Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dl. nov. 12, 2007 7:44 pm

Tranqui tot arriba!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: VaLu » dl. nov. 12, 2007 8:22 pm

bona nit flors!!

la quedada em va agradar molt, ja deurieu veure que no soc gaire parladora m'agrada molt mes escoltar, lo mateix que aqui al forum m'agrada mes llegir que escriure! espero que no us enduguesiu una mala impressio de mi...

petonets!! :-))
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 12, 2007 9:27 pm

Ei Sira, si ja ho tenim aixo que dius però ns va dir el veterinari que es fatiguen molt amb aixo posat i hem optat per no posar-li pbreta ens feia peneta.

TRUFFA
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: mireia 9 » dl. nov. 12, 2007 9:48 pm

Hola noies!!!!!
PER FI!!!!
Porto mes des de divendres swense ordinador i la veritat es que tenia un mono!!!
Com em va dir la Sira diumenge al mati, se que va anar molt be la trobada i ja he vist les fotos. Esteu molt maques, però l'Arnau mes, jejeje

Jo tbe tinc ganes Mirima d'anar a fira nuvis.
Jo aquest diumenge anem a la de BCN, ja us explicare a veure que tal és.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dl. nov. 12, 2007 9:49 pm

Buneo noies, us deixo que vaig a fer el sopar i veure Ventdelpla.
M'alegro molt d'estar altra cop amb vosaltres, us trobava molt a faltar!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 12, 2007 9:55 pm

Vania, pero que dius??? Mala impresió??? Estas tonta!! Tia, a mi em vas caure super bé, bueno de fet, totes sou super maques!!!
En cap moment vaig tenir cap mala impresió burrica!!! :-()-)

Hombre Mireia! Ja veus, quants de dies... bueno, ara ja tornes a estar aquí!
Haviam que tal la fira de BCN, segur que també estarà super bé! >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 13, 2007 8:52 am

Bon dia!!!

Miriam felicitats ja tens les sabates, bé de fet ja les tenies, però ara ja es segur que et quedes aquestes, molt bé! :-)ok:
Lo dels detalls a mi a la botiga de Girona també m'ho varen dir que fins primers d'any no els hi arriba tot lo nou.

M'alegro que la truffa estigui millor, pobreta com ha de patir amb els punts i la recuperació, bé una mica de paciència i aviat estarà recuperada!! :-()-)
Vania guapa, no diguis tonteries!!! Vàrem passar un rato molt agradable, jo m'ho vaig passar molt bé.
Mireia ja deia jo que feia dies que no et veiem per aquí! Benvinguda! :-)ok: Aquests ordinadors sempre fen de les seves! jeje
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 13, 2007 9:09 am

Bon dia guapes!!!!!!
A veure si la Truffa es recupera ben aviat :-))
El tema del vestits es veu que els compren directament a fàbrica, sobretot els de San Patrick, q és la segona marca de Pronovias i tenen moltíssim moviment, o sigui q tenen preus especials.
És en plan industrial!! És com una mega merceria!!
Glamour zero, però practicitat i preu total! Ja us explicaré...
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 9:46 am

Bon dia noies!

Esteu guapissimes a la foto!!!! veig que us va anr molt bé la quedada.... quina envejeta!!! i jo fent de cangur de dos terremotos.... em sembla que no vull tenir criatures! quin estressss!!!! bueno espero que tingueu ganes de tornar a quedar.

Truffa me n'alegro molt que la truffa vagi millorant fan peneta quan els tens així els gossets!

Miriam molt bé ja tens una cosa més decidida!!! les sabates! i pel que fa els detalls jo també hi vull anar a Breda a mirar cosetes pero ho deixo per més endavant un dia que vagi a Riells m'hi passaré.

Pel que fa a la música nosaltres ja anem decidint en mica en mica músiques que ens agraden i en tenim forces de clares.... més endavant si voleu podem anar fent una llista i així també donem idees.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. nov. 13, 2007 10:08 am

Bon dia ninessss!!!!!!

Carai, que bé hem quedat a la foto!! :-)) :-)) :-))
Bé, com han dit totes la quedada va anar molt i molt bé i, a més a més, no em vaig perdre!!! >.-<: >.-<: >.-<:
De totes maneres ara sí que ho confirmo i reitero: SOU UN ENCANT!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: La veritat és que em vaig sentir molt còmode i m'ho vaig passar molt bé!! :-)
I què dir de l'Arnau,.... que és una preciositat de nen!! I un solete!!!
Míriam, FELCITATS per aquest nino tan preciós que tens!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Bé, i també per les sabates!!! La veritat que són molt boniques!! Jo també vull una cosa així, tipus sandàlia, però crec que amb plataforma o topolino, perquè amb lo patata que sóc,.... :--(

Marta, espero que la truffa es recuperi ben aviat!!! :-)ok: :-)ok:
Fes-li molts mimitos!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Se'ls estima molt als animals, eh??!! :-)) :-)) :-))

Ainos, ja n'havia sentit a parlar d'aquesta botiga. De fet, la meva companya de feina se'l va comprar allà!! :-)ok: Però jo no hi vaig anar, ja que no tenen les marques que volia: Rubén Perlotti i Cymbeline.
Si voleu li demano l'adreça exacte, a veure si la té,.... :-)ok:

Mireiaaaaaaa!! Quant de temps reina!!! Ja et torbàvem a faltar, eh!! >.-<: >.-<: >.-<: A veure si ara pots connectar-te més amb l'ordinador arreglat!! :-)ok:

Gemma, és normal, fer de cangur de 2 criatures a l'hora,.... no és fàcil. I sobretot depenent de l'edat que tinguin!! Però clar, després, quan et fan moneries o et diuen t'estimo, uffff,.... una es desfà, veritat?? Potser és perquè jo només tinc una neboda, però és que em té boja!!! Me l'estimo taaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnttttttttt!!! Però també hi ha vegades que,.... ejem!!! :-)ok:

Bé guapes, fins ara!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 13, 2007 10:12 am

Jo la tinc l'adreça és:
LOUR NÚVIES
C/ Josep Folqué, 23
Molins de Rei
Telf. 93.668.00.78
Ja us ho dic, si us interessa us miro preus....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dt. nov. 13, 2007 10:21 am

Bon dia noies,

Espero que la Truffa es recuperi aviat!!!

Miriam felicitats ja tens les sabates!!!

Benvinguda Mireia de nou :-)ok: :-)ok: i ja ens explicaras que tal va a la fira de BCN. i Ainos tu ja ens diras com es la botiga aquesta de vestits, ostres la veritat es que hi ha molt diferencia de preu, no???

A nosaltres per la música, encara no ho tenim molt clar, però a mi m'agradaria molt que fos un grup que es diu Cafe1930 de palafrugell que toquen la flauta i la guitarra , es que hi una una canço The Police, que m'agrada moltissim i m'agradaria entra a l'esglesia amb aquesta cançó tocada amb instrumental
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: TETES » dt. nov. 13, 2007 10:34 am

Bon dia ninetes!!!!!

Molt guapes a les fotos totes eee!! heu quedat mol maques i a l'Arnau se'l veu molt tranquil.let i bon nen!!!

Ostres que bé de preu els vestits no..... :hmm:: la veritat es que si es real i son els mateixos val la pena anar-hi!! llastima que jo ja m'hagi casat, jejeje.

Uiiixxxx encara no he posat mes fotos a la cronica, a veure si tinc un moment i aprofito!!!

Jope nenes quina peneta...s'està acabant el 2007, el meu any.... :-( :-( ja se que vosaltres ho esteu desitjant perque el vostre any es el 2008 i teniu moltes ganes que arribi pero a mi em fa molta peneta que ja hagi passat tot... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 13, 2007 10:56 am

Si, la veritat és que pinta bé, però quan hi vagi ja m'ho trobaré, jo també ho trobo molt barat....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 13, 2007 11:51 am

Tetes reina, es normal que et faci pena, que pasi l'any crec a nosaltres també ens pasará! tant de temps preparant amb tantes il·lusions i tot pasarà que no ens adonarem. Però com tot ens quedrà un gran record!!!

Nosaltres amb les cançons també en tenim algunes de triades, però més endevant ja ho acabarem de rumiar, jo a l'hora de donar els regals a la gent si que vull escullir cançons que identifiquin a la persona o que jo sapiga que són cançons especials o que els hi agrada, per això haurè de fer una mica de CSI, jeje. Nosaltres per les musiques es que som molt paxangeros, per exemple ens agrada molt el grup Chambao, que per cert ahir va treure disc nou i en Toni me'l va regalar. :-)) És un sol! :-))
Alguna cançò d'ells segur que no faltarà. Però bé això amb el músic ho acabarem de decidir.

Per cert una de les coses que varem comentar a la trobada va ser els regals als pares, algú té clar que fará, jo voldria fer-li algu especial perque s'han portat molt bé amb nosaltres i ens han ajudat sempre en tot i sobretot amb el pis ens estan ajudant molt, però no se'm acut res. :-/
A la trobada vam dir fer un album hoffman de fotos d'ells. Alguna ideia?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 12:00 pm

Tetes es normal que et sentis una mica xof! a noslatres també ens passarà n'estic segura! pero ànims! d'aquí no res esperaràs un bebito i se't passarà tot.... la vida es això anar-te posant objectius.... i fites i aconseguir-les!

Espe jo tampoc tinc gaire clar que regalar als meus pares... ni als seus.... m'agradaria fer alguna cosa especial i bueno de moment tinc descartat la idea d'un hoffman... per ells no m'agrada.... pero buenoli he de donar al coco encara! pels pares m'agrada la idea d'un baül d'aquests antic amb un bon vi i l'etiqueta personalitzada amb els nostres noms i data del casament i a les mames pensava en una rèplica dels seus rams de núvia i un escrit bonic. També havia pensat en regalar-los-hi una estada de cap de setmana. O a les mares també regalar-li un penjoll pero no sé.... de moment dono voltes sobre això... per si us serveix d'ajuda...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dt. nov. 13, 2007 1:18 pm

nosaltres tampoc, tenim gaire clar el regal dels pares, però segurament serà una foto i un ram de flors, pero encara no ho sabem, a lo millor a la fira o aquí al forum trobem alguna idea més original :-)ok: :-)ok:

pel carrer ja han penjat els cartells de la fira de tot nuvis, jo desde la finestra de la feina tinc un just davant i cada vegada que miro per la finestre i ho veig,.... pensó que tinc moltes ganes de que arrivi el dia i poder anar a mirar moltes coses.. jejejej >.-<: >.-<: >.-<:

petons :-))
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 1:23 pm

Noies per totes quelles que us interessi he trucar a Massegur i tenen obert totes els dissabtes de novembre de 10:00 a 13:00 h. És la central gran on hi ha un munt de coses. Nosaltres segurament hi anirem aquest dissabte per mirar papers i envolcalls, etc.....
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 13, 2007 1:51 pm

Bon dia guapes!

Ainos doncs sembla que es força interessant aquesta botiga, no?? Llàstima que jo ja he fet la paga i senyal, pero per curisoitat em miraràs que val el model Bagur de Sant Patrick?? Per saber-ho...

Gemmanit, que bé que ja tingueu algunes coses clares sobre la música... jo haviam si agafo a l'Albert pel coll i el poso en marcha, que sempre em diu que falta molt i cada cop queda menys!!!

Tetes, reina, no et deprimeixis... es normal que el temps corri i que et s'apiga greu que el teu estimat any s'acabi... es la llei de la vida...d'aqui res a les que ens fara pena es a nosaltres :--(

Espe, els regals als pares doncs ja ho vaig comentar a la trobada, segur que els hi acabaré fent una foto nostre del casament el que encara no sé si la faré normal o d'aquelles que semblan un quadre... El que si tinc clar es el regal que li vull fer al xicot de la meva mare...despres ho explico que ara estic a classe! :-)ok:

Us deixo guapes, despres contiuoooo
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 1:59 pm

Ai veus... anava a comenar lod e la botiga i se m'havia anat del cap!!!

Ainos pot estar molt i molt bé el tema de la botiga pero bueno jo com la Gemma com que m'agradaven els de Cymbeline i allà no en tenen no em serviria de gaire pero si tu en tens algun de clixat i allà trobes el mateix a més bon preu endavant!

Miriam ets una mica massoca.... mira que ara voler saber el preu....??!!! mira que quan et digui que està a meitat de preu t'agafa un iuiu! :-()-)
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants