Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. nov. 19, 2007 3:15 pm

Hola nines!!

D'acord Gemma, ja em diràs alguna coseta!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Espe, jo tampoc crec que ho aguanti!! No sé!! Crec que jo també tindré més problemes per escollir sabates que no pas vestit!! :o-o: :o-o:

Ostres Truffa!!! Quin aniversari tan bonic!!!! Que romàntic i que maco!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) FELICITATSSSSSSSS!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 19, 2007 3:25 pm

Jo en necessito unes amb aquest taló, ha de ser així d'alt, i gruixut, perquè si no encara cauré i serà un espectacle, és que jo no arribo al 1,60 i el meu futur fa 1,81 cm, o sigui que.... el que passa és que a mi m'agradarien tapades de davant i amb punxa, per descomptat que pel ball amb unes Victoria blanques o alguna cosa semblant, si no, no podré aguantar!!!!!!!
Ja veus quin aniversari Truffa :-)ok: , nosaltres també varem anar a mirar a Cal Enric per fer el convit, però ja no hi havia dies... una llàstima perquè ens va encantar el lloc i el tracte :-)) , allà no pot fallar res!!!!!!
Gemmanit el dels perfums es diuen Miniaturas de Perfume, però no sé si només venen per internet, i la veritat és que no me'n fio massa, però si no ho trobo a la Fira els hi demanaré una mostra, oi que tu Espe en vas demanar una de les pashmines?????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 19, 2007 3:38 pm

Ainos a la llista d'expositors no els veig amb aquest noms pero potser alguna botiga sí que en tenen. Pero jo faria com l'Espe i demanaria una mostra.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 19, 2007 3:42 pm

Bona tarda guapes,

uff, com li doneu a les tecles, en quatre dies ja estarem per la pàgina 500, jejejejeje...

Truffa, quin cumple més maco i romàntic!! D'aquells que no s'obliden mai.

El meu futur, també em va regalar l'anell de compromís el dia del meu cumple (al febrer)! a la tarda quan vaig arribar a casa em va regalar un ram de roses,i vam anar a sopar... i com que no estava gaire fina (com sempre tenia angines) em vaig anar a dormir ben d'hora, i a sota el coixí em vaig trobar l'anell,... va ser tot un detall!! Però fins que no va passar tot el tema de les opos d'ensenyament, no ens hi vam posar en serio en el tema.

Tema sabates, a mi m'agradarien unes que fessin uns 3 o 4cm de taló, perquè faig 1,68, i el meu xicot fa 1,80, o sigui que no han de ser molt altes. I per l'hora del ball, poder em compraré unes sabates de can castanyer (és que no sé com es diuen), de color blanques, o sinó unes menorquines, com a segona opció....
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 19, 2007 3:47 pm

Ainos, sino hi són per la fira, faria el va fer la Espe, demanar una mostra, i així veuras si t'agradan.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 19, 2007 3:55 pm

gemma són unes sabates molt xules, a mi també m'agradaria portar unes així però tapades.
Nosaltres també tenim pensat fer aquest viatge ny- rv, desde un principi ho teniem clar, a mi també hem fa pal tantes hores de vol, pero se que val la pena i es la nosta ilusió fer aquest viatge :-)ok: :-)ok: :-)ok:

truffa que aniversari més maco !!!!!!!
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 19, 2007 3:58 pm

Gracies guapes, faré això si no hi són a la Fira, la setmana vinent demanaré una mostra, però primer aniré a provar-los al centre comercial, és que n'hi ha molts que no els conec, tinc una mica de morro, però així és la vida, amb el que em gasto amb cremetes i merdetes, ja ho tinc ben pagat !!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 19, 2007 4:00 pm

Gemmanit, hi son els de Kiahbi novias a la Fira, és que si hi són, anul.laré l'hora de dissabte...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 4:12 pm

Ainos i Truffa MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)

Bueno noietes m'agrada que us agradin les sabates que m'agraden, però encara no les tinc pas, és com la Gemma que ha trobat unes sabates que li agraden per la forma però no les tinc :-/

Però realment aquesta marca Lodi trobo que qualitat preu estan bé, entre 70 i 100 € i n'hi havia de molt maques.
Gemma(nit) el Peackok té 2 botigues a Girona una està a prop del Mango i l'altre està a prop del Fosco (ho sento però al no ser de Girona no sé els carrers), al Peackok tenen sabates cares, però les de núvia tot i ser cares comparat amb les de Pura Lopez, o les de les botigues de núvia trobo que encara tenen un preu mig raonable.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Toni » dl. nov. 19, 2007 5:18 pm

Hola gironines..
teniu 500 entrades gratuites per la fira de nuvis de Girona:

www.guianupcial.com/noticias

ens veiem a Girona aquest cap de setmana :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 19, 2007 5:25 pm

La invitació és per una o per dues persones????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: silvia y sergio » dl. nov. 19, 2007 5:34 pm

Chicas! ya tengo mis invitaciones para la fira!!! >.-<: >.-<:
silvia y sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1539
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 8:01 pm
Ubicació: Llinars del Valles

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 19, 2007 5:36 pm

Gràcies Toni ens veiem per allà!!!!

Sira merci per l'aclaració em sembla que ja sé quina vols dir de botigues i tranquil.la que jo fa relativament poc que em moc per aquí i tampoc em sé els noms dels carrers i no em conec pas les botigues! pero estan molt bé de preu comparat amb el que he anat veient....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 5:45 pm

Gràcies Toni!!!!

Gemma la veritat és que sí, que pel preu estan bé.

A Sant Feliu hi ha una botiga que abans en venia i ara els en queden 4 comptades i hi vaig anar a preguntar però amb un 41 ja no els hi quedava res i em va dir que si m'agradava alguna altra sabata de color me la demanaria amb blanc, cru o el color que volgués i em costaria entre 40 i 70 € però no sé què fer encara, perquè les que més m'han agradat de moment són les que vaig veure al Peackok de la marca Lodi.
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 19, 2007 5:46 pm

Sira i no te les poden demanar les que t'han agradat a la botiga?
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 5:50 pm

A la botiga de Sant Feliu no les tenen aquelles que em van agradar, i al Peackok de Girona em van dir que no les tenien amb un 41.
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 19, 2007 6:05 pm

Doncs vaia em pensava que si no les tenien al Peackok amb el teu número les podies demanar tanpoc es tant raro ara fer un 41 de peu! a veure si tens sort i en pots trobar unes de similars.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 19, 2007 6:13 pm

Sira tranquila que segur que les trobaràs a algun lloc :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 19, 2007 6:16 pm

Gracies Toni per les invitacions :-()-)
al final n'he tret dues amb el meu nom, suposo que ja ho he fet bé....
Tinc memòria de peix, sempre em deixo coses al primer missatge :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 19, 2007 6:33 pm

Bona tarda flors,

Ja tik a kasona i esperar el meu nen que arribi de treballar. Ja tinc les invitacions per la fira de tot nuvis, que guai que en poguem tenir eeeeeeee, perquè de fet es fa pagar entrada no?

Agbe que ets mestra?? Com has dit el tema de les opos...

Sira no trobes les sabates que vols amb el teu num???

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants