Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 15, 2007 11:53 am

Ainos molt bé lo d'anar a mira vestits! que atrevida, jo tampoc hagués anat sola, amb lo cagadubtes que sòc! A veure com anirà a el corte inglés, molta sort!!! :-)ok: >.-<:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 15, 2007 11:56 am

Dons hem sembla que ja tenien el pis ple, perquè crec que vivian als primers pisos que van donar, fins i tot es van emportar la play station del xicot o sigui que imagina't.

Jo no ficaré res al pis fins que no canvií el pany. I si han de venir els de l'obra a arreglar coses, per lo dels desperfectes que vagi trobant que vinguin quan hi hagi algú a casa. No m'en fiu un pel!
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 11:56 am

si gemma a practicar a veure si m'en surto! pero per lo de lladre no hi ha problema, els veins ja em coneixen, no em faran ni cas, jejeje!! :-)ok:

Nena quina por no... la primera nit, jo em cago de por!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 15, 2007 12:03 pm

A veure vaig sola a mirar i xafardejar, quan en tingui alguns de vistos que m'agraden, ja vindrà la meva mare, jo tampoc no me'l podria quedar sola, sóc també molt indecisa!!!!!!! :-))
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 12:13 pm

Jo vaig fer-ho aixi de donar claus a la gent perque no podia estar pendent de quan venien o no, amb l'horari que tinc nomes som a casa els vespres i migdies i com que tampoc vam portar res al pis fins aquest any ja no m'importava. Quan vam come´çar a posar mobles i tal ja si que vam canviar-lo.
Uala que fort, tot!!! i el matalas que passa que no sabien com treure'l, quina morro que te la gent, a mi em passa i em dona algo!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 15, 2007 12:16 pm

Gemma quina por, a mi hem pasa això i hem cago! parlant malament! nosaltres viurem en un primer pis, però tot i axí poden saltar facilment.

Jo aniré amb motl de compte perquè per allà encara estaran uns quants anys d'obres, perquè estan fent la segona fase de pisos i faltarà una tercera així que hi haurà molt de moviment de gent per allà i no m'enfio, haurem de mirar de quan marxem deixar totes les persianes baixades, perquè si les correderes s'obren tan facil com dieu..! :-(
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 15, 2007 12:16 pm

Gemma quina por, a mi hem pasa això i hem cago! parlant malament! nosaltres viurem en un primer pis, però tot i axí poden saltar facilment.

Jo aniré amb motl de compte perquè per allà encara estaran uns quants anys d'obres, perquè estan fent la segona fase de pisos i faltarà una tercera així que hi haurà molt de moviment de gent per allà i no m'enfio, haurem de mirar de quan marxem deixar totes les persianes baixades, perquè si les correderes s'obren tan facil com dieu..! :-(
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 15, 2007 12:17 pm

Hola nines!!!

Tetes, quina ràbia això de les claus,.... A mi també em va passar una vegada a Barna i en cap de setmana!!!! Em van clavar una,....!! Mare meva!!! La meva butxaca encara tremola!!

Espe, carai, quines coses eh,.... És que avui en dia no et pots fiar ni del veí!!
Que bé que ja tingueu els sets de vi!!!
Ufff,... aneu totes amb la quinta marxa posada eh,...!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Molt bé!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ainos, jo crec que tampoc m'hagués atrevit a anar-hi sola, però si a tu et va millor,...... Endavant!!! Ja veuràs que bé!!! :-)) :-)) :-))
Així podràs xafardejar més tranquil.lament!!

Nosaltres l'altre dia vam anar a mirar viatges,.....MARE MEVA QUE CARS!!!! No sé pas què farem al final!! La veritat és que ens vam quedar força "xof", decebuts,... però bé, què hi farem!! :-(

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 15, 2007 12:17 pm

Hola nines!!!

Tetes, quina ràbia això de les claus,.... A mi també em va passar una vegada a Barna i en cap de setmana!!!! Em van clavar una,....!! Mare meva!!! La meva butxaca encara tremola!!

Espe, carai, quines coses eh,.... És que avui en dia no et pots fiar ni del veí!!
Que bé que ja tingueu els sets de vi!!!
Ufff,... aneu totes amb la quinta marxa posada eh,...!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Molt bé!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ainos, jo crec que tampoc m'hagués atrevit a anar-hi sola, però si a tu et va millor,...... Endavant!!! Ja veuràs que bé!!! :-)) :-)) :-))
Així podràs xafardejar més tranquil.lament!!

Nosaltres l'altre dia vam anar a veure viatges,.....MARE MEVA QUE CARS!!!! No sé pas que farem al final!! La veritat és que ens vam quedar força "xof", decebuts,... però bé, què hi farem!! :-(

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 15, 2007 12:18 pm

Espe, són els pisos que hi ha al costat del centre comercial??????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 12:27 pm

veig que gaire be a totes us ha passat aixo de les claus ee... a mi no m'havia passat mai i au, sempre hi ha una primera vegada, ara ja n'he apres a vigilar, jeje!

Jo tambe visc en un primer pis i jo sempre obro totes les finestres, aixi els hi ho poso mes facil veieu...em sembla que si volen entrar ho faran igualment, tant si es un primer, u quint o el que sigui i si no es per la finestra forçaran la porta...

A nosaltres quan vam posar les maquines d'aire calent i fred, el meu home tenia eines bones perque estavem fent cosetes al pis i tal i aixo si que ens ho van mangar, tambe ens van mangar un tirador duna porta etc... pero vamos que hi van sortir perdent perque els hi vaig descomptar de lo que els hi havia de pagar, perque clar, llavors no havia estat cap treballador...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 12:28 pm

Quina idea de viatge teniu Gemma?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 15, 2007 12:47 pm

Gemma, aquest és el notre principal problema, que ens agrada tot!!!! Com que mai hem estat enlloc!! :o-o: :o-o:
Però igualment, del catàleg que vam mirar, que hi havia de tot, tot era caríssim (bé, pel nostre pressupost, clar)!!
No sé, anirem a mirar més agències, a veure si trobem alguna més barata,... :-(

Vosaltres feu el creuer per les Illes Gregues, no?
Que guay!! :-)) :-))
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 1:06 pm

Si! de fet a mi també m'era bastant igual epr que tampoc hem anat enlloc i teniem un pressupost molt ajustat i aquest ens quadrava del tot així que mira vam escollit aquest.

Noslatres no ens podiem gastar 6.000 € en un viatge per que no arribaríem! i mira.... no està mal. Jo li deia a en Raül que per que no anavem a Menorca! que jo ja seria feliç! pero ens van presentar aquesta opció i ens va quadrar. Es questió d'anar buscant.... ànims! :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 15, 2007 1:19 pm

Si ainos són els que estan fent prop del centre comercial, el meu dóna davant del Viena nou que han fet. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 15, 2007 1:28 pm

Ufff!!! 6.000!!! Nosaltres tampoc!!!
I 4.000 ja ve just!!! :-(

Merci pels ànims GUAPÍSSIMA!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 1:37 pm

Traquil.la Gemma el nostre era de 3.000 i ho hem aconseguit!!! :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 1:38 pm

Ostres així tens ben bé el Viena a davant quin luju! jo a vegades m'hi apro els divendres per emportar-me menjar!! prefereixo els Vienes als Bocattas i als Pans & Company. I algun cap de setmana també fem algun Viena Auto!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 15, 2007 1:39 pm

Gemma guapa ja trobareu alguna cosa que s'ajusti al vostre pressupost i si us agrada tot així no teniu problema :-)ok: .
Nosaltres el que teníem clar que volem anar a la Xina es el nostre somni i sé que ens pujarà, però sino ho faig ara poder no el faré aquest viatge. La qüestió ara es trobar és on ens fan millors tractes i preus. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 15, 2007 1:49 pm

Gemma, en serio????
Ostres, doncs crec que nosaltres també farem una creuer per les Illes Gregues!!! jejejejeje

Espe, si és el vostre somni, endavant!!!!! El viatge de nuvis s'ha d'aprofitar per fer aquests tipus de viatges!! >.-<: >.-<: >.-<:
A veure si us fan un bona oferta!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Gràcies pels ànims reines, sou GENIALS!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants