Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 21, 2007 10:59 am

Bon dia guapes!!

Ostres doncs ja compraré el diari de girona!!! Perqué les d'aquí serveixen per la desfilada???

Que guay ja queda menys!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 21, 2007 11:02 am

Noies, si en necessiteu, jo us puc aconseguir dos invitacions amb entrada pel desfile, però em sembla que són invitacions per la desfilada del diumenge, a les 12h. Les enviu per correu certificat!
Les que jo tinc de diumenge, són pel desfile del diumenge!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 21, 2007 11:02 am

Hola Miriam, què tal? ens veiem casi cada dia, eh!! :-)ok:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 21, 2007 11:10 am

Hola Agbe!!

Ja veus ara si que ens veiem cada dia!!!
Avui he sortit super tard!!!

Lo de les entrades, jo aniré el dissabte a la tarda així que no em serviran...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dc. nov. 21, 2007 11:35 am

hola guapes,

que tal tot??

nosaltres el tema dels regals encara no ho tenim molt decidit, pero opino com l'espe no vull donar molts perque no vull que es faci molt pesat, l'any passat una amiga meva va anar un casament, y la parella entre plat i plat va donar algun regalet i aixi diu que tampoc es va fer tan pessat perque no els va fer tots seguits.

gemmanit es bona idea això que vols fer tu.

sira felicitats pel tema del pis!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
a mi les entrades de la fira m'he les va donar en marc rodriguez, el músic.ja tinc ganes d'anar-hi.

petons :-):-):-):
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 11:37 am

Ara he anat a esmorzar i al bar tenia el Punt diari d'ahir i sortia una invitació i l'he retallat jeje, després si puc compro el diari de Girona.

Jo al desfile no hi aniré perquè ja tinc el vestit i no vull mirar més, i en Toni no crec que vulgui mirar-ho, si diu que es massa aviat per mirar el traju, jejej! Ell diu que anirà a l'Onix i andando, no crec que doni masses voltes, es que es un negat per mirar roba, prefereix que li comprin i com que li agrada tot, mai posa problemes, la roba li compra la seu mare, però bueno de tan en tan me l'emporto de compres jeje!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 11:42 am

Merci Agbe, però nosaltres hi anirem dissabte al matí.... Al vespre aniré a comprar el diari de Girona i ja les tindré!!!!
Jo també tinc unes ganes d'anar-hi, hem de mirar moltes coses, invitacions, detalls per les dones, aliançes, fotògraf.... l'Anton em matarà!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 21, 2007 11:54 am

bon dia guapes!!!! osti tu quina xarrera eeh!! ja no em recordo de tot el que heu dit i el que volia contestar, grrr!!

Primer de tot, Sira, felicitats per la compra del pis, com que no es gaire gran?? esta molt be, 3 hab i terrassa sobretot!!! el meu tambe en te 3 i trobo que de moment esta prou be, ja veurem quan augmentem la family si es queda justet, pero de moment fem el fet i de sobres!!

Nenes no us agobieu per lo de les entregues, tot va sortint sobre la marxa, pero jo tambe soc partidaria de no fer-ne gaires, perque veig nuvies que han fet, pares, germans, padri, tiets,cosins....i jo no ho considero necessari. La gent mes important i que tu vulguis que es sentin especials i ja esta! Per cert, totes parleu de les entregues, pero cap heu nombrat l'entrega de la lliga....au ja us dono mes feina, jejeje!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 12:04 pm

Jejeje, es veritat tetes la lliga jo aquesta si que ho faré lo que no se si al final de totes les entregues o al mig del ball, i ja tinc pensat a qui donar-li serà a una cusina de'n Toni que ara està soltera, tot i que al nostra casament hi vindrà el seu ex, perque portaven 6 anys junts i erem molt amics i en Toni el vol convidar. Dons aquesta cusina i tinc molta relació es la esteticien que hem maquillarà!Crec que li agradrà a més es molt de la festa i li agrada molt ballar.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 12:09 pm

Doncs jo de moment de lliga no tinc pas pensat donar-ne, perquè, nenes es dona a una soltera o a un solter?????? Vaig molt peix amb el tema protocol.....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 21, 2007 12:10 pm

jo crec que fer l'entrega de la lliga al cap d'una estona que ha començat el ball queda be! jo no havia vist mai i a nosaltres ens ho va recomanar el noi del restaurant i la veritat es que ens va agradar molt fer-ho aixi! es xulo perque sembla que s'han acabat les entregues i la gent no s'ho espera i de cop, zas, cadira al mig i comença i la gent esperant a veure que pasa...jejeje
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 12:20 pm

Si jo crec que ho faré així al mig del ball! jejej

Ainos tu li pots entregar a qui vulguis soltera o no. A molts casaments ho regalen a alguna parella que no els hi fan nuvis i, o perquè fa relativament poc que surten o es alguna parella especial que encara no tenen pensat casar-se etc. fan sortir a tots dos i que ell li posi la lliga a ella.
Jo es que tenia problemes perque amigues que van estudiar amb mi que no s'han casat en tinc moltes pero si li fas a una li has de fer a totes, i després les meves millors amigues estan casades menys aquesta cusina de'n Toni i com que hem maquillarà dons li volia fer un regal i pensat això.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 21, 2007 12:33 pm

Tetes lo de la lliga es super bonda idea, jo tambe tinc pensat fer-ho, el que encara no tinc decidit a qui!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 21, 2007 12:49 pm

JO VAIG REGALAR 3 LLIGUES: UNA A LA XICOTA DEL MEU GERMA, UNA A UNA NEBODA DE 16 ANYS I A UNA XICOTA D'UN NEBOT. LES 3 VAN PASSAR MOLTA VERGONYA POBRETES, JEJEJE :-)) :-)) :-)) NO S'HO ESPERAVEN DE CAP MANERA!! :-)) :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 21, 2007 12:52 pm

JAJAJAJA PObretas!!!!

Pero també es pot fer als nois, no???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 12:56 pm

En principi no ho faré, però mai se sap, potser al final m'animo i faig alguna cosa...però això de donar-la al ball em sembla molt bona idea, ja que jo també penso que fer tants regals després del dinar es fa una mica pesat.... el que passa que jo tinc un problema, i és que n'hi ha una de la colla que es casa al juny, i clar vull veure també el que fa ella per no repetir res.... així que hi ha moltes coses que les hauré de pensar i fer al juliol i agost....suposo que tindré temps!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 21, 2007 1:00 pm

si miriam que tambe es pot fer als nois!! uns amics que es van casar l'abril la van regalar al germa petit del nuvi que es l'unic solter i a mes, es un noi de 24 o 25 anys, nose ben be, super alt i gros i es va posar la lliga i semblava que li tallava la circulacio de la sang de tant apretada!! no vegis, ell tant alt i gros i es va posar a plorar com una magdalena de l'emocio....

i tant Ainos, que tindras temps el juliol i agost de decidir-ho tot!! jo ja us he comentat varies vegades que força coses les vam decidir l'ultim mes o inclus l'ultima setmana!!! sort que vam fer festa tota la setmana sino no ens haguessim pas ensortit!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dc. nov. 21, 2007 1:03 pm

jo la liga li vull donar a la meva cuñada, a la germana d'en dani, a nosaltres el noi de la musica ens va dir que queda molt be fer l'entrega a mig del ball , perque la gent ja no s'ho espera, nosaltres segurament ho farem aixi. :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 21, 2007 1:05 pm

Jo taambé ho faré al mig del ball!!! Ara només decidir a qui!!! :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 21, 2007 1:06 pm

Gràcies per la idea guapes!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants