Hola nines!!!
Caram, quin fart de llegir!!!
Ara feia dies que no entrava,....
Vania, arribo una mica tard, però MOLTES FELICITATS!!! Felicitats perquè avui és el teu aniversari (que jove, quina sort!! jejeje). I enhorabona per la data tan bonica que heu escollit pel vostre casament!!
Ostres, nosaltres també vam fer això de la guardiola!!
Per cert, el ram és preciós!!!!

Quina il.lusió, no??
Espe, ENHORABONA pel pis!!!! Cada dia ho teniu més aprop,.....
Truffa, nosaltres tampoc vam anar a la Fira!! Ens feia molta mandra!! A més a més, com que ja ho tenim tot força lligat,.... no sé, potser pels sorteigs hagués valguta la pena, però bé,... no sé!!
Míriam, molt bonic el pentinat!!! M'agrada perquè és un petinat "despentinat", sense laques, etc.

Molt natural! M'encanta!
Gemma, quants nuvis et surten per a regalar?? Ostres, això de la sal i el pebre és molt original, i a més a més lliga molt amb las cetrilleres, etc., no???
Sira, déu ni do aquest capellà que comentes,.... que et faci això el dia del teu casament!! Em dóna un patatús!!
Agbe, reina, nosaltres també hem escollit Gres-k Planet!! La veritat és que ens va donar molta bona impresió!! I ell és molt agradable!
Bé, crec que no em deixo a ningú, ni res per a comentar. Si és així, perdoneu, és que ara feia molts dies que no em connectava i m'ha costat una xic posar-me al dia!!
Petonets,
Gemma.