espe, l'Arnau és molt maco i la veritat és que es va portar molt bé !!! és un sol :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 12, 2007 5:50 pm

Hola Sira,

Dons si sembla que aquest matí hem estat totes molt liades perquè no hem xerrat gaire, jo ara tenia un moment i he entrat però veig que avui això està aturadet.
:-))
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 12, 2007 6:17 pm

Hola guapes!!!!

Ostres sabeu que???? HE perdut les fotos del dissabte!!!!!!!!!!!!! :--( :--( :--(
Resulta que poso la targeta per poder passar les fotos al ordinador i va i es penja.. hi ha sobre, quan torno a enjegar l'ordinador... s'an borrat totes les fotos!!!! La meva german em matarà!!!!!!!! :-) :-) :-)

Bueno, haviam, a SInovias em va anar molt bé...al final em vaig acabar quedant les meves! Em va ensenyar un parell de models molt i molt xulos, aixís amb plataforma, pero es que duein 10cm de tacó i clar, no puc anar tan alta... i mira que estic acostumada a portar talons pero aquell dia no vull ser més alta que l'Albert, així que res, les meves que m'encantaves!!! :-)ok: >.-<: I sobre la foto del vestit, doncs li varen donar a una altre noia pensase que era jo, bé de fet, resulta que hi va anar l'altre noia que també te el mateix moldel que jo i resulta que es deia Mireia i clar, es varen confondre i es varen pensar que era jo! I res, demà haig d'anar a buscar-la que deprès aniré a les flors!!!

Sobre els detalls, doncs vaig estar a Breda i en vaig veure de molts tipus i molt macos, pero es que ara només els hi queda la resta d'aquesta temporada i hem decidit que ja hi tornarem cap al febrer que ja hi haurá tot lo nou... els preus doncs bé, sobre uns 2€ cada detall; està bé.
Vaig verure uns nuvis mes xulis per regalar: era el ratolinet de Tom&Jerry??? Doncs el nuvi i la nuvia en ratolí...vaig estar a punt de quedarme'l per regalar, pero al final no el vaig agafar... i mira que era xulo!

Nenas, merci pels comentris del peke!!! =0-0-) La veritat que es va portar bé eh! (( quina sort!!!))

Bueno, ja podem organitzar una altre quedada pero haviam si aquesta vegada pot venir més gent!!

Per cert, TRuffa, com esta la gosseta??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 12, 2007 6:39 pm

eiiiiiiiiiiiiiii,

Jo ara acabo d'arribar de treballar. Doncs miriam akests nuvis d' en tom i jerry a nosaltres ens els varen regalar una molt amiga meva quan es va casar, són molt divertits i també molt grans.

Veig que ja tens decidides les sabates eeeeee molt bé.

Doncs la truffa va tirant, anar fent repòs, ara ja la vena li cau del moviment i té els punts a l'aire, hem d'anar vigilant que no se'ls llepi perke els podria infectar, i akest divendres li anirem a treure els punts i després 3 mesos de repòs perke de fet els lligaments creuats trenkats no és cap tonteria. Esperem que tot acabi bé, perke per altre banda el tema econòmic ja ens hi hem deixat bastant i akets gossos baratos tampoc són, però tot sigui per la seva SALUT.

Truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 12, 2007 6:43 pm

Ei TRuffa!

Doncs m'alegra que estigui millor... encara que encara li queda molt de tros! Mare meva, tres mesos de repòs... pobreta... pero bueno, tot sigui per la seva salut! Ara paciencia i esperar que se li curi bé! Per cert, quina raça es??? Es que no m'enrecordo :--(

Així que et varen regalar els nuvis del ratolins... doncs em varen encantar i ademès els vaig trobar super originals!!! Si quan hi tironi encara hi son segur que m'els quedo... eren super xulis!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 12, 2007 6:51 pm

Si esperem que es curi bé. És una bulldog anglès, li volia regalar en marc pel seu cumple, però ufff molt cars i al final varem fer un cop de cap i varem comprarla entre tots dos. És un encant de gosseta, és la nostra peke, ejeje

Doncs si molt divertits!!Havera si els trobes hi tens sort.

Jo altre dia vaig telefonar el mossen i fins final dany no hem de telefonar-lo perke s'haurà de posar el dia de l'agenda 2008, és un mossen tradicional tradicional, tot en calma.
Ens va dir que com que ens casem un divendres que cap problema per l'hora que quan vulguem, segurament a mitja tarda aviadet sent dies de tardor aprofitar la tarda, uff espero que a totes ens acompanyi el temps.
truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 12, 2007 6:55 pm

Ostres, un Bulldong anglès?? SOn super macos!!! Jo tinc una parella de bóxers i són un encant! I amb aquella careta de tontos que tenen :-)) :-)) :-)) N'estic super enamorada!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres el mossen! De fet, em sembla que tots son així...a nosaltres tmabé ens va dir que fins al febrer no calia que hi anèssim! Que els nuvis d'ara corriem massa! :-) :-) :-)

Son la mecachis, en perdó, aquesta gent!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 12, 2007 7:02 pm

Si preciosos, estimen molt i es fan estimar molt, són tan dependents del seu amo, ens fa uns petons megagegants, són molt macus. Mira boxer de la família també.

Ai aiai aquest mossen em fa anar de cap. Però uenu al desembre ja el tornarem a telefonar i ja serem 2008 per començar a lligar més caps.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 12, 2007 7:07 pm

Ei floretes ara mhe adonat de la notícia ja sóc núvia experimentada, tinc una flor més. jejeje Quina ilusió.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 12, 2007 7:20 pm

DOncs si, ara esperar per poder acabar de matitzar les coses... pero en fi, es el que hi ha no? De fet, d'aqui tres dies ja serem desembre... els dies passen volant!

Felicitats, per el teu ascens a núvia experimentada!
:-)ok:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dl. nov. 12, 2007 7:29 pm

Ostres Miriam!!!! hi havia fotos de la teva germana a la càmara? ai!!!

De fet com que les dos vam fer les mateixes fotos... no et preocupis, jo de fet només he penjat aquesta perquè en vam fer 2 i aquesta és la que ha quedat millor.

M'alegro que ja tinguis les sabates!!!!

I lo del nen és veritat, és super bon nen! Felicitats!!!!

Truffa m'alegro que la Truffa estigui millor i sobretot vigileu que no es llepi i si no es pot aguantar doncs demaneu aquell cono que se'ls posa al cap perquè no es llepi, fa molta pena posar-los aixó però a vegades no hi més remei. Nosaltres a en Coock li hem hagut de posar un parell de vegades i fan una peneta.... :-/
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 12, 2007 7:38 pm

Nenas ja han penjat l'agenda de la fira de tot nuvis!!

Quines ganes de que arribi la semana que bé!

Us deixo el link:
http://www.firagirona.com/fira.php?id=6410c

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 12, 2007 7:41 pm

Sira, si que hi havia fotos de la meva germana... :-( pero bueno, mala sort! Que hi farem...

Les sabates, m'arrivaran d'aqui un mes... encara hauré d'esperar una mica per veureme-les posades... PACIENCIAAAA....

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant