Hola guapes!!!!
Ostres sabeu que???? HE perdut les fotos del dissabte!!!!!!!!!!!!!
Resulta que poso la targeta per poder passar les fotos al ordinador i va i es penja.. hi ha sobre, quan torno a enjegar l'ordinador... s'an borrat totes les fotos!!!! La meva german em matarà!!!!!!!!
Bueno, haviam, a SInovias em va anar molt bé...al final em vaig acabar quedant les meves! Em va ensenyar un parell de models molt i molt xulos, aixís amb plataforma, pero es que duein 10cm de tacó i clar, no puc anar tan alta... i mira que estic acostumada a portar talons pero aquell dia no vull ser més alta que l'Albert, així que res, les meves que m'encantaves!!!

I sobre la foto del vestit, doncs li varen donar a una altre noia pensase que era jo, bé de fet, resulta que hi va anar l'altre noia que també te el mateix moldel que jo i resulta que es deia Mireia i clar, es varen confondre i es varen pensar que era jo! I res, demà haig d'anar a buscar-la que deprès aniré a les flors!!!
Sobre els detalls, doncs vaig estar a Breda i en vaig veure de molts tipus i molt macos, pero es que ara només els hi queda la resta d'aquesta temporada i hem decidit que ja hi tornarem cap al febrer que ja hi haurá tot lo nou... els preus doncs bé, sobre uns 2€ cada detall; està bé.
Vaig verure uns nuvis mes xulis per regalar: era el ratolinet de Tom&Jerry??? Doncs el nuvi i la nuvia en ratolí...vaig estar a punt de quedarme'l per regalar, pero al final no el vaig agafar... i mira que era xulo!
Nenas, merci pels comentris del peke!!!

La veritat que es va portar bé eh! (( quina sort!!!))
Bueno, ja podem organitzar una altre quedada pero haviam si aquesta vegada pot venir més gent!!
Per cert, TRuffa, com esta la gosseta??