Com anat el dia??? Jo força atavalada pero després de un mes portan aquest ritme ja començo a acostomar-me!
Aviam si m'enrecordo de tot el que volia dir-vos:
Agbe, felicitats! Ja tens una cosa més enllestida i ademès una de les importants! Enhorabona!!
Sira, ja veus si es una tocada de nassos lo del ordinador...hauries de posarti un sai, així segur que no torna a passar!
AInos, els vestits que has posat son molt macos. Pel meu gust, m'agrada més el primero o el d'aquesta noia... pero a mi es que m'agraden així amb volum. Sobre gustos...
Espe, quins nervis noia!! Us queda super poquet per tenir el vostre niuet!!! Que bé!!! El millor regal de reis que podieu tenir
Gemmanit, el detall aquest de les roses blanques el trobo super xulu i ademès molt emotiu!! Segur que s'emocionaran molt!
I sobre la lletra d'aquesta canço doncs res, que és super maca... pero no la he escoltada mai! Haviam si me la passeu i així amb la tonteria encara la faré servir!
Sobre lo de fer-li un regal al nuvi, doncs no sé ven be qui ho ha comentat pero aixó de regalar-li un passe per poder dur un mini cotxe de formula 1, a mi m'encantaria fer-li!!! Es super vissiat a la formula 1...alguna de vosaltres sap on puc mirar-ho?? Sinó, doncs qualsevol cosa que estigui relacionada amb la cacera, que també n'hes fanàtic!!!
EL ram noies, doncs no hus puc enseñar com quedarà perqué ni jo ho sé!! Em fio del noi que diu que quedará molt xulo! ((Aviam si es veritat!!)). Lo unic que si que sé és que serà d'estil al que us vaig penjar ahir.
Sobre el canó de confeti, doncs mira, al final ens varem anar engrscant i ens van vendre la moto! JAJAJAJ, no sé, diuen que es molt maco...