MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dj. nov. 15, 2007 11:20 am

1 DÍA PARA SABER SI ES NIÑO O NIÑA!!!!!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Crisyjose » dj. nov. 15, 2007 11:25 am

Que será???? que será???? Yo digo que niña!!!!

Valuma cielo, esperamos tu eco!!! PETONETS!!!
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. nov. 15, 2007 12:40 pm

jajaja, ke emoción ke nervios... jejejejje, ke me estreso xDDD

apuestas???? va venga, va un voto a niña, yo prefiero no opinar!!! mañana se desvela, parece un capitulo de MADRE LUNA o de yo ke sé... xDDD
Imatge
iraiosc
:: núvia experta

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: merce i albert » dj. nov. 15, 2007 12:49 pm

Pues jo tambè voto perque sigui nena... es que a l'aula aquest any casi no tinc nenes (ara el grup es de 10 nens/es i nomes hi ha 3 nenes... )
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Myrim » dj. nov. 15, 2007 5:56 pm

HOla Wapes!!! com anem... Valuma no t'estressis amb lo dels gelos ( es normal), estic totalment d'acord amb el k t'ha dit la merce ( es nota k también es profe), l'ha de fer sentri important i participar de la preparació de la nou germanet/a, un cop neixi es normal que vulgui cridar-te l'atenció i et requerirà més que ara Aixo no vol dir k no s'estimi al nou vingut, una cosa no treu l'altre. Nosaltres quan alguna mare em pregunta k fer, o m'explica algunes cosetes que fan... doncs algun consejillo te'l puc donar.El que és molt important que siguis sent la mateixa mama k tenia fins ara, amb aixo vull dir que necessita estar a soles amb tu o el papa. Sovint amb el estres del petit compartiu el temps deidcat amb els dos a la vegada, i ells necessiten también de la seva mama per ells sols. No se si m'explico. Es bo que estiguis amb els dos fent coses i k también dediquis un temps per ella exclusivament. Weno si no ja preguntaras k per aixo estem. JO es el pa de cada dia, aquest any soc tutora de P5 i hi ha uns quants que han tingut germanets fa poc i deu ni do el que els esta afectant. En canvi altres van tenir poquets gelos i ja esta.
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. nov. 15, 2007 7:50 pm

Myriam estic d'acord em tu. El nen necessita seguir tenint aquell ratet en que la mama o el papa era nomes per ell, aixi no se sent desplaçat.

Jo la veritat es que no en tinc de nens em germanets petits,tinc un p-1. Algun cas... pero es molt raro. Aquest any tinc la mare d'un nen que esta en estat... pero crec que el nen es tant petit... no se si en sera gaire concient... quan arribi el moment ja ho veurem.

Valuma ja saps que estem aqui pel que necessitis, tu preguta. I sino parla em la mestre de la nena, a veure com esta a l'escola, ella també et pot ajudar.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: valuma » dv. nov. 16, 2007 8:01 am

Hola chicas, gracias por todos los consejos, sois unos soletes!!!!como se nota k estoy rodeada de profes( me encanta) :-) :-) :-)

Ayer estube en la primera eco........y genial no se veia lo k era, pero estaba todo perfecto y no paraba de moverse, era una pasada, hasta la doctora lo dijo, uffffffff como se mueve!!!!
Y por lo demas, pues nada es un cigronet, pero en la eco se ve todo perfectamente!!
Luego os pongo la foto, y ahora hasta el dia 18 de enero no tengo la proxima ecoooooooo :-( :-( :-( pero bueno ya se sabe con el tema de la SS....
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

EntradaAutor: merce i albert » dv. nov. 16, 2007 8:10 am

Bon dia!!!

Ei!!! que avui ja sabre si l'Iraiosc espera un nen o una nena!!!!! Ai que sera???

Valuma tot i que nomes sigui un cigronet el volem veure... posa la eco si pots...
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dv. nov. 16, 2007 8:41 am

Bon dia!!

Quina emoció!!!!!
Avui ja sabrem que porta Iraiosc ... jejejeje.

Nenes, avui fa moooooooooooooolt de fred eh!.

un petó per totes
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. nov. 16, 2007 9:57 am

Quan sabrem alguna cosa???????????? :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

...

EntradaAutor: iraiosc » dv. nov. 16, 2007 10:03 am

AY NENIS AY, que poquito he dormido jejejeje, entre sus volteretas, el dolor de espalda, los "pipis" y lo de hoy... a ver si puedo deciros algo por la noche, aunque no os lo garantizo porque eso es a las 19'30 y despues nem a supar con los cuñaos al fosters... que estrés!!!! en cuanto pueda os mando la exclusiva!! juasjuas :-)ok:

y si masa... quin fred... brrrrrrrrrr neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dv. nov. 16, 2007 2:03 pm

Buenas!!!

Iraiosc si no ens ho pots dir avui, tranquila ja ho faras dema o quan puguis, nosaltres esperem el que faci falta ja ja ja. Pero jo segueixo dient que sera una nena... ja ja ja.

Be, guapissimes que passeu un bon cap de setmana!!! Una de vosaltres marxa a Paris, oi??? Be, pues que s'ho passi molt be i faci moltes fotos i despres ens les ensenyi.. ja ja ja. Que descanseu molt!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dv. nov. 16, 2007 9:26 pm

Iraiosc oooooohhhhhhh!! finalment no ha pogut ser i marxo sense saber-ho ... però tant se val, dilluns a primera hora em conecto per saber el veredicte final ... jejejeje.

Nenes, que me'n vaig a París!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
masa

...

EntradaAutor: iraiosc » ds. nov. 17, 2007 8:15 am

zzzz.... bon dia a tothom!!!
Valuma, me n'alegro molt que tot estigui bé i que sigui un cul inquiet... si es que són uns bitxets... per cert, t'han dit la setmana 18 per la 2ª eco a la SS, que bé perquè jo he passat segles fins la d'ahir (21+2)!!! però ha valgut la pena... ara redoble de tambores perquè és....

:: orrr:: :gati: .:<!... : 9:d: UN TIARRÓN!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tot sembla estar bé, i va anar molt xulo, es movia molt! una miqueta menys que l'altra vegada, cada cop té menys espai, pesa 437grs. ja... i podeu veure com s'avorreix en la primera foto del grup de 6, está badallant (els ulls estan en la penombra, i ell esta de costat, fa una mica de por la imatge per com està pressa, però ja es veu amb molt detall la boqueta per ser un ultraso!!).

ale maques, ja he dormit més tranquil·la... muacks!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » ds. nov. 17, 2007 10:22 am

IRAIOSAC moltes felicitats!!!! Un nen mes !!! Be, ara ja podeu començar a comprar robeta i a pensar en el nom... en teniu algun de pensat???? Jo et puc donar una llista de els noms de nen que he tingut ja ja ja ENHORABONA!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: valuma » dg. nov. 18, 2007 8:30 pm

Nenaaaaaaaa, felicidades!!!!!!!!!!k bien un nene!!!!
Vosotros k keriais????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. nov. 19, 2007 10:02 am

jejeje, merci wapessss!!!

doncs Valuma, nos daba igual, mientras viniera bien, luego en la familia hacian porras y habia quien habia escogido lo que preferia... pero a nosotros nos daba igual, de hecho me hacia la misma ilu nena que nene!!! y aquí tenemos al campeón!! jejeje

en cuanto a nombres dudamos entre 2 o 3, nos inclinamos por uno... pero aun dudamos... en cuanto decidamos os aviso!!
si vols Mercé fes-me la llista, jo també he repasat els noms dels que he tingut fins ara... i hi ha algun que esta entre els dubtosos!!

como va el lunes a tothom?? a las que habeis descansado, a las que no y a las que se han ido de viaje!!!!??
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: FRACRIS » dl. nov. 19, 2007 10:20 am

Felicitats Iraiosc !!!!

Dona igual que sigui nen o nena, sempre diem que vingui bé!!

Aquest cap de setmana ha sigut per fi, tranquillllllllllll, vaig entrar per la porta de casa el divendres a las 9 i he sortit avui per anar a treballar. Tenia unas ganas d'estar a casa amb la llar de foc, la manteta, peliculas.... prou que m'emociono i només es dilluns.
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: Crisyjose » dl. nov. 19, 2007 10:25 am

Reina!! ja t'ho he dit al Soc Petit, però t'ho torno a repetir!!

FELICITATS!! M'alegro que tot esti¡gui bé!! i que dir de las ecos... quina canya!!!
Imatge
Imatge
Crisyjose

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: masa » dl. nov. 19, 2007 10:36 am

HOLA NINES!!!
MOLT BON DIA A TOTES!!!!!!!!

Primer de tot vull felicitar a IRAIOSC per aquest nen.... MOLTES FELICITATS GUAPA!.

Nosaltres varem arribar ahor de Paris!! ... tot va anar GENIAL ...però feia un fred!!!!.

Totes bé?

Un peto
masa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants