Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dv. abr. 28, 2006 5:57 pm

Jo la veritat, no em volia fer res de tot aixo, pero despres es que cada vegada que em miro al mirall, buf!!! em veig taques a la cara, la pell molt greixosa (i no vull brillar el dia de la boda com una bombeta!!) i sempre em vec un color de cara molt lleig, aixi que... to palante!!! =0-0-)
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alzina » ds. abr. 29, 2006 4:37 pm

OE OE OE OE OE OE OE OE OE OE OE OE

QUE DEMA ENS CASEMMMMM ! ! !

Gracies per la vostra ajuda i pels anims que ens heu anat donant fins ara. Sou les millors!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

: kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: alse » ds. abr. 29, 2006 4:42 pm

Alzina q vagi molt bés i aki starem sperant la vostra crònica amb impaciència!
Molta sort i disfruteu!!!!!!!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
alse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: EDAE » ds. abr. 29, 2006 4:50 pm

ALZINA I MONTSESITA, QUE VAGI MOLT, MOLT, MOLT, MOLT I MOLT BÉ!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Us esperem a la tornada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Rosana » dg. abr. 30, 2006 10:09 pm

Acabo d'arribar ^_^veig que heu fet feina escribint, dema o demapassat us llegire tot el que heu posat i os posare alguna foto :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: september » dl. maig 01, 2006 11:15 pm

Hola a tots i totes!!!!!!

Que tal? Com va tot? He intentat posarme al dia en tot però encara no ho he aconseguit... (mare meva em vaig quedar a la 263... i encara vaig per la 292, pero ja no puc més, ja ho acabre de llegir demà...) Ara entro per saludarvos i dirvos que e estat suuuuper liada de feina, i com que la veritat, no tenim tampoc novetats en el tema boda doncs no tinc massa coses que contar-vos!!!

Però weno, ja veig q hi ha molt moviment x aqui de gent nova, i de foreros casats!!!!!!!! Enhorabona!!!! Aix, tinc moltes ganes de que em conteu tot el dia de la boda, montsesita i alzines i enhorabona también a les altres q también ja son dones casades!!!!!!!

Es possible que hi hagi alguna altra quedada? Avere si a aquesta no faltooooo!!!

wneo, petonets a tots i a totes i ens nem veient x aqui
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: airam » dt. maig 02, 2006 9:09 am

Holaaaaaaaaaaaaaaaa

Que tal el cap de setmana??????????????????

Nosaltres, i faig be de parlar en plural, estem rebentatssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Agotador, però genial al mateix temps, que guapos els lleidatans, pero super guaposssssssssssssssssssssssssssssss

Enhorabona!!!! us passo a fer 5 cèntims de la boda de la cunyada!

Bé, va ser a la tarda, i em vaig equibocar no era al poble que us habia dit, Masalcoreig, que si us sóc franca no se oas d'on l'he pogut treure, no se, quan (perdoneu ara no se qui em va dir que estava lluny de lleida, be, a 20 minuts, no em lligava res, però vaig pensar que podia ser.

Bé, la meva cunyada es va casar a Malpartit, jejejeje, es una partida de damunt d'alpicat, o per allá, només hi ha 4 cases, si si 4 cases, i l'esglesia es rotllo hermita o algo així, super modesta però va quedar molt xula, jejej, era rotllo campestre, estava decorada amb només dos especies de centres de flors, super moderns i que li donaven un punt, eren com de canyes verdes, o pals verts llargs, roses vermelles, super vermelles que semblaven de bellut, precioses i orquidies blanques amb el cor vermell també, ja us dic que era moder i moníssim!

Ell anava amb un traje normal, però lluent, no se com dir, era gris marengo i ella molt guapa i super sencilla també.

Ho van celebrar amb unes carpes que habien colocat per la ocasió a Alpicat, em fa l'efecte que potser es un restaurant o algo, pero va estar super be, el temps genial, i les fotos les van fer a parc aquell que hi ha, que hi ha fins i tot un estany, i algo super gracios, com que alpicat está ple d'obres, es van ficar a unes obres, d'aquestes illetes d'adossades a fer-se fotos, algo molt raro, pero quedaba original, ja veieu la resta genial.

I el meu xicot encara plora ara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MECACHIS!!!! Quin tio!!!!!!!!!!

Ja li he dit, que a la nostra boda, només tindre que protar vel perque li fassi de mocador, per favor quina plorera!
airam
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Petita » dt. maig 02, 2006 9:12 am

SEPTEMBERRR!!!!!!!!!!!!!!!!! HOLA XATA!!!!!!!!!!! FEIA DIES QUE NO SABIEM RES DE TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Bueno, bueno...............deu ni do.....quin cap de setmana més mogudet!!!
Sobretot diumenge, je, je!!!!!!!!!!!!!!!!
Em vaig passar tot el matí del diumenge amb mal de panxa....estava super nerviosa!!! quan vam arribar a casa dels Alzines i els vaig veure...buffff.....tenia una sensació super estranya....era com si es cassessin uns amics de tota la vida o un germà...no sé....em feia molta ilusió!!!! A més.....estàven GUAPÍSSSIMSS!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) L´Alzina anava super elegant i modern!!!! i l´Alzina2 estava espectacular!!!! bufff.....el vestit era xulisssim i li quedava pintat!!!! a més es fa fer un pentinat guapíssim. Alzina2 estàves molt, molt guapa!!!!! Els dos tenien una cara de felicitat...!!!!! què contents que estàven!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Em va sapiguer greu no puguer quedar-nos més estoneta ni anar a la cerimònia......però ja sabeu que teníem que anar a una altra boda....bufff.....
Vam sortir correns de casa dels Alzines direcció Bellpuig!!!! (bufff..no pensava pas que estava tant alluny) s´em va fer superllarg el viatge d´anada!!!!! Allí ens esperava l´a28 amb el seu xurri!!!!!
La Montse es va fer esperar....va arribar a les 13.20!!!! Quan va baixar del cotxe ens vam quedar totes amb la boca oberta.....estava tant guapa!!!! el vestit també era super bonic!!!!! Se la veia molt nerviosa!!! i van entrar els dos nuvis del braç a l´església!!!! La cerimònia va ser molt bonica, a més que aquella església era molt xula.
Encara no he pogut passar les fotos a l´ordinador, a veure si aquest migdia ho faig.
Bueno.....doncs ja tenim 3 nuvis menys al foro de Lleida...........però 3 casats més!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ILERDAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LA PRÒXIMA LA TEVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUINSSSS NERRRVIIIISSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 02, 2006 9:36 am

Aix Petita, m'has fet ficar un nus a la panxa!!!!
Mare meua, menos mal que no tinc ficat el conte enrere si no em dona algo!!!
Es una mezcla de volver que arribi el dia, i no voler que s'acabi tot...

Ens ho vam passar molt be, oi que si???? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Correns cap aqui, correns cap alla... jejejeje
Quina emocio veurels a tots tan guapos... ainsss....
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. maig 02, 2006 9:40 am

ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ESTÀVEM TOTES MOLT NERVIOSES!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No et fiquis nerviosa Ilerda.....................si només et queden:

32 DÍESSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 02, 2006 9:45 am

September, que ve que haguis pogut entrar!!! quants dies...
Com van les obres de la casa?
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 02, 2006 9:57 am

Dolenta no em facis aixo, que començo amb les cagaletes jo tambe!!!
:star::
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. maig 02, 2006 10:02 am

JE, JE, JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
A veure si us penseu que serè la única amb cagaletes..... -|-) -|-)
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. maig 02, 2006 10:44 am

Ilerda, quan havies de fer el tastet?? aviat no? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 02, 2006 10:47 am

Ahir vaig estar escribint al pis... no se si us vaig comentar que vui portar un llibret a la boda, i durant l'aperitiu el deixare a algu perque la gent vagui escribint dedicatories i tot lo que vulgui.
Doncs aixo, ahir vaig escriure la meva dedicatora per ficar a la primera pagina, i no se si imprimirla i pegarla, o escriurela a ma al llibret.
Que farieu? Fico tambe una foto nostra?

Quan li vaig ensenyar al meu nen em va dir que d'on treie l'inspiració jejejeje No se si em vaig pasar una mica xarran, pero crec que esta força be. Si de cas ja us ho ficare i em doneu la vostra opinió.
Jo es que de parlar no em se expresar gaire be, pero escriure s'em dona força be.

Tambe vaig excriure una dedicatoria, per lleguir (segurament durant la cerimonia) com va fer la Montsesita, pero escrita per mí. Pero no se si seria capaç de lleguir-la... Segurament acabaria plorant!!!
Pero ja que estava ficada a escriure...
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 02, 2006 10:50 am

Aquest divendres vaig el taste!!! si si si ja era hora!!!
Per cert encara haig de fer la tria dels plats que vull probar...
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. maig 02, 2006 11:00 am

Ei Ilerda!!!!! jo la vull veure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo també ho vull fer això de les dedicatòries!!!!!!!
Jo ho escriuria a mà( és la meva opinió personal eh?), perquè es veu més personal....no sé....els convidats també ho faran a mà!!!!
a veure dona´m idees....que jo per això sóc molt negada.... :-( :-(
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 02, 2006 11:19 am

Jo t'ho fico aquesta tarde lo que tinc, i si t'ho vols copiar, canviar una mica per adaptar-lo a lo vostre, tens via lliure!!
Jo he ficat aixi en general (pero en castella), gracies a tots per venir i compartir aquest dia tan especial, etc. Que els voldria demanar un favor, que ens facin particips dels seus pensaments, que ens diguin lo que vulgui perque un dia poguem recordar aquell moment i tornar a sentir lo mateix... I no m'en recordo que mes jejejeje Pero sonava bastant xulo
Ja t'ho pasare!!
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 02, 2006 11:27 am

Petita, t'he pasat un privi!
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dt. maig 02, 2006 11:45 am

Ei noies us escric molt ràpid perque marxem ja!!!

Jo lo del llibre de les dedicatories que la gent anes escrivint també ho tenia preparat per fer-ho però amb els nervis me'l vaig deixar a casa!!! :--(

Pues la veritat és que estava nerviosisima!!!! Vaig estar tot el matí amb cagarrines!!!!! Fins i tot quan portava el vestit!!! Quines feinades jajajajajajajajaja

Un petó guapes!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat