No vegis com heu parlat avui!!!
Aviam, per les que preguntaveu pel canyó de confetti, doncs suposo que es una espécie de conyó (que llesta que sóc

) gran que ens posaran a la sortida de l'església i que llença confetti, brillantets i serpentinas... pot quedar xulo, no?? Pero sabeu quin és el meu error???? DOncs que NO VAIG PREGUNTAR A L'ESGLÈSIA SI EM DEIXAVEN POSAR-LO!!!!!! I per variar...NO ES POT!!!

Així que haviam quina solució em dona la floristeria...
Gemma, no et preocupis, ja veurás com trobes un viatge edient a les teves necessitats i sobretot a l'economia... a nosaltres el creuer pel Mediterrani ens surt per 2600€ tot incluit ( bé les excurions i tot el que prenem fora dels horaris d'apat no!! )...Gemmanit, a tu el tot complet que ti entra exactamnet???
Tetes, quina tocada de nassos lo de la clau, no?? I encara més l'arrissada que et va fer el tio!!! Es que no vegis com estan les coses...
Ainos, tu ni caso de lo que et digui la gent... as d'anar com tú vulguis reina! Per cert... com anat a la botiga de vestits???
Espe, que bé! Ja tens els detalls...nosaltres amb aixó si que anem peixos...haviam si a la fira trobem alguna cosa interessant!
Sira, nena, quina sort!!!!!!!!!!!! Ostres 50 € del cel, que bé!!! Jo fa un munt que no trobo res...

DOncs res, mira, ja tens un regal de reis!