Autor: SoNiA! » dj. nov. 22, 2007 5:44 pm

Autor: Bloomie » dj. nov. 22, 2007 5:46 pm

Autor: ETIAM » dj. nov. 22, 2007 5:47 pm

Autor: VANESSITA » dj. nov. 22, 2007 5:48 pm
Autor: ETIAM » dj. nov. 22, 2007 5:48 pm

Autor: SoNiA! » dj. nov. 22, 2007 5:49 pm

Autor: guspireta » dj. nov. 22, 2007 5:50 pm
ETIAM ha escrit:Guspi el meu home es físic i fotògraf ciéntific !! ahora ya lo sabes jajajaj

Autor: guspireta » dj. nov. 22, 2007 5:51 pm
Autor: ETIAM » dj. nov. 22, 2007 5:52 pm
guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:Guspi el meu home es físic i fotògraf ciéntific !! ahora ya lo sabes jajajaj
OSTRES!!! FOTÒGRAF CIENTIFIC??? PERDONA LA MEVA IGNORÀNCIA PERÒ FOTOGRAF CIENTIFIC?.....

Autor: ETIAM » dj. nov. 22, 2007 5:53 pm

Autor: guspireta » dj. nov. 22, 2007 5:54 pm
ETIAM ha escrit:guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:Guspi el meu home es físic i fotògraf ciéntific !! ahora ya lo sabes jajajaj
OSTRES!!! FOTÒGRAF CIENTIFIC??? PERDONA LA MEVA IGNORÀNCIA PERÒ FOTOGRAF CIENTIFIC?.....
jajajaj mira hi han fotogràfs socials, fotografs esportius........ i fotografs cientifics, fan fotos a coses rares dintre de la seva feina cuando te vea te lo cuento jajajaj serà millor !
Autor: ETIAM » dj. nov. 22, 2007 5:54 pm
RUN ha escrit:JAJAJA ¡¡¡ QUE ESTRES QUE TENIA MI NIÑA ¡¡¡

Autor: guspireta » dj. nov. 22, 2007 5:55 pm
ETIAM ha escrit:RUN ha escrit:JAJAJA ¡¡¡ QUE ESTRES QUE TENIA MI NIÑA ¡¡¡
si nena y pensar que hace un año ya de esa foto!![]()
ahh por cierto este mes no os hago tias ! jajaja que me ha venido a ver mi amiga jajajajaja

Autor: RUN » dj. nov. 22, 2007 5:55 pm
ETIAM ha escrit:RUN ha escrit:JAJAJA ¡¡¡ QUE ESTRES QUE TENIA MI NIÑA ¡¡¡
si nena y pensar que hace un año ya de esa foto!![]()
ahh por cierto este mes no os hago tias ! jajaja que me ha venido a ver mi amiga jajajajaja

Autor: ETIAM » dj. nov. 22, 2007 5:56 pm
guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:Guspi el meu home es físic i fotògraf ciéntific !! ahora ya lo sabes jajajaj
jajajaj mira hi han fotogràfs socials, fotografs esportius........ i fotografs cientifics, fan fotos a coses rares dintre de la seva feina cuando te vea te lo cuento jajajaj serà millor !
VALE, ES QUE DIC DEU FER FOTOS D'EXPERIMENTS? O ES QUE ESTUDIA COM ES FAN LES MÀQUINES DE FOTOS, .... NO SE.... ES LA PRIMERA VEGADA QUE HO SENTO!!!

Autor: guspireta » dj. nov. 22, 2007 5:57 pm
ETIAM ha escrit:guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:guspireta ha escrit:ETIAM ha escrit:Guspi el meu home es físic i fotògraf ciéntific !! ahora ya lo sabes jajajaj
VALE, ES QUE DIC DEU FER FOTOS D'EXPERIMENTS? O ES QUE ESTUDIA COM ES FAN LES MÀQUINES DE FOTOS, .... NO SE.... ES LA PRIMERA VEGADA QUE HO SENTO!!!
es normal Guspi ! pq es una branca rara només serveix per la gent que es dedica a coses rares com el meu home jajajaja (ell de per si ja es una mica raret jajajajaj)
Autor: ETIAM » dj. nov. 22, 2007 5:57 pm