Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 1:19 pm

Si es bona idea fer-ho al mig del ball eh!!!! :-)ok:

Tetes ja has revelat les fotos de les camares que vas deixar al mig de les taules???
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 21, 2007 1:36 pm

no encara no.... no hi penso mai...i quan hi penso no soc a casa, un desastre!! a veure si aquest finde m'enrecordo!!! vosaltres sabieu que les poden donar amb un cd aquestes fotos? jo pensava que les donaven amb paper foto pero es veu que no, una noia del 2007 que tambe ho va fer li van donar amb cd!! millor!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: VaLu » dc. nov. 21, 2007 2:05 pm

bon dia flors!!

com esteu??
espero que be!! :-))
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dc. nov. 21, 2007 3:27 pm

Hola guapes!!

Jo la lliga en un principi no la fare pero potser m'hi repenso. de quin color ha de ser la lliga, blau cel???? em sona de veure-ho en un casament.
Si la dones ho tindria ben clar, en un amic qu es el solter per excelencia!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 3:45 pm

Si ho fes, també ja tindria clar a qui donar-li, tinc també un sotero de oro, que tu, no hi ha maneres.......
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: sira » dc. nov. 21, 2007 4:59 pm

Hola noietes!!!!!!!!

Gràcies a totes pels ànims, sou uns sols!!!!!!!!!!!

Això de donar la lliga al mig del ball ho trobo molt bona idea! m'agrada!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 6:22 pm

Hola,

No ho sabía això de que es pogués passar a un cd les fotos fetes amb les maquínes "desechables" jo pensava que duien un carret que després has de revelar. Però si és amb un cd millor, i on les vas comprar les camares Tetes a qualsevol botiga de fotos o per internet? i són totes així que es poden grabar en cd o són especials?

Sira clar que sí molts ànims i ja veuràs que ens ensortirem amb el pis i el casament!!! Són pisos ja acabats o estan en obres encara? quan te'ls entreguen?

Hola Vania, que tal? per aquí ja veus romiant com sempre pel casament!jeje :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 6:34 pm

Això de les cameres de fotos és molt bona idea!!!!!
:-)ok: Nosaltres el que si farem és deixar una càmara de video a la meva colla i una a la colla de l'Anton, ja que no volem un video formal, sinó que el volem "casero" "casero", no sé si els hi dono més feina.... potser m'engeguen a pastar fang, no???????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 6:40 pm

Si nosaltres això de les cameres de fotos segurament ho farem! Crec que serà divertit veure les fotos que anirà fent la gent! jeje

Bé jo prefereixo que me'l facin el video, però segur que el meu pare y el meu sogre portaran les seves camares i li donaran a algú perquè vagi grabant, jeje. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: arohha » dc. nov. 21, 2007 6:49 pm

ostres, trobo molt bona idea això de possar les camares de fotos a la taula i que la gent vagi fent, pot ser molt divertit després veure-las i si a més es poden fer amb cd, :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dc. nov. 21, 2007 6:50 pm

jo el video també prefereixo que m'ho facin, pero segur que tambe algun familiar porta la camara y despres sera divertit veure el que han grabat.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 6:51 pm

Bé guapes, jo ja plego de la feina, vaig a mirar si trobo encara algun diari...
Fins demà, ja que l'ordinador de casa definitivament ha mort!!!!!!!! :--(
Imatge
ainos28

EntradaAutor: sira » dc. nov. 21, 2007 7:04 pm

Espe el pis és nou i l'han acabat de fer fa 1 mes aproximadament i en el mateix bloc queden 2 pisos per vendre , serem 8 veïns, i ens el donarien quan escriturem i ja de seguida hi podriem anar a viure.

Nosaltres el video també preferim que ens el facin i lo de les càmares no ho farem perquè és molt de gasto, tot i que el fotògraf ens va oferir que si ho voliem fer ell ens regalaria les càmeres sempre hi quan el revelat li portessim a ell sino ens les cobraria.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 21, 2007 10:54 pm

Hola guapes!!

Jo com sempre em conecto al última...

El tema video, doncs nosaltres ens el fan...( jo sempre vaig al revés de totes!) perqué com que també és el bateig del nen doncs volem que estigui ben fet, que no dic que els que et puguin fer no quedin be´, eh!! Pero preferim assegurar el resutat...

Les lligues, doncs porto tota la tarde pensat i una de les ideas que ma vingut en ment es que podria triar el soltero de oro que tinc perqué em treies la lliga i llavors agafar a les solteras i que els hi posi a elles...
Una noia que conec va fer que el seu home li treies les lligues ( perque duia tantes com amigues) i que les anant posant...
Ho donar-li al meu padrí, pero com que a ell li vull fer el pòster del padrino..
No sé... ideeas...

I una pregunta...les comprareu les lligues, o les fareu vosaltres??

I ja per acabar, el tema de les càmares, doncs bé, aixó si que hu vull fer, igual que el llibre de firmes amb els bolis pollo!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 22, 2007 8:14 am

Bon dia!!!

A dons Sira dons el pis aviat te'l donaran, potser fins i tot abans que a mi!! i per cert està super bé per lo que vas explicar! :-)ok:

Jo vull fer lo de les camares i lo del llibre de firmes. Les camares miraré per internet,perquè vist lo vist segur que surt més barato que no pas a les botigues de fotos, però bueno miraré les dues opcións.

La lliga segurament la compraré Miriam, o poder algú me la regala no ho sé! En principì com que has de portar una cosa blava dons normalment agafes la lliga blanca amb un llacet blau!!! En principi jo només portaré una lliga i la regalaré, però d'aquí al casament ja veurem!
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 22, 2007 8:59 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Ahir vaig anar a comprar el diari però vaig mirar la invitació i era només per la desfilada de diumenge, i com que no hi podré anar-hi tampoc no el vaig comprar... però si que vaig comprar una "enciclopèdia" que es diu "Novias de España", dic enciclopedia perquè és un totxo.... hi surt de tot, vestits, trajes, aliançes, viatges invitacions.... i així vaig agafant idees, teniu pensat el disseny de les invitacions?????????
Per cert, ahir va volcar un camió a la rotonda de sortida de l'autopista de Girona Sud, i hi havia un follon al mati, he tardat mitja hora per anar de Quart a darrera el Centre comercial.... vaya tela!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 22, 2007 9:35 am

Ostres Ainos jo ahir quan tornava de treballar ales 20.30h estava el camió allà bolcat i també hi havia follon per entrar a Salt d'un i dor! jo hem pensava que ahir a la nit ja l'haurien retirat.

Jo vaig retallar la invitació del punt diari i ara no recordo pero crec que era per entrar qualsevol dia en fi ja ho miraré bé.

Nosaltres les invitacions ja les tenim fetes, les ha dissenyat en Toni, ja us vaig dir que us les penjaria per aquí, però ho haig de fer un dia amb temps i que no hi hagi ningú a casa, perquè sempre tinc espies, es que el disseny de la invitació me la va passar en Toni en un CD que el tinc molt amagat a casa igual que la llibreta on apunto tot lo del casament ho tinc amagat, es lo que té està encara a casa dels pares, que no pots amagar res, sobretot pels meus germans que són uns xafarders, jeje. Però ja us les penjaré.
Un dia ja vaig explicar lo que haviem fet, a veure si trobo la pagina perquè ho podeu llegir que hem fet. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 22, 2007 9:46 am

No sé, potser ho vaig llegir jo malament lo de la invitació de la Fira....
Us poso foto d'un vestit que he trobat que m'agrada, a veure què penseu...és de la colecció San Patrick 2007, encara es poden trobar els d'aquesta colecció???????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 22, 2007 10:04 am

Bon dia noies!

Ahir vaig estar tot el dia a Barna i no em vaig poder conectar.... vaya dia! no sé si m'enrecordaré de tot el que us volia dir mentre anava llegint.

Primer de tot Sira felicitats pel pis!!! ho heu aconseguit >.-<: està a sant feliu mateix? per la descripció que fas té molt bona pinta! i la terrassa super gran! molt bé! i pel que fa a les despeses no et preocupis que segur que us en sortiu! :-)ok: mira'm a mi vaig fins al coll pero aquí estem!

Pel tema de les entregues és una questió molt personal fer-ne moltes o poques. Jo segurament serà de les que en farà moltes pero les organitzaré de tal manera que en dongui varies de cop. Tinc moltes persones a qui agraïr moltes coses i no tindré una oportunitat millor per fer-ho així que ho he d'aprofitar!

Doncs nosaltres ja veig que estarrem sols a la desfilada diumenge! avui trucaré a l'Onix per aclarir si he de reservar lloc o no.

Ainos molt xulo aquest vestit! pero no sé si encara els venen el del 2007 :-/ poder fins a finals d'aquest any encara el troves pero si es un vestit que no continua el 2008 potser ja l'han tret.... no sé ho hauràs de preguntar a alguna botiga. Pel que fa les invitacions jo més o menys si ja les vaig penjar una vegada, encara que tot pot ser que vagi a la fira i en vegi algun altre que m'agradi més i me la copiï.

A nosaltres el video també ens el fan i lo de les càmares de usar i tirar no sé si fer-ho ho no.... pot tenir èxit? es que tothom va amb les càmares digitals ara i no sé si ho farien servir.... :-/

El tema de la lliga jo si en regalo també ho faré al ball. Pero encara no sé a qui ni si m'atreviré que sóc molt vergonyosa!

Ostres no sé si em deixo alguna cosa més per dir.... :hmm::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 22, 2007 10:15 am

Hola Gemmanit, ja em va extranyar que ahir no et conectessis!!!!!
És que Barna de per si ja és un pal.... Jo crec que lo de les camares si que pot tenir èxit, almenys en el meu cas, ja que hi ha molta gent que no en porta mai de camara, i així si ja hi és a la taula, la gent la farà servir, bé suposo... si ho faig ja m'ho trobaré!!!!!!! Per cert algú sap més o menys el què valen???????
Jo també miraré les invitacions a la Fira, tot i que ja tinc clar més o menys el que vull, en vaig veure unes que em varen agadar en una revista, però ara ja no sé ni quina revista era, a veure si veig alguna cosa semblant i també ho copio, jajajaja.... :-)ok:
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants