Autor: airam » dt. maig 02, 2006 6:21 pm
AIMA no vaig fer fotos!!!!!!!!!!!!
Sabeu que vol dir xafar merda????
Doncs jo la portava xafant des del divendres a la tarda!!!!!!!!!!!!!!!!
Sóc gili!
Divendres agafo el cotxe i em trobo una cuada a l'autopista de por, pero cua cua, operación salida total que vaig arribar a casa del meu xicot sobre les 2 de la matinada, i jo havia sortit a les 20.30 com a màxim de tard.
Total que estava rebentada, no vaig dormir en tota la nit, la meva cunyada super nerviosa, que de tant estressada que estava només feia que plorar (aixó a la nit), com que tenim molt bon rotllo i confiança, i jo acabava d'arribar vaig anar a veure com estava i ens vam ficar a parlar i mirar medico de familia i sr alcalde, jejej també vam mirar al salir de clase (tot aixó producte del TDT), total que a les 6 encara estavam xerrant.
Dissabte al matí de simpático cul, agafo vaig a la perruqueria que us vaig comentar i toma tancada, perque no en tinc ni idea, mala llet si molta!!!!!!!
Vaig a la perruqueria de la meva sogra i clar, tenien que pentinar a la nuvia i a la sogra, i a mi, jejej, no em vaig fer res, només netejar i tallar les puntes, arribo a casa a dinar, i toma començo a bomitar, no se pas perqué, ve la maquilladora a casa i van venir dos noies, i una no fotia res, total que li dic, em pots fer la manicura i em diu, i tant, i agafa i em trenca pel mig una ungla, i en fot um mal de cuidado, menos guapa li vaig dir de tot, casi la agredeixo i tot, us ho prometo, li volia fumbre una castanya, es que m'ha fet un tall fins a la car i tot (ja se que fa fastic pero...), jejeje, despres no ens va cobrar ni la manicura ni el meu maquillatge, vaig anar a buscar uns tiets que son grans només per fer-se les fotos amb la nuvia, jo tota mona amb el meu vestit, i amb el taló d'agulla, caminant em vaig xagar la cua i vaig trancar tota la bora!!!!!!!!!!!!!!!!! quin desastre, ho vaig cosir a puntades super mal fetes quan vaig arribar a casa, però molt malament!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Total que mentre la fotografa va estar a casa jo m'estava cosint el vestit, jejejej en casa del herrero, i no s'en van enrecordar de mi, bé, si surto sortiré a dos fotos o així, li vaig dir al meu xicot, i em va dir que estava massa nerviós, buff quin tio, total que em vaig ficar un bolso d'aquest de no res, no m'hi cavia ni un paquet de clinex, només portava el pintallavis i les claus del cotxe, amb lo que la càmara no m'hi cabia i el meu xicot es va negar a portar-la, diu que no era un dominguero, que us sembla???' Així que no tinc fotos, però m'han dit les seves cosines i amigues que ja me'n passaran.
I del vestit ara el tinc a la tintoreria perque al ser negre i portar cua, no us podeu imaginar de quin color estar, fot fastic, pero tranquiles que penjaré les fotos.