MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dt. nov. 13, 2007 9:36 am

Fracris, tu també marxes a París??..... que guay!! ja t'explicaré que tal. Tinc unes ganes de marxar ja!!.
De'l que no tinc tantes ganes ésde començar a treballar dilluns vinent ... pfff jo ja que m'havia acostumat a estar per casa i fer el que em rotés ....

Aix, quina emoció!! potser divendres ja sabrem que porta IRAIOSC!! ànims guapi!!.. Espero que escrigui el mateix divendres, pq si no. no podré saber-ho fins dilluns ...
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. nov. 13, 2007 10:13 am

que guay!! totes a paris!!! perque no em poseu en una maleta vostra?? jejejeje No deixeu de veure "mont-martre" o com s'escrigui!!

Ja provaré d'escriure d'hora que es: nen o nena, però es que el metge de per si el tinc tardissim, a les 19'30... o sigui que tardet.

Merceeee!!! wapis, molts anims, ja veureu que sense adonar-vos trobeu el lloc que necessiteu i podeu inaugurar!! :-()-)
Imatge
iraiosc
:: núvia experta

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: masa » dt. nov. 13, 2007 11:16 am

: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Quina ràbia!! marxaré a París sense saber-ho!! ... no passa res dos dies passen volant i més a Paris!
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. nov. 13, 2007 12:42 pm

Aixo espero, que aviat trobarem local...

Quina sort marxeu a Paris... jo vull venir... feu-me un lloc a la maleta!!!!! Mire que hi he estat 2 vegades em els meus pares, pero es que m'encant. Hi tornare anar algun dia (espero) pero aquest cop amb l'Albert (ell no hi ha estat mai).

Ei!!! Donsc jo divendres tal i com arribi de Barcelona, miro a veure si l'Iraiosc ja ens ha dit si es nen o nena... mmmmm quines ganes!!!

Iraiosc per quin sexe uns decanteu mes ..... nen o nena??? Ja teniu algun nom pensat o encara no??' (ui que preguntona estic... ho sento).
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Crisyjose » dt. nov. 13, 2007 2:55 pm

I tant que si mercè, ja veureu que amb el temps tot acaba sortint bé!! Dintre de poquet estarás aqui donant publi al negoci nena!!! anims!!

Iraida que guay, dintre de poquet ja sabràs si es nen o nena!!!! beeeee!!!
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dt. nov. 13, 2007 3:08 pm

masa ha escrit:Fracris, tu també marxes a París??..... que guay!! ja t'explicaré que tal. Tinc unes ganes de marxar ja!!.
De'l que no tinc tantes ganes ésde començar a treballar dilluns vinent ... pfff jo ja que m'havia acostumat a estar per casa i fer el que em rotés ....

Aix, quina emoció!! potser divendres ja sabrem que porta IRAIOSC!! ànims guapi!!.. Espero que escrigui el mateix divendres, pq si no. no podré saber-ho fins dilluns ...

Vam estar a Paris al setembre del 2004, pero vam anar a Disneyland 3 dies y un a Paris, ara tornem també 5 dies a Disney (m'encanta soc com una nena), i un dia d'aquests 5 anirem a Paris, i segurament aniré a veure Mont matre, que la última vegada no hi vaig poder anar.
Iraiosc, amb la panxeta no sé si et podria ficar a la maleta, pero si vols ho probem. je je je. Després de tot el que vaig portar de Tailandia, poder si que hi queps. ji ji ji :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: Myrim » dt. nov. 13, 2007 5:49 pm

Oh... parís... la ciutat de l'amor!! precios, jo nomes vaig estar a eurodisney o sigui k em keda pendent... nosaltres felm els 6 mesos el dilluns k ve el dia 19, però no ser k farem, a més jo estic fent dieta pura i dura i no vull saltar-me-la, ja he perdut 7 kilets!!!uns 5 o 6 mes i ja ta!!! la meva meta es pesar uns 58 mes o menys... pero weno alguna coseta si k farem... cuinare algo de dieta pero con romanticismo
;erce de k es el negoci k voleu montar?? es k m'ho he perdut...
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » dt. nov. 13, 2007 6:18 pm

El negoci es per montar radios, mans lliures, alarmes, gps, play station, dvd,.... i cose per l'estil als cotxes.

Paris es maquissim, jo hi he anat i tot i aixi encara no l'he vist tota... de manera que hi tornare.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. nov. 14, 2007 9:18 am

Bon dia Noies,
que us expliqueu avui??
I les nostres embaraçades com es troven???
masa

EntradaAutor: valuma » dc. nov. 14, 2007 9:45 am

Hola buenos dias, pues yo voy a dias, ahora como me tengo k tomar para el hierro unas pastillas....pues vaya asco, madre mia vaya embarazo mas malo estoy pasando, pero bueno luego viene la alegria.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

EntradaAutor: Crisyjose » dc. nov. 14, 2007 11:01 am

Hola nenis! pues yo hoy he tenido las primeras nauseas... espero que sea algo puntual que sii no....

Valumma, que no nos has contado que tal lo lleva tu nena lo de que va a tener un hermanito/a!!

Myrim, vaya peazo de dieta neni!!Felicidades, que yo he hecho muchas veces dieta y se que es muyyy dificil no caer en la tentación de saltarsela... jejejej
Imatge
Imatge
Crisyjose

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. nov. 14, 2007 1:20 pm

Buenas!

Hoy me he levantado muy contenta pensando que eramos jueves y en cuanto llego al trabajo y me han dicho que eramos miercoles... menudo chasco. Pero bueno ya falta menos para que llege el fin de semana... ja ja ja
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. nov. 14, 2007 3:54 pm

Carai Mercè, que tens preparat per aquest cap de setmana que ja vols que estigui aqui?? :-) :-) :-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: Myrim » dc. nov. 14, 2007 5:39 pm

oi si jo también tinc unes ganes k arribi divendres a la tarda!!! a mes divendres vaig d'excurcio amb els nens a la montanya, i dissabte al mati me demanar hora per anar a la pelu k ja toca... les puntetes i a lo millor me'l escalo es k ara el porto llarguissim( em fa penita) pero es k s'enreda!!!
a vera k em faig... no se... al menys sanejar-lo una mica.
Un petonet a totes!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. nov. 14, 2007 8:19 pm

De fet no tinc pensat res d'especial. Divendres baixarem a Barcelona a verur l'avia de l'Albert i no se si dissabte o diumenge tornarem a baixar per celebrar l'aniversari d'una cunyada (va ser l'altre cap de setmana, pero no vam poder quedar). Aixi que el dia que tinc lliure l'aprofitare per estar a casa em el meu maridet, que casi ni ens veiem... (marxa a les 6'45h i torna a les 21'30h)
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: valuma » dc. nov. 14, 2007 10:08 pm

Hola nenas, pues cris mi niña todavia no entiende mucho la verdad, nosotros se lo hemos explicado, pero supongo k ella no debe entender nada, acaba de hacer hace 1 semana 3 años, y claro ella no sabe, pero hace gracia cuando hablamos del tema.
Lo unico k creo k tendre celillos, pero alli estare yo para k no lo pase mal!!!!
Mañana tengo la primera eco............ya os contare!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. nov. 15, 2007 8:13 am

Valuma dice que una buena manera de prevenir los celos (aunque yo creo que todos los niños los tiene en mayor o menor cantidad), es ir enseñandole las ecos, que te ayude con las cosas del peke (ropita, la habitación...) incluso que te acompañe en alguna visita al ginecologo y vea ella misma las ecos (como se mueve, su corazon...). Eso es lo que me han dicho... supongo que con algunos niños funcionara y con otros no, yo no lo he provado... ja ja ja Como aun no tengo hijos....
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. nov. 15, 2007 11:06 am

Molt bon diaaaa!
Mercé, pienso que es muy buena idea, que comparta con los papis lo bonito que es tener otra personita en casa, es posible que no pueda evitar algo de celosillos, pero si le dais responsabilidad y le explicais que será la hermanita mayor y que tendrá que cuidar al/la peque y enseñarle a jugar y a ser buen@, que le podrá contar cuentos, que podrá divertirse también... no sé, ya nos irás contando Valuma!
Por cierto, cuentanos que tal ha ido hoy!! Si ya se veía su casita, o incluso se veía al cigronet!!

Jo, ke ganas de que sea mañana por la tarde y saber como está, que ganas de verle que tenemos... que bé penseu que cada dia que pasa es como la boda, es un dia menos para que llegue!!! que béeee >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: masa » dj. nov. 15, 2007 11:19 am

Iraiosc,
1 DÍA .....
masa