Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dt. nov. 27, 2007 8:13 pm

Buneo guapes us deixo que vaig a veure el Barça!!!!!!!!
Dema segurament no em podre conectar pq treballo fins les 3 i despres ire a l'Espai Girones pq dilluns es el sant d'en Xvi i li anire a comprar algo de roba i despres tinc reunio de Carnaval!!!!!!

O sigui no xerreu gaire que despres em passo les tardes llegint jejejeje
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. nov. 27, 2007 10:08 pm

GUAPES

merci per la nformacio, pero una cosa, qui heu agafat¿ Ehan agradat en toni forns, marcel font, vivianne fotograf, carobianco,giroimatges...no se...quin embolicªª

ah, ja tinc diskjokey,greskplanet!!!!!!! algu mes ho fa amb ells¿ :-/ :-/ :-/
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: truffa » dt. nov. 27, 2007 11:39 pm

hola nenis, avui és molt tard i la veritat heu donat corda eeeeeeeeeee bufff mhi he mort a akestes hores de la nit...

Felicitats aroha quina sort neni, ja pots anar a mirar els vestits allà que aixo k testalvies no?

Queque fem el convit al mateix restaurant sí, i el meu vestit també és de corredera núvies, si la veritat la Montse és simpàtica i també xerraire jeje
tenen vestits de sant patrick, perlotti, raimon bundó, teresa helbig, una mica de tot però també piken, els k són ja una mica macus piken fort.

Jo pitufes ja sé els preus dels nuvis bufallums i tela tela, mhan enviat el email, el de 25cm 115euros, el de 35cm 165 o algú aixi i el d' 1 metre ja no ho recordo però considero que són massa carillos, i a la llarga els nuvis els tens per decorar o els acabes guardant, i tants d diners. L'idea és xula i original però crec que hauré de pensar i pensar per havera per quins ens decidim.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 28, 2007 9:22 am

Bon dia guapes,

com esteu, bueno avui ja dimecres... els dies passen volan!!!

Arohha, felicitats!!! primer el sopar en el restaurant on us caseu, i desprès un dte. per comprar el vestit,... que bé!!! has tingut molta sort.
Hem escollit el mateix fotògraf, els de Sereno, a la Montse. Ella és qui vindrà al nostre casament a fer les fotos... a nosaltres ens va agradar molt de la manera que és i com fan els àlbums, ja que no es veuen gaire digitalitzats.

Anna, nosaltres també hem escollit els de Gres K Planet, en Francesc... ja en som unes quantes per aqui que tenim el mateix músic. La Miriam, la Espe, tu, jo.... és molt simpàtic!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 28, 2007 10:12 am

Bon dia pecadores!! jo també ho sòc com controlin gaire, ja hem donarán el toque, jeje!

Anna nosaltres hem agagat Foto Art, estàn a Girona al costat de la piscina municipal de Can Gilbert del Pla, ens cobren 1350 per l'album de fotos i 900 euros pel video, és dels mes baratos i que ho fan molt bé que vam trobar.

Sira molt guapo el gosset! Amb això dels regals, dons ben pensat dir-li que et regali les sabates o la roba interior. I ara que canvieu de pis no necesitaras, res, com una làmpara o algu aixís?

A mi les sabates me les regalen el meu germà i la meva cunyada, mira m'ho van dir dissabte per la fira, que mirés i que no hem preocupes pel preu, que me les regalaven i així podia agafar les q m'agradessin més.

Aroa felicitats, maca, quina sort, primer el sopar i ara el vale descompte de sinovies, aquesta botiga està per la Plaça del LLeò de Girona!! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 28, 2007 11:35 am

Ei no hi ha ningú avui?

Una cosa, he parlat ara amb la meu mare i es veu que la botiga on fan descomptes a les aliances es la joieria Rosa Sala del c/ Nou de Girona, no a la Comas! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 28, 2007 11:42 am

Bon dia guapes!

Ahir no vaig poder conectar perque la meva cuñada em tenia la linea agafada!!

Arohha, que bé! Tha tocat el vale de la meva botiga!!! Aviam si t'agrada algun dels vestits que tenen!!

Sira el teu gos es molt maco! A mi es que m'encanten els gossos!!!!

Anna, sobre el fotògraf nosaltres ens hem quedat amb en Xàvi Fotògraf; ens costa 2600 euros tot...la veritat que són supers cars els malaits fotògrafs!!!

SObre la direcció de los dels llibres de firmes quan arribi a casa us la poso!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 28, 2007 12:17 pm

Ostres Espe doncs ja hi passarè!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 28, 2007 12:31 pm

Bon dia!!!

felicitats a totes les que us han tocat coses a la fira, a mi no em toca mai res tampoc!! :o-o:

Nosaltres les vam comprar a la joieria sala les aliances i ens van fer un 10% de descompte, les dues ens van costar 500.- € i son d'or groc combinades amb mate i brillant i la meva 3 dos brillants. A mi m'encanten i trobo que no son la tipica aliança pero tampoc es surt de lo normal. Tambe hi eren amb or blanc, que a mi m'agradaven mes pero el meu home les volia d'or groc perque diu que d'or blanc no sembla de casament...i sort que no la vam agafar d'or blanc perque la de compromis la tinc i pel ph de la pell que tinc em queda groguenc i sense brillo de seguida i cada 2 per tres l'haig de portar a rodiar i es un gasto!
Les noies del rosa sala son molt simpatiques, almenys amb nosaltres molt bon rollo, vam anar a la que hi ha al costat d'una botiga que es diu Tentazzione o algo aixi, perque al C/ Nou hi ha 2 botigues :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 28, 2007 12:53 pm

Doncs també hi aniré! JAJAJA

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 28, 2007 12:59 pm

miriam que es la mateixa joieria que ha comentat l'Espe!!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 28, 2007 1:05 pm

JAJAJA, es que llegeixo tan ràpid....estic a la parra!!! :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 28, 2007 2:07 pm

Bn dia noies!

Avui vaig de cul! Arohha que ve un depscompte per un vestit!!!! tela tia quina sort!!!! i me n'alegro molt que hagi tocat a una gironina!!!! ja ens diràs a veure que hi trobes!

No sé quina joieria es aquesta que diueu Tetes i Espe pero ho miraré! calr que jo no vull les típiques i em sembl que em tocarà pagar-les pero amb això si que no filaré tant prim per que ho hauré de dur cada dia i vull una cosa xula i deferent.

Anna a mi el vidio me'l va ivideo de Girona www.ivideo.cat i el Fotògraf és en Jep Plana de Salt.

Truffa jo els nuvis del bufallums no els faré per regalar sino només epr nosaltres per tenir-los de record ja que sino seria un paston amb totes les parelles que tinc!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 28, 2007 4:16 pm

Gemma, aquesta joieria que dic esta molt a prop de la plaça josep pla, et queda a prop de la feina. Estan als numeros 6 i 16 del C/ Nou, i la que vaig anar jo queda com una mica endins, no arran del carrer. Segur que la trobaras facilment :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 28, 2007 4:22 pm

Vale Tetes ara hi caic!!!! ja sé quina vols dir!!! doncs també ho aniré a mirar!!!! que per voltar no quedi!!!

Mireia ara he vist que demanaves per les adreces web on hi ha els bolis pollo. N'hi ha l'ebay que és on he trobat que era més econòmic pero jo hi he comprat mai i no sé ben bé com va.... :-/ i www.mibodaeninternet.com que a quí els tenen a 6€
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. nov. 28, 2007 5:19 pm

Noies on sou?????? a la panxa del bou????
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 28, 2007 5:37 pm

que no hi neva ni plou!!!! jejeje :-)) :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dc. nov. 28, 2007 5:42 pm

HOLAAA!!!! Jo si que hi soc!
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: queque » dc. nov. 28, 2007 5:45 pm

ostres!! m´acabe de trucar del sinovies a mi tambè m´ha tocat el vale de regal de 200 euros.
Per cert, Truffa jo no tinc vestit peroò em va agradar molt corredera, però és un pal pujar a Olot, primer miraré per aqui Girona.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 28, 2007 5:49 pm

Ostres que parat que està aixó avui...

Bé, la direcció on he trobat el llibre de firmes es la següent:
http://www.thecardgallery.co.uk/section ... uest-books

Valen uns 30€.

Pero a la direcció que ha posat la Gemmanit dels bolis pollo també nhi han hi valen 18€, www.mibodaeninternet.com, així que ja teniu per mirar! Jo encara no tinc clar si el que us vaig posar o un de la web dels bolis que porta una rosa al devant... que en penseu??

Ostres, aquest migdia una amiga ma confitmat que el 18 de juliol del 2009 es casen...així que una altre parella de nuvis!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant