Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dv. nov. 16, 2007 8:52 pm

Hola!!
He tingut temps de tornar-me a conectar.

Sira els 7 mesos encara que sembli estarny els he passat be ami no m'han fet gens de mal.
Les sabates molt maques, jo no me les puc posar pq soc baixeta i el que busco es algo comode i alt. casi res!

Gemma et dic el mateix que la Sira si pots ves a Mexic, es impresionant!!

Miriam, a veure si trobes la foto. a mi el Tous m'encanta , l'anell de compromis en Xavi me'l va comprar allà i es un solitari maquissim i jo els anells volia que fossin d'alla pero ell no vol. a veure si amb alguna foto el convenc.

I referent a la fira de Bcn ja us explicare

Molt bon cap de setmana a totes!!!!!I abrigueu-vos que ha donat molta fred!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dv. nov. 16, 2007 9:00 pm

Mireia que vagi molt bé a BCN !!!!

Bon cap de setmana
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 16, 2007 10:25 pm

Mireia doncs no tinc pas maneras de trobar-ne una foto... de fet, he quedat fotça sorpresa perqué em soposava uqe tindren algun osset i res, les aliances pures son aliances...aquesta que tinc ullada, sembla un aro normal, pero al lateral hi porta incrustats tot de brillantets ( no se si son brillants, diamants, o ke...) Es molt maca i diferent!! I la d'home, només duu un brillant... el que passa que ells la tenen en or blanc i nosaltres les demanarem amb or groc, i la seva sense brillant perque diu que sinó es de nenas... tonteries de les seves...així que mira, tot el que m'estalvio de la seva ho gasto amb la meva... Haviam si trobo la foto...sinó doncs res, si em decideixo, li faré fotos i us las posaré...
Per cert, espero que et vagi bé a la Fira, ja ens diras el qué!

Sira, les sabates són molt fines i elegants, trobo que s'adiuen amb el teu vestit! A mi m'agraden més les sandalies, pero tal com tu dius també porten més mal de caps! Espero encertar-les amb les meves!!! Alomilló acabaré fent el que dius dels topolinos!

Gemma, doncs més et val trobar unes bones sadalies perqué sinó vaja dia t'espera!! I les aliances... com són??? NO tens cap foto???

Mira que arribo a ser xafardera... >.-<: >.-<: >.-<:

En fi, nenas, em retir-ho cap al sofà que suposo que ja fins demà o dilluns ningú donarà senyals de vida per aquí!!!

Petonets guapes! =0-0-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dv. nov. 16, 2007 11:24 pm

_gemma_, la maria fort si que es va encarregar dels petalts, de l'arros i de tot, tot i tot. Jo no em vaig haver de preocupar de res!! ella ho va comprar tot lo referent a flors, decoracio, detalls... i es va cuidar de portar-ho tant a l'esglesia com al convits :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » ds. nov. 17, 2007 5:17 pm

Hola noies,

Quan de temps sense entrar, Jo us explico com anem de moment el vestit com ve ja sabeu es de Jesus del Pozo encara que el vaig comprar a Rosa Clara model Ursulina, vaig passar unes fotos a la Miriam pero no vaig tindre cap resposta no se si ho vaig enviar o no??? Ho vaig fer de proba si es que si contestem.

Les aliances tambe les em triat les varem escollir a la JOYERIA MERY de Can gibert del pla a Girona es de la meva tia i em sembla molt que ens regala les aliances.

El dijockey tambe el tenim em escollit en Jose crec que una de vosaltres no se si es la Germanit o la Gemma que tambe l'heu triat.

El viatge voliem anar a la Polinesia pero a part que era molt car 17 dies amb una platja era massa i varem escollir Thailandia.
Uns amics nostres varen anar a l'agost i molt be els hi va encantar....
A part agafarem guia privat...

L'esglesia es la de Sarria de ter ho farem alla ja que jo he viscut tota la meva vida ...

El restaurant ja ho sabeu cre????? El Mas marti que ens fa falta escollir el menu, com que anirem al tot nuvis en Miquel ens va dir que hi hauria el gingoler i que parlessim amb ells.

Tenim pendent encara el detall a mi m'agradaria el set de vi... pero no se... Algu ho ha comprat per la web em podeu dir a on i el que val??? I si anat be o que?? No m'enfio de comprar per la web no se..

Be noies, doncs es tot aixo el que tinc per ara... Ens falta poc!!!! No teniu la sensacio que els dies passen volannnnn??????

Records a totes......

AH!! ESTEU MOLT GUAPES A LA FOTO!!!!!!
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: arohha » dg. nov. 18, 2007 12:22 pm

Hola noies,

Ainos tens raó, segurament despres de la fira de tot nuvis ja començarè a demanar hora per emprovarme vestits.

Rissos felicitats ja tens el restaurant.

Miriam les aliances de la tous estan molt bé de preu :-)ok: :-)ok: Mireia a mi també m'agrada molt la tous i en dani l'anell de prometatge també me'l va regalar d'allà.
Mireia jo també porto els ferros ,que be que ja tels hagin tret, a mi encara hem quedan un parell de messos i tinc unes ganes de que me'ls treguin, :--( :--(

gemma pobre noia, això de que arribis a la feina tan normal i et fotin fora :--( :--(
felictats gemma ja tens les aliances.

bueno esperem la cronica de l'ainos :-)ok: :-)ok:

esper que tal al tapersex???
jo avui estic una mica aburrida en dani li toca treballar, quin pal :-/

petons : ban :
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dg. nov. 18, 2007 1:16 pm

Hola guapes,

com va tot? avui diumenge, ja s'està acabant lo bo, demà sant torne-m'hi, a treballar, bueno, mal més no pensar-hi i acabar de profitar el que queda de diumenge.

Gemma, felicitats, ja teniu les aliances, molt bé i una cosa menys a pensar. És una mica fort això de la teva companya, no? arribar i que et diguin que ja pots recollir les coses!! :--(

Lidia, volem veure la foto del vestit!! Espero que ens el puguis ensenyar aviat.

Miriam, ahir vaig estar a la Tous, mirant tema aliances, i vaig veure estar mirant la que dius, i és la única que em va agradar, ja que les aliances que tenen, són molt i molt sencilles i bastant primes. I vaig preguntar el preu, i ens el va apuntar: el petit 585€ (noia) i el gran 650 (noi), són els anells que la de la noia porta una part amb tot de brillants, i la del noi només en porta un.
I al matí, em vaig passar per la joieria Coma, i allà en tenen de molt maques, però no vaig veure el preu, i em van comentar que estarien al tot nuvis. En tenien de tots els estils i totes les combinacions possibles.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dg. nov. 18, 2007 1:21 pm

Ainos, esperem crònica!!

Espe, a veure què tal tapersex!! jejeje...

Arohha, això que la parella treballi els caps de setmana, és una mica pal!! ja t'entenc... però s'ha de tenir paciència. I sinó quedar amb els amics fins l'hora que arribi la parella a casa.

A nosaltres només ens queda triar el músic, i per ara, ja tindrem lo més important lligat! I passat festes començarem amb les invitacions i els detalls.

Que acabeu de passar un bon diumenge!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Records.
Agbe

EntradaAutor: arohha » dg. nov. 18, 2007 2:34 pm

ja agbe, es una mica pal pero bueno, ja intento fer coses quedar amb els amics o anar a casa dels pares pero avui hem venia de gust quedar-me a casa com que fa fred.

gemmanit al dani li va encantar la idea de la ratafi :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. nov. 18, 2007 6:10 pm

Bones guapes!!

Bueno, ja hem acabat casi el fi de semana...quin pal!!!

Agbe, doncs si que són força senzilles les aliançes de la Tous! I sí que són aquestes que dius les que m'agraden encara que el preu varia una mica: com que jo la vull amb or groc, ja costa 100€ menys i com que l'Albert vol un aro groc normal i corrent, doncs clar, només costa uns 150€...esperaré que passi la fira de Tot Nuvis, i si allà no hi veig res que m'agradi, doncs ja ens quedarem aquestes....

QUe bé ja es aquest cap de setmana!!!!!!!!!!!!

Per cert. Lidia guapa, acabo de mirar el correu i no tinc cap foto del vestit, així que soposo que una de 2 ja et vaig contestar i la vaig borrar o es que no em va arribar... tinc una memòria :--(

Bueno guapes, ens veiem demà!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dg. nov. 18, 2007 11:10 pm

Hola nines!!!

Ainos, guapa, que no ens havies dit res, pillina!! ::0ov0o::
MOLTES i MOLTES FELICITATS GUAPÍSSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Espero que hagis passat un dia fantàstic i que t'hagin regalat moltes coses!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Sira, això de les "espardenyes" que comentes em sembla una idea fantàstica!!!!! Crec que també faré el mateix!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ah, i això que no et diguin mai coses boniques no pot ser!! S'ha d'acabar!!
:-()-) :-()-) :-()-)

Míriam, sí, ben prou que ho sé que estic apanyada amb el tema de les sabates el dia del casament!! Saps què passa? Que no vaig mai amb talons, i clar, quan me'n poso,.... al no estar-hi acostumada, ho passo una mica "malament". El que sí que tinc claríssim, ja que em passa això, és que em compraré unes bones sabates (segurament de Pura López) tipo topilino o de plataforma, perquè sino,.... :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Ufff,... no, no tinc foto de les aliances!! :o-o:
La veritat és que al final les va acabar triant el meu futur maridet, ja que ell és el que pot tenir més problemes a l'hora de portar-ne, jo ja estic acostumada a portar anells, etc.!! :-)) :-)) :-))
Realment, el tipus d'aliança que ens hem quedat era el que menys li "molestava"!! :hmm:: El que millor se li adaptava al dit!! :-)

Però el que si teniem clar tots dos és que voliem que fossin d'or blanc i idèntiques!!
Doncs mira, del centre són mates i porten com un ribet molt fi, a dalt i a baix, de color brillant (d'or blanc, també). A mi me'n agradaven 2 o 3 models (un dels quals era el que ens hem quedat).

Arohha i Agbe, sí, és molt lleig això que li han fet a la meva companya, la veritat!!!!!! :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Bé guapes, vaig a mirar un xic la tele i a dormir!!

Bona nit!! : besito :

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dg. nov. 18, 2007 11:24 pm

Hola guapes, ja sóc aquí!!!
El dissabte al mati vaig anar a Cymbeline, i em vaig prova 4 vestis, el Binefar (és el que va dir la Gemmanit) i realment es precios, i queda molt ben posat, jo que tenia por de les caderes, i res de res... llavors em vaig provar, el Beret (també de San Patrick), molt semblant però amb brillantets,tambe em va agradar molt, llavors vaig voler provar un estil diferent, i vaig agafar l'Agadir (coleccio Cymbeline) també em va agradar, però no tan com els dos anteriors.. i finalment la noia em va portar el mod. Aladin, però es el que em va agradar menys, el vaig trobar molt senzill....
A la tarda varem anar a Pronovias, i me'n vaig provar 4 més, només em recordo dels dos que em varen agradar més, l'un és el Desvan, a la foto de la web no es veu gaire xulo, però posat es una passada, quan me'l vaig posar, la meva mare va dir que li havia fet una cosa a la panxa, tothom va coincidir que era super maco i que em quedava molt bé, fins i tot el meu pare i la meva germana es varen posar d'acord....(i això és gairebé impossible...), llavors també em va agradar molt el mod. Daroca, és molt senzill, però té alguna cosa especial....
I per últim, em vaig provar el de 3900 € (per curiositat, eh...ja que hi era...), i la veritat, encara entenc menys el preu que val!!! Me'l vaig provar i em quedava com si fos un drap, em feia esllenguida, o aixi li va dir a la meva mare, per no dir-me que em quedava fatal...., no sé,em feia ser molt poca cosa, fins i tot la noia em va dir que aquell vestit a mi no me'l recomanaria mai.... així que curiositat fora!!!!!!!!!
En definitiva, que tinc un problema, i és que me n'agraden masses, i crec que això serà més dificil del que em pensava.... bé què hi farem, ara a pensar i dissabte que bé a Kiahbi novias....
Us he fotut un rotllo, be així començareu amb ànims el dilluns, jajajaja...
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dg. nov. 18, 2007 11:37 pm

Moltes gracies Gemma, doncs si diumenge 18, he fet 29 anyets.... i si de moment l'Anton ja m'ha fet el regal, m'ha comprat un MP4 i un mòbil super xulo, és que el meu feia una mica el boig....i era molt complicat d'entendre.... és que per aquestes coses soc una mica dolenta o no hi paro massa atenció....
I bé ahir al vespre també em va portat a sopar per celebrar-lo :-))
Però bé, ja està, a la ratlla del 3, però no em preocupa.... de moment!!!!! :-)ok:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. nov. 19, 2007 8:50 am

Bon dia nines!!!! :-)

Només entro un segon per dir:

TRUFFA, GUAPA, MOLTES FELICITTTTTTTTTTAAAAAAAAATTTTTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Després entro amb més tranquil.litat i us llegeixo, d'acord??

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 19, 2007 9:32 am

Bon dia,

Entro un moment, només per dir:

Ainos, MOLTESSSS FELICIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTATTTTTTTTTS!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ho sento que siguin una mica retardades.

Truffa, MOLTES FELICIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTAAAAAAAATTTTTTTS!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Agbe

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 19, 2007 10:02 am

Bon dia noies, si que vau escriure des de divendres tarda!!!

Ainos felicitats pel teu aniversari, i ànims amb el tema vestit, a mi lo que hem va quedar clar, és que a vegades quan més mires pitjor. Però ànims que aviat el trobaràs! :-)ok:

Gemma felicitats per les aliances, a veure si ens penges una foto! :-)ok: Nosaltres encara no hem començat a mirar, suposo que aquest cap de setmana al fira nuvis començarem amb aquest tema també. i sobretot amb el viatge! :-)ok:

Lídia jo he comprat el set de vi a la pagina de grandesdetalles.com, m'ha sortit a 1,78 € i molt bé, sense problemes i molt ràpid, primer vaig demanar una mostra i quan ja vaig veure com era i vaig comparar en altres llocs, aquí és on em sortia més barato sens dubte. La setmana passada ja hem va arribar el pedido gran i també molt bé, vaig pagar amb targeta i inclús quan vaig demanar la mostra en vaig demanar de dos models i quan ja havia pagat tots dos, hem varen trucar dient que d'un model no en tenien i en el moment hem van retornar les peles.
També he comprat per les dones unes pashmines a en Julio i també cap problema, és superagradable i ell també hem va enviar una mostra i el sistema de pagament es contra reembols, t'ho envia per correus. El dissabte al matí hem va arribar el pedido gros, i hi ha un color q no m'acaba de fer el pes, poder el trucaré avui per dir-li a veure si me'l pot canviar. A i ens va fer un regal, uns bolis amb uns nuvis i a mi hem va regalar un chall blanc de seda preciós.

Truffa reina, no se si m'he perdut alguna cosa, veig que tothom et felicita, dons Felicitats!!! :-()-)

Sira les sabates són molt maques, jo com la Gemma, sòc molt delicada dels peus, i tampoc estic acostumada a portar talons, per això quan m'enfilo als talons hem fan molt de malt, als casaments sempre m'emporto unes xancles i acabo al ball amb xancles, jeje. Hem sembla que serà més complicat escollir sabates que el vestit!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 19, 2007 10:03 am

Bon dia guapes!!!!

Primer de tot Ainos Felicitatssssss!!!!!

I TRUFFA FELICITATS GUAPA!!!!!

Si que heu escrit aquests dies! no sé si m'enrecordaré de tot el que us volia dir...

Sira on està aquesta botiga de Peackok? jo volia mirar un dia d'anar al No Vagis de Descalça que et vesteixo a Barna i potser com que aquest dimecres tinc un dinar de feina a Barna hi aniré a treure el nas a veure que tal... jo també les busco altes per que soc un tap de bassa i de taló gruixut i tapolino! Les que has posat Sira quedaran perfectes amb el teu vestit. Coincideixo amb la Gemma que son sencilles i elegants com el teu vestit.

Mireia m'he fet un fart de riure amb lo de la teva germana que havia trobat 30 euros i despres l'havien parat els mossos! jajajaja quasi prefereixo no trobar els 30 euros!!!

Arohha que bé que li hagi agradat el regal de la ratafia així al final donareu això?

Gemma vaia caca el tema de la teva amiga jo també he viscut aquesta sensació i es durillo a més penso que és una cosa molt típica d'aquí Barna fer fora la gent al mateix dia, són molt desconfiats. Espero però que tu estiguis bé a la feina i ho puguis suportar. Per cert vas mirar sabates o algo a la Cymbeline de Girona? no sé si mirar-ne pel meu compte o esperar-me... :-/

Ainos molt bé aquesta crònica!!! bueno així sembla que el que més t'ha agrat de moment és el de pronovias no??? el Desvan no? bueno ja aniràs informant!

Rissos molt guapo el Mas Marroch! una cosa més enllestida!

Miriam no sabia que la Tous fessin aliances de casament!

No sé qui ha dit que havia ant a la joieria Coma doncs jo li vaig regalar al meu germà les aliances i eren d'allà ens van costar 750 € les dues pero m'havien fet descompte per que la meva sogre es un client VIP. Que per cert parlant de la meva sogra em va dir que em volia regalar les arrecades del casament! em va fer molta ilu.... encara que no sé que portaré!

Lidia volem veure el vestit!!!! Sóc jo qui també ha contractat en Josep de Músic a Mas El Martí.

Per cert noies una pregunta alguna sap si per veure la desfilada s'ha d'encarregar seient? es que la meva sogra va anar a l'Onix a mirar trajus de nuvi.... està super emocionada la dona.... i li van donar dues invitacions per que es veu que hi aprticipen a la desfilada i li va dir que si hi voliem anar que els truquessim per reservar plaça per que s'esgoten! pot ser possible? es que encara no sabem si hi anirem dissabte o diumenge pel matí....

Vaia rollo de bon matí que us he cardat!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dl. nov. 19, 2007 10:26 am

Bon dia guapes!!!!

Gemmanit, lo de la desfilada, pel que tinc entes jo, has de tenir entrada que t'han de donar algu, algun expositor o aixi i posar-te a la cua abans que obrin portes perque potser si que si vas molt tard no hi ha lloc, pero de reservar lloc no se, jo sempre que hi he anat he entrat sense tenir seient reservat.... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dl. nov. 19, 2007 10:44 am

Ainos moltes felicitats una mica retrasades!!!!!!!!!!

Truffa, moltisismes felicitats!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 19, 2007 11:29 am

Gemmanit segurament si donarem la ratafia pels homes, esperarem a la fira per si trobem alguna cosa, pero sino esta decidit la ratafia!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:

Ainos MOLTES FELICITATSSSSSS !!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

TRUFFA TAMBE MOLTES FELICITATSSSSSSSSS !!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
arohha

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants