CASAJUANA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 26, 2006 2:14 pm

ja ja ja, tens rao. A mi em falten 2 mesos i només he reaprtit 3 invitacions! ja ja ja. Clar que només fa 2 mesos q sé q em caso... :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Floti » dc. abr. 26, 2006 2:16 pm

Jejeje es que el teu cas es especial TGI.. jeje.. si ho vau decidir fa res.. menos mal que el vestit al final el vas trobar.. que ja et veia jo buscant roba ibicenca per tot arreu :-)ok:
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 26, 2006 2:19 pm

ja ja ja, veig q t n'enrecordes eee!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) si, la veritat és q el meu cas és una mica especial, pero la petit em sembla q també ho ha decidit fa relativament poc no?? o ara em confonc?? :-(
Si, sort quue ho he pogut acabar tot! ara només em falta la roba interior!!
Visitant

EntradaAutor: Petit » dc. abr. 26, 2006 2:20 pm

A mi em va pasar una cosa semblant, vam decidir casar-nos al 2006 però al 2004 ja ho teniem tot reservat, i just quan ho anavem a dir ens vé el germa de la meva parella que es casava a l'agost del 2005 i per no xafar-li tot vam haver de callar. I JO VOLIA DIR-LI A TOTHOM QUE ENS CASAVEM!!!!
Al final es va empipar igual perque hi havia gent que ho sabia, i li vam amagar a ell. O sigui que al final, vam callar per res.
Imatge
Petit
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 3:33 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 26, 2006 2:22 pm

aaaaaaaaaaaaaa, ostres... :--( però així ja fa temps que ho teniu preparat no?? és q jo, tot a corre cuita, ja ja ja..més emocianonant!!!!! >.-<: >.-<: (emocionant pq no sé si ho indre acabat tot o q, ja ja ja :-)ok: )
Visitant

EntradaAutor: Petit » dc. abr. 26, 2006 2:30 pm

Bueno jo tampoc ho tindré tot a aquest ritme, tenia el més gros però em segueix faltan els detalls dels pares, la música, muntar les taules, comprar els detalls, i fins i tot repartir alguna invitació.
UN DESASTRE, i això que ho feia amb temps.
Imatge
Petit

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 26, 2006 2:33 pm

ja ja ja, ja veuràs com al final ho acabes tot!!!!!!! que ens queden 2 mesos i 4 dies!!!!!!!! :-)ok: >.-<: :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: Petit » dc. abr. 26, 2006 2:48 pm

Sí jo espero aquest dilluns acabar les 2 invitacions que m falten per entregar, i després tinc molta gent confirmada i ja puc començar a muntar taules, almenys una mica. I la música també espero mig enllestir-la aquest pont.
Haig d'aprofitar perque després s'em tira el tems a sobre, i més al maig que per treure uns calers he agafat una altre fiena de cap de setmana per poder emportar-me més al viatge de nuvis.
Com no pots contar amb el que et dona la gent, doncs vinga a currar per cubrir despeses i després i bé quelcom de bo, benvingut sia.
Imatge
Petit

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 26, 2006 3:44 pm

tens tota la roa..qi quins mals de cap això dels diners... :--(
Visitant

EntradaAutor: Petit » dj. abr. 27, 2006 9:37 am

Realment sí, perque tothom et diu, no si lo normal en un casament es que la gent doni X€ però clar lo normal no es lo que pasa, i per tant no hi pots comptar amb els calers de ningú.
Solo espero a no trigar a tornar al meu ritme de vida perque m'haig de recuperar dels calers que he gastat, per si de cas he buscat una altre feina pel maig, asixí em trec alguna cosa més.
Imatge
Petit

EntradaAutor: Petit » dj. abr. 27, 2006 10:13 am

AHH, per cert s'em oblidaba... Aqueta tarde prova del vestit, quines ganes.... m'hauré engreixat, aprimat, es que fa tant de temps que el vaig escollir que ja ni m'en recordo de com es...
Imatge
Petit

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 10:28 am

ai, q be petit!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 10:56 am

NO ME PUEDO CREER QUE NO HAYAN FOTOS ??

CHICAS CASAJUANA... HOOOOOOOOOLA??
Visitant

EntradaAutor: Petit » dv. abr. 28, 2006 8:13 am

Hola chicas, ayer fui a hacerme la primera prueba de vestido y... SE ME OLVIDÓ LA CÁMARA DE FOTOS!!!!
Que pena porque me hubiera gustado hacerme alguna foto, para mirarme y remirarme, me encantó y además mi vestido era palabra de honor, pero se me caía todo el rato, al final la modista me dijo que si quería me podía poner una tira de esas que van atadas al cuello y acertó de pleno!!!!
Cuando llegué a casa con mi novio, tenía tantas ganas de contarle mil anecdotas con el vestido, ay!!!! a ver si llega ya la boda y se lo puedo contar todo. Tengo miedo que una noche durmiendo hable en sueños y se entere, jajajajajaja.
Bueno pues nada la próxima prueba el 12 de junio
Imatge
Petit

EntradaAutor: estefi » dv. abr. 28, 2006 8:44 am

Petit, y cual es el vestido q te has quedado??
estefi
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dc. des. 07, 2005 5:13 pm

EntradaAutor: Petit » dv. abr. 28, 2006 9:08 am

No puedo dar demasiados detalles para que no que entere mi novio, que de vez en cuando entra, pero como no está el catálogo en casa te lo digo, es un modelo de la temporada anterior el primero que aparecía en la revista, no es el de la portada, es el primero del catálogo tanto escrito como en el virtual.
Imatge
Petit

EntradaAutor: estefi » dv. abr. 28, 2006 10:06 am

Y ame imagino cual es. Y te lo han podido poner para que te quede atado en epor detras del cuello?
estefi

Entrades: 813
Membre des de: dc. des. 07, 2005 5:13 pm

EntradaAutor: Petit » dv. abr. 28, 2006 10:17 am

Sí, me han puesto dos tiras como de pedrería brillante, con un corchete para que siempre lo pueda llevar atado, mi vestido es ese que llevaba foulard, y antes el foulard no me gustaba nada, pero ahora con la tira en el culla, ya es que ni lo necesito.
ES GENIAL!!!!
Imatge
Petit

EntradaAutor: veruca » dv. abr. 28, 2006 5:19 pm

Petit, a que hora fuiste a hacerte la prueba?
No sería sobre las 17.30 no? Es que yo ayer también fui a Casajuana a coger un catálogo y ver 2 vestidos que me habian gustado y cuando salí de la tienda justo entraba una chica con su madre para hacerse una prueba. Eras tu?
veruca
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1089
Membre des de: dl. març 20, 2006 5:58 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 03, 2006 10:16 am

PETIT!!

COMO SE TE OCURRE IR A LA PRUEBA Y OLVIDARTE DE LA CÁMARA?. jejejeje!!, ESPERAREMOS A LA 2N PTUEBA, CUANDO LA TIENES?.

MI VESTIDO TAMBIEN ES DE LA TEMPORADA PASADA. LO ENCONTRE EN ESTA WEB, HABER SI ENCUENTRAS EL TUYO:

www.sinceritybridal.com

AQUI ESTAN TODOS LOS VESTIDOS DE SINCERITY.

A MI AÚN ME QUEDA UN POQUITO PARA LA 2N PRUEBA, LA TENGO EL 27/05
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant