Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 26, 2007 11:50 am

Que guay Miriam!!!!!!!! Això és perfecte, a més, poden trucar ells per reservar el dia que vagi bé!!!!! Doncs segur que li regalo això, li farà una il.lusió, que ja m'ho imagino!!!!!! Li donaré el dia del casament a davant de tothom!!!!!!! Ja veuras que guay, li diré a alguna de la colla que agafi el micro i li doni de part meva, que guay, només de pensar-hi...
Com que val per 6 mesos ho compraré a mitjans Agost que així m'asseguro que ho tinc pel 20 de Setembre :-)ok:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 26, 2007 11:52 am

Ja però aquells petits ja fa gràcia, no?????? Encara que sigui per correr a Montmeló, ja és una passada!!!!!!!Perquè 3000 €, ni boja!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: queque » dl. nov. 26, 2007 11:58 am

gràcies Miriam!!
M´encanta aquest foroooo!!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 26, 2007 12:01 pm

Ai Miriam el Bagur és molt xulo!!!!! I tampoc és tan de princesita, no té tampoc molt volum, n'he vist de molt més voluminosos!!!!!! És que realment els de San Patrick són preciosos!!!!! A veure si tinc sort ja us explicaré :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 26, 2007 12:04 pm

Hola noies,

Per les voleu regalar al xicot lo de conduir us paso aquesta pagina que he trobat:
http://www.es.lastminute.com/site/regal ... ATID=95810

A veure si trobeu alguna cosa! :-)ok:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 26, 2007 12:25 pm

Queque, el meu vestit és de Raimon Bundó, i el vaig comprar a Bety núvies, a girona. És el model Paris, però la part de dalt el faig paraula d'honor, i porto el cinturó de color vermell. Si vas a la botiga, ja veuràs que la senyora és molt simpàtica.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dl. nov. 26, 2007 12:32 pm

Gràcies, Agbe la senyora la vaig coneixer a Tot Nuvis el dissabte, i molt bé, em va semblar molt professional.
Jo vull anar a Betty el primer lloc.
M´ancanta aquest dissenyador. El que jo vull, em va dir que no sortia gaire car!!
queque

EntradaAutor: queque » dl. nov. 26, 2007 12:35 pm

Agbe, he vist ara mateix el teu vestit, ha de quedar super maco en paraula d´honor,no?? i a mes amb el cinturó d´un altre color...molt guapo.
això m´agrada que puguis fer canvis en el teu vestit!!!
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 12:36 pm

Si, si Ainos, decididament jo també li regalaré aixó!!! Segur que es torna boig!!! Amb lo que li agrada la F! i corre.... ja tinc ganes de veure la cara que hi posa!!! També faré que li dongui algú de part meva!!!! I sobre la reserva, doncs jo cap al gener ho reservaré....

El vestit, doncs si, es molt xulo!! Pero a la realitat no es tan bufat, es la model aquesta que no se pas quina pose va fer... :-) :-) :-) Ja tinc ganes de que arribi el dia de la prova!!!

Haviam si tens sort i trobes el teu! :-)) :-)) :-))

Espe, merci per la web, pero es super car... :-)ok: :-)ok: :-)ok: em quedaré amb la dels mini que ja farà el fet!

Per cert, AInos i Queque aquí hi ha una altre que és el mateix:
http://www.lifestylebarcelona.com/Formu ... ce.62.html
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 26, 2007 12:45 pm

Miriam, compte amb reservar tan aviat, ja que només valen durant 6 mesos i si ho fas al gener hi haurà d'anar abans del Julio, i potser és molt just no??????? Jo ho reservaré a mitjans agost, li dono al Setembre i té fins al febrer per anar-hi, mira-t'ho bé, no crec que això s'acabi tampoc, no????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 12:56 pm

Molt bé noies ja heu decidit una cosa més!!!!

Per cert alguna de vosaltres va mirar el tema de les aliances??? ostres les vaig trobar super cares!!! i jo que anava amb la idea de l'or blanc i me la van tirar per terra em van dir que es feia lleig i jo que sé que més així que ara estic feta una mica un liu! pero unes que tenien un disseny així més mdoernet se m'ennaven cap als 800 i pico euros!!! jolin com pica!

Haurem de fer una ronda de joieries a veure que trobem.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 26, 2007 12:57 pm

Per cert, Queque, jo el dissabte al mati vaig a Corredera nuvies, si vols el dilluns et comento a veure què hi ha i si val la pena o no anar a Olot...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 26, 2007 1:02 pm

Queque, amb els vestits de Raimon Bundó pots fer les combinacions que tu vols, això està molt bé, ja que pots fer-te el vestit molt personalitzat.
Quin és el model que t'agrada? Segur que abans de lo que et penses trobaras el teu vestit.
Per cert, és que no m'enrecordo, a on et cases?
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 26, 2007 1:06 pm

Gemma, nosaltres vam mirar només en un stand el tema aliances, i són força cares. Les vam mirar al Charlotte, ells no treballen amb or blanc, ja que sempre s'ha d'estar cuidant. I les que tenen són força maques, però el preu pica bastant!
Fa una setmana, vaig anar a mirar a la joieria Coma, i estan molt bé, però de preus no sé, perquè no m'hi vaig fixar, però tenen moltes combinacions i diferents estils, ... a la fira vaig veure el seu stand però no hi vam parar. El noi ja m'ho va comentar, que l'or blanc s'ha de cuidar més... Aix, estic feta un liu amb el tema aliances!! I ja veuré quan arribi el moment d'anar a mirar-les, perquè el meu xicot ja està agobiat en pensar que ha de posar-se l'anell, jejejeje!!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 1:10 pm

Jajajaja Agbe igual que el meu que quan estavem a l'stand de la joieria coma que és el primer que vam mirar el tiu li diu "ja veuràs... posa't l'anell" i el tiu agafa i se la posa al dit petit tot dient "va aquí???!!" quin cas! jo em volia fondre!!!

Nosaltres vam mirar a la joieria coma i també a la charlotte pero te'n vas a això que et dic. I també ens va comentar lo que ell treballen amb un altre material molt similar a l'or blanc pero que no necessita aquestes cures. Buf no sé! serà questió de voltar passa't festes!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 1:36 pm

Nosaltres també varem mirar la Coma... ens he surt la parella per uns 750€, pero clar, pense-ho que el meu home vol una aliança de color groc super senzilla...així que jo em puc desfasar una mica més... ara no se que fer, si aquesta que vaig veure o la de TOus...m'agradaria poder ficar-vos una foto i així em doneu la opinio, pero no en trobo cap... la de la joieria COma surt al catàleg que donaven, és de la casa Joiper...la de Tous haviam si vaig a la botiga i faig una foto!!

AInos i Queque, he parlat amb els del coche formula 1 i mhan dit aixó exactament:

"Buenos días Miriam,

Pues la programación para 2008 aun no lo tenemos, nos sale el diciembre. Te consejo esperar con la compra hasta que tengamos las fechas para junio o julio si te parece bien, porque el cheque de regalo tiene 6 meses de caducidad. El ideal sería haces la compra en mayo.
Te apunto a la lista de espera para 2008 verano y te avisamos por teléfono lo antes posible sobre los días.

Un saludo,
Szilvia,
www.emocionday.com
+34 965141730

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 1:39 pm

SI noies, doncs sabeu que els hi va dir l'ALbert??? Va i la senyora aquella li diu que es provi l'aliança i clar, com els vostres homes, comença a preguntar que a quin dit va?? I a sobre li diu: Ostres aixó sembla de maricas!!! :--( :--( :--( No veieu el far de riuere que es va aquella senyora i jo que em volia morir... es que són la os***.....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 1:42 pm

Bueno Miriam ja veig que podien anar agafats de bracet tos dos!

Ostres a mi la joieria no em va donar cap catàleg! :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 1:47 pm

Si que podrien anar agafats de la mà, sí...

Gemmanit, de fet jo els vaig agafar d'allà sobre...un de joiper i un parell de Sant Maurice...
També em varen estar comentant sobre la cura de l'or blanc, pero igualment nosaltres les agafarem amb or groc, més que res perqué l'Albert la vol groga i clar, jo passo d'agafar-la de diferent color!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 26, 2007 2:41 pm

Nosaltres no varem mirar gaire les aliances, haurem d'anar a les botigues, la meu mare diu que va veure que a la Coma feien rebaixes de Aliances.
Jo també les vull d'or groc i això que m'agrada més l'or blanc.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants