Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 26, 2007 3:16 pm

Nosaltres tampoc varem mirar aliançes a la fira, a mi les que m'agradaven són les de Saint Maurice, però són massa cares, fa uns dies varem anar a Ramirez de Cartagena, la que està a la Plaça Independència la del costat del Bocatta i en tenien de senzilles i no massa cares, per exemple, en varem mirar unes que la del noi era una aro sol, i la de noia era un aro com partit i en un costat hi havia un brillantet, era molt maca i quedava molt bé al dit, les dues no arribaven a 600 €, no tenen molta varietat, però per anar a mirar, no eren pas cares... i pràcticament totes es poden fer amb or blanc i or groc, nosaltres això si que segur que serà or blanc, és que a mi no m'agrada l'or groc i com que a ell per variar tan li fa.... torno a decidir jo!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 3:41 pm

Espe, doncs no sé a qué es refereixen quan diuen rebaixes perqué a mi a la Coma aquesta em varen apuntar 3 preus i 400€ no baixava...
Aquesta tarda aniré a la Tous haviam si em deixen fer alguna foto...

Ainos, la que jo vaig veure que em va agradar era una molt semblant a la que tu dius...es com si fossin 2 anells pero al mig hi va un brillant, el que jo hi posaria 4 brillantets, un a cada partio... haviam si consegueixo una foto!!!

Per cert, us poso un parell de la tous..haviam que us semblan...a mi es que m'encantan, pero haurien de ser amb or groc (( només es la de dona, ja que com us he dit l'albert vol un aro ven senzillet!))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 3:54 pm

Ostres quines anells Miriam!!! jo les veig com anells de promesa no com aliances de casament no? pero son xules! pero com que sempre vas a contracorrent!!! :-()-)

El mateix dic que la Miriam que no sé quins decomptes per que la parella de 700 no baixaven!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 4:00 pm

JAJAJAJAJAJ!

Exacte, sempre vaig al revés de totes...jajajaj! Pero es que les acabo de trobar ara mateix... la aliança que jo vull es com la primera, pero els brillants son incrustats al lateral... pero aquestes també m'agraden! JAJAJAJ >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 4:02 pm

Ets la repera!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 4:05 pm

Saps que passa, les aliançes no es que m'agradin gaire, les trobo..no sé, insípidas...massa senzilles... i quan veig aquests anells :-)) :-)) :-)) :-)) Pero bueno, haviam aquesta tarda com em va...
:o-o:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 26, 2007 4:20 pm

hola ,

Miriam son molt maques, aquestes aliançes però jo les trobo més de promesa com diu la gemma, a més a la primera es molt semblant al meu anell de promesa, jejeje... :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 4:26 pm

Si ja ho se Ainos, pero que hi farem... soc així de rara.. Les he posat perqué m'agraden, pero no crec que n'hagafi cap d'aquestes! No sé...es que soc molt imprevisible! Sabeu que passa que com que el meu anell de promesa es un solitari, tinc mono de mes brillantets...jajajaj=0-0-) =0-0-) =0-0-)

Com es nota que aquesta tarda tinc festa, eh???

Mireu, acabo de trobar una foto d'un pentinat on la noia porta la mateixa diadema que he agafat jo! Quina gràcia!!! I es que ademès el vestit que porta pel que veig es lliga al coll com el meu... aquest recollit m'el guardo!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 4:41 pm

Es xulo aquest pentinat!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 26, 2007 4:46 pm

Miriam es molt maco aquest pentinat i la diadema m'agrada molt.. :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: sira » dl. nov. 26, 2007 5:23 pm

Hola noietes!!!

Ja veig que quasibé totes coincidim en què el desfile no va estar massa bé, eh!!!!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dl. nov. 26, 2007 5:25 pm

Miriam a mi aquest pentinat també m'agrada i els anells que has posat també però penso igual que les altres que són les típiques aliances però si tú la vols així, endavant !!!!!!!

Jo en tinc una molt semblant a la de la 1ª foto la que té els brillants incrustats però amb or groc.
sira

EntradaAutor: sira » dl. nov. 26, 2007 5:26 pm

Miriam a mi aquest pentinat també m'agrada i els anells que has posat també però penso igual que les altres que no són les típiques aliances però si tú la vols així, endavant !!!!!!!

Jo en tinc una molt semblant a la de la 1ª foto la que té els brillants incrustats però amb or groc.
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 6:00 pm

Bona tarda Sira!

Una pregunta... alguna de vosaltres ha vist alguna web on venen uns nuvis petitons que son un saler i un pebrer (no sé si es diu així...)? es que no sé on ho vaig verue i ara no ho trobo!!!!

Es que com que m'estic plantejant lo de fer les entregues a saco a tots els amics la opció que pensava que podria regalar com a nuvis petits son aquestes figuretes (que a més anirien lligades amb les citrilleres) o uns bolis pollo... que per cert Sira que tal son, tu que en vas comprar¿?

Quina de les dues coses us agrada més? o si voleu fer alguna altre aportació....
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 26, 2007 6:08 pm

gemma aixo del saler i el pebre pot quedar divertit, aixi ja tenen el conjunt.. però el bolis pollos crec que fan més gràcia, jo els trobo molt divertits , la meva opinió es que crec que fara més gràcia els bolis pollo, però això només es la meva opinió :-/ no se si te he ajudat gaire, es que a mi també em costa molt decidir les coses :hmm::
Imatge
arohha

EntradaAutor: sira » dl. nov. 26, 2007 6:11 pm

Bones !!!

Allò de la sorpresa al nuvi de conduir un cotxe de carreres a Montmeló no sé si és aquesta la pàgina però jo tinc aquesta:

http://www.lifestylebarcelona.com

Gemma això dels salers jo també els he vist però no sé on es poden comprar però els trobo molt monos i els bolis pollo són molt xulos també.
És tot un dilema,això!!! mira preus i així et decideixes per una cosa o per l'altre!
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 6:28 pm

Sira els has vist fisicament el bolis? fan paxoca per regalar?

Els bolis els tinc localitzats en una web pero el salers encara no els he trobat.

Arohha i tant que em van bé les vostres opinions!
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dl. nov. 26, 2007 6:55 pm

Gemmmanit els bolis pollos a quina web surten????
Jo no els vull regalar pero m'agradaruia comprar-ne un parell per posar-los al costat del llibre de firmes. pero no se si els pot comprr nomes 2 parells:
Algu m'ho podris dir??
Alguna de vosaltres va trobar algun llibre de firmes a la fira. Noslatres no en vam veure cap!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 7:01 pm

Gemmanit lo del saler i pebrer sona guay! Els bolis pollo també, pero com que ja em sonen... Jo vaig veure un saler i pebrer que eren 2 vaques! Em va fer gràcia perqué es diu molt a nosaltres ( com que vivim a pagès!)pero aquests que dius de 2 nuvis no em sona pas, ho sento! :--( Si aconsegueixes fotos ja saps...

Merci per els vostres comentaris guapes, sobre les alianes i el pentinat!!

Acabo d'arribar de la Tous i he descartat la primera aliança que vaig veure, no m'acaba de convencer; llavors mha ensenyat la primera de les fotos que he posat i era molt maca, i la de l'osset no la tenien...la noia mha dit que moltes noies les han agafat com aliances..joer, jo sempre al revés! En fi, encara queda molt! :-) :-) :-)

Sira, merci per la web de lo de motmeló, si que es aquesta la pàgina!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dl. nov. 26, 2007 7:13 pm

De res Miriam!

Gemma els bolis són molt xulos de veritat però els salers també ho són! no sé què dir-te potser els bolis són més originals, però..... ai no sé m'agraden les 2 opcions, ja et dic mira preus de les 2 coses i llavors ja tens un punt més a favor per una cosa o per l'altre
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant