Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 14, 2007 11:31 am

Estic mirant, i m'agrada molt aquest, a veure que us sembla, la perxa no és la mateixa, però bé, és el que hi ha....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dc. nov. 14, 2007 11:38 am

Ainos el vestit d'aquesta cronica es molt maco, pel meu gust te massa cua, pero el vestit es maquissim, el que realment m'ha encantat es el ram que portava, el trobo genial, m'he le guardat com a favorit, m'encanta :-)ok: :-()-)
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 14, 2007 11:46 am

A mi tampoc no m'agrada amb cua, però sense, el trobo maquíssim.... i la veritat és que el ram també!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dc. nov. 14, 2007 11:46 am

ainos es molt xulo aquest vestit que has possat, !!!
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 14, 2007 11:52 am

Hola guapes,

bon dia, com esteu? veig que la kedada va anar molt bé i heu quedat totes molt guapes a la foto. Però qui va triunfar va ser el petit Arnau, jejejeje.... Miriam, molt bé per l'Arnau! :-)ok:

Gemma(nit), gràcies per comentar lo de Massegur, poder nosaltres ens apropem el dissabte per veure que tenen.

Miriam, molt bé pel ram, si téns alguna foto, posa-la per veure com quedarà. Però molt bé la combinació de colors, original.

Nosaltres ja hem avançat alguna cosa més en el tema del casament, ja tenim fotògraf, són uns de Torroella de Montgrí, en Serenó Fotograf. Ens vam agradar molt i desprès de voltar i anar a diferents fotògrafs, ens vam decidir.
Ara ens quedarà la música...
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 14, 2007 11:55 am

Molt bé Agbe, una coseta menys, i a més de les importants!!!!!
Felicitats :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 14, 2007 12:12 pm

Gemma (nit) siiiii, només 7 mesos, demà seran 6 i pico uffff, això ja està casi aquí! Quins nervis!!! Ara estic també molt nervi, pel tema pis, perquè divendres el vàrem anar a veure i ja estava tot!! el parquet, la cuina, el forn la campana, bé tot, tot, i ja la Caixa ha enviat al tasador, així que ja s'acosta. En tenim multissimes ganes! >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres lo del llistat de gent, també volem penjar la llista de cada taula però que després que seguin com vulguin per, això deia de deixar els detalls al mig de la taula.

Jo també vull fer les coses amb temps, tot i que hi ha coses que és inevitable esperar, però pel consell que hem dóna tothom, que els últims mesos i setmanes sobretot, són estressants, entre acabar de preparar, nervis i la família els meus cosins m'explicaven que és quan surten les baralles més tontes i fortes amb la parella, i jo no vull que hem passi això.

Ainos el vestit aquest que has penjat és molt maco, a mi hem sona que a la col·lecció de Novissima que la venen al Corte Inglés, hi ha vestits amb un tall semblant, que porten aquest cinturó, això era a la col·lecció de l'any passat, aquest any encara no he vist si han tret colecció nova, almenys quan jo mirava vestit a la pagina web encara no estava penjada. No se si es ven bé el que busques.

Agbe guapa enhorabona ja tens enllestit tema fotògraf! Ara a per el músic! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 14, 2007 12:16 pm

Mireia lo del bombin pot quedar molt bé, i ademés té un significat per tot dos. I segurament ell no s'ho espera.

Jo pensava fer-li alguna sorpresa, però em tinc d'informar dels preus, pk la sorpresa: un volt en helicopter!! ell és un fanàtic dels helicopters... però no sé, m'informaré dels preus. Perquè a l'abril farà 30 anys... i la meva intenció és regalar-li una Canon reflex (és un gran aficionat a la fotografia), i ja em costarà força €. ja veurem...

I als pares no sé que farem... ja veurem que se'ns acut.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 14, 2007 12:19 pm

Nosaltres també penjarem la llista amb el nom dels convidats per taula, però que cadascú trii seure on vulgui o al costat de qui vulgui, no??

I els detalls el volem repartir nosaltres, ja que com som poques persones, volem anar a parlar amb la gent i preguntar... perquè l'any passat vam anar a casament, i els cambrers van ser qui van repartir els detalls, i penso que queda molt fred. Però això va a gustos.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 14, 2007 12:21 pm

Espe, això del pis ja s'acosta... quins nervis, no? entre pis i casament. t'entenc, perquè a nosaltres ens passarà igual, a principi d'any comencem obres, i ademés preparar casament, però ens ho hem d'agafar bé!! >.-<:

Ainos, és molt maco el vestit que has penjat... m'agrada molt el detall del cinturó al mig.
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Espe quina il.lusió lo del pis, no??? Ja veuras que és molt divertit moblar, decorar, jo m'ho vaig passar de conya, bé encara no ho tenim tot, però a poc a poc, que tot és molt car.
També havia vist els de Novissima, i ni ha un que magrada molt, a veure què us sembla...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 14, 2007 12:39 pm

Ainos, és molt maco el vestit, m'agradat molt. I el toc que porta de color m'agrada molt. El fa diferent!!
Agbe

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 14, 2007 12:41 pm

És molt guapo aquest, sembla una mica al meu per lo del detall de llaç, sota el pit, que a simple vista a mi no m'agradava, però queda bé i realça pit, jo que no en tinc gaire. El que poder el color del llaç, el cambiaria. :-)ok:

Dons si fa molta ilusió lo del pis, tinc ganes de ternir-lo i netejar, jeje mai havia tingut tantes ganes de netejar!!! i moblar i decorar, serà la nostra llar i com que ho fem amb ganes i ilusió, tot i també tenir el casament crec que ens en sortirem. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: truffa » dc. nov. 14, 2007 12:47 pm

Bon dia ninetes,

Per cert gemmanit si pots m' agradaria que m' envièssis les ampolles del russet, per veure-les havera si ens agraden, gràcies.

Ei Agbe felicitats ja tens una cosa més feta.

Espe que guai aviat el pis , és super divertit decorar-lo fa tanta ilusió ja veuràs que pipa us ho passareu.

Miriam crec que aquest colors són molt vius i intensos i poden quedar molt xulus, donen molta força.

petons

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: truffa » dc. nov. 14, 2007 12:48 pm

Ainos sincerament m'agrada molt aquest vestit , és preciòs, per cert a pronovias n'hi ha alguns de semblants amb la llaçada a sota el pit, alguns amb color i d'altres no.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 14, 2007 12:50 pm

Molt xulos aquests vestits que has posat pero a mi m'agrada més el segon!

Espe ja veus si fa il.lusió tenir la vostra llar! us ho passareu pipa! així encara no viviu junts? hi anireu despres del casament? a mi encara em falten moltes coses també pero com que tot val tants diners! i portem tot l'any estalviant pel casament i hemd eixat de banda la casa per fer-ho més endavant per que a tot no arribàvem.

Truffa ara t'ho envio!

Per cert noies estic buscant una cançó desesperadament i potser alguna em pot ajudar. Es diu La mare de Dyango. Alguna la té? es que per l'emule no la trobo. Merci!
Chiky-nit l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 14, 2007 12:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: truffa » dc. nov. 14, 2007 12:53 pm

Gràcies cuki, són xules, pèrò després l'embolcall us el feu vosaltres??

Per cert quin preu té?

gràcies

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 14, 2007 12:54 pm

Si jo me les decoraré per això vaig al fira nuvis epr mirar maneres d'embolicar i a massegur per veure materials.

Si te'n quedes 100 el preu es d'1,06€. Trobo que està molt bé! jo les he vist les mateixes en una botiga de detalls a 2,3€
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 14, 2007 1:07 pm

No encara no vivim junts.
La idea és que en quan ens l'entreguin, fer les quatres coses que volem fer així una mica que embrut, és que hem de moure un radiador del menjador, que ens ho faran entre el meu pare i el meu sogre, pintar i netejar. Tot seguit trucar a la botiga de mobles perquè ens vinguin a montar els mobles, que ja els tenim a la botiga esperant des del juny i estic esperant que hem truquin que ja han arribat els electrodomèstics que ja els varem encarregar fa 15 dies, si tot va bé, poder cap a finals de gener ja anirem a viure! No esperarem pas al casament! jejeje
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 14, 2007 1:12 pm

Que bé Espe quina manera més guapa que començar l'any!!!! >.-<:
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants