Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dv. nov. 30, 2007 3:57 pm

Hola guapes!!!!

Ahir no vaig tenir temps de conectar-me, anem liats fent carrossa de Carnaval i no tinc temps de res!!

Gemmanit gracies per l'adreça, ara intentare fer el pedido d'un parell de bolis pollis i el llibre de firmes personalitzat. 2 coses menys en que pensar

despres toicara les invitacions i els detalls. a mi em va agradar molt la botiga montgrafic de girona pero crec que es bastant cara...
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dv. nov. 30, 2007 4:57 pm

Hola noies!!!!

Per fi divendres >.-<: >.-<: >.-<:

D'aquí a una estona aniré a mirar sabates a Platja d'Aro a veure si veig alguna cosa que m'agradi... bueno avui no heu xerrat gaire, eh!

Ainos i Queque que vagi bé emprovar vestits!!!! volem crònica! :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dv. nov. 30, 2007 4:59 pm

Gemma i Gemma(nit) si aneu a Moda Nupcial i a fotos de proves de vestits del 2008 hi ha una noia que s'ha emprovat el Bali i està dubtant entre el Bali i un altre.
sira

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 30, 2007 5:18 pm

Hola noies!!

Bé només volia desitjar-vos bon cap de setmana, ja plego!

Molta sort a les que aneu a provar vestits! ja ens fareu cronica ok?

Fins dilluns! :-)ok:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dv. nov. 30, 2007 6:43 pm

Dilluns teniu crònica :-))
Que vagi molt bé el cap de setmana i que aprofiteu molt el temps per fer moltes cosetes!!!!!!! >.-<:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 30, 2007 7:09 pm

Bona tarda noies!!!

Dilluns que aniré a pagar la aliança( perqué a Tous només he agafatla meva!! ja que la mida que vol l'Albert no la fan!!) ja faré alguna foto i us la penjaré!

Gemmanit, doncs la meva em costa 550€ i la de l'Albert unos 200€...la seva es igual que la meva pero sense la tira de brillantets... la tipica aliança rodona pero quadrada, no sé si m'explico...

Agbe, que bé poder fer unes mini vacances...nosaltres estem a 0...així que no farem res de res... estalviar!!

Sobre el que deieu d'anar fent les coses poc a poc, nosaltres també ho veiem així... aquest més enllestir les aliances i poc més, ja que amb el Nadal pel mig esta tot una mica deorbitat... :-) :-) :-) :-) en fi, poc a poc i bona lletra!

Bueno nenas, espero la crónica de les que ara mateix us debeu estar emprobant, a lo milllor, el vostre vestit!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dv. nov. 30, 2007 7:33 pm

Ostres Miriam que bé! ja tens aliança!!!! :-)ok:

Jo he anat a mirar a Platja d'Aro si veia algunes sabates de núvia però res de res :--( esperaré a finals de gener.
sira

EntradaAutor: sira » dv. nov. 30, 2007 7:46 pm

crec que el bali és diferent!
sira

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. nov. 30, 2007 7:53 pm

guapes!!!

jo demà també vaig a emprovar vestits!!!!ueeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!de fet no tinc hora, jejeje, però vaig a mirar i si tenen un buit a provar!! i si m'agrada alguna cosa doncs ja demanaré hora!!!!
ara us posare els vestits que m'agraden!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. nov. 30, 2007 8:08 pm

ostres no em deixa penjar-ho...o es que no en se!! no em dona opcio a grabar els vestits!!!
buenu, us es dire!! son de pronovias tots; NESGA, NAPOLES; NALON; DALILA; DETALLE; DESEO; DANGO;NERVEO1!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: arohha » dv. nov. 30, 2007 10:41 pm

Hola noies,
avui he anat a provar-me vestits primer he anat a pronovias i m'ha ates la Joana,una noia super agradable, he sortit molt contenta >.-<: , primer he mirat el cataleg i he triat uns quants que m'agradaven a mi i dos que li agradaven a la meva mare, a mi no m'acabaven del fe el pes però la joana a dit que mel,s proves perque aixi la meva mare li faria gràcia,despres hem pujat a dalt i m'aha donat unes sabates y hem començat , jo estava super nerviosa y emocionada i el primer que me provat a sigut el nalon, era el que més m'agradava , pero quan me le vist possat no he sentit això que dieu totes , aquest es el meu... despres me provat el niagara que també m'agradava possat però tampoc he notat aquesta sensació.. despres m'he provat un que no recordo el nom, però hem quedava fatal :--( i despres la meva gran sorpresa... la joana ma dit ha et provare aquest que es el que li agrada tant a la teva mare... i quant me le vist possat me quedat sense paraulas y la meva mare y la joana han fet alaaaaa estas preciosa i jo me quedat paradissima he dit aquest es el meu , a la meva mare se li escapa una llagrimilla i tot, es el DANSA.... i despres me provat l'altra que li agradava a la meva mare el DANGO i tambe me quedat parada m'agradava moltissim.... y al final m'he provat un altre pero hem quedava faltal.... aixi que els dos que més m'han agraddat son els que ha triat la meva mama, jejeje, >.-<: >.-<: despres la joana m'ha dit que hem volia provar un vestit que ella creia que hem podia quedar molt bé, es de Manuel mota, la veritat hem quedava fantastic, esta fet a la meva mida exacte, però clar ho he descartat immediatament quan m'ha dit 5000€ !!!! ni boja pago aquests calers per aquest vestit. i despres he anat al sinovias on tenia el vale de 200€ de dte. pero sincerament ja tenia al cap aquells 2 i ja no veia cap més que m'agrades..... me provat uns quants pero no m'acabaven d'agradar...... aixi crec que no mirare més. abans de sortir de pronovias ja he demanat hora per d'aqui 2 setmanes per anar amb la meva cosina i tenir una opinio més i acabar de desidir si sera el DANZA O EL DANGO, però segurament serà el DANZA.
quin peazoooooo rollooooooo os he fotut.

BON CAP DE SETMANA.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. des. 01, 2007 12:17 am

Sira, ja veuras que a partit de Gener els hi arribará tot lo nou i segur que ni ha algunes que t'agraden... As mirat a les botigues de nuvia?? Quin tipus de sabata buscas?? Hi ha una botiga que es diu no se qué de no vagis descalça o alguna cosa per l'estil, cap a BCN, que es veu que ni ha tantes i tantes!!! I super bé de preu... si vols et busco el nom exacte.

Anna, que bé!!! Doncs ja saps, volem una super crònica, eh!!! I haviam si trobes el teu... dels que as posat, els que més m'agraden són el Napoles, el Nalon i el Dalila.

Mireu, aqui un projecte d'invitació que he creat... els ninos m'encanten i el fons, doncs tampoc està malament, no??? Que en penseu noies??? En faré uns quants i havera que fem...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. des. 01, 2007 12:30 am

Aroha, acabo de mirar el model Danza i es preciós!!! Ademès es diferent al típic vestit de núvia, no creus?? El Dango també trobo que es molt maco, ademès fa pinta de ser super lleuger, pero el Danza m'encanta!!! Crec que estaràs preciosa i si dius que as sentit que era el teu, endevant!!
Enhorabona guapa! Ja tens vestit!!!
El procim dia que vagis sobretot fes-te fotos, eh!!!!

I sobre el val dels 200 euros, que farás?? Tels deixen gastar amb el que vulguis??

Estaras guapíssima...i mira, ja no soc la única que portarà aquest tipu de coll!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » ds. des. 01, 2007 1:25 pm

Miriam, es super divertit aquest projecte, pot credar molt guay :-)ok: :-)ok:

si crec que no es el tipic vestit de núvia, i l'altre es super comode però es molt més sencill. i mira que no volia provar-mel perque no m'agradava, però possat queda genial :-)ok: :-)ok:
amb el vale no se que fare, tu el vas comprar allà el vestit, no?? la puc trucar i dir-li si el pot utilitzar alguna altre nuvia, perque només amb va dir que serveix per vestits de nuvia. i si ho pot utilitzar una altre nuvia t'ho puc donar a tu, ja la trucare i li preguntaré.

torno anar el dia 16 i ja hem fare fotos amb el vestit >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. des. 01, 2007 1:56 pm

Ostres, doncs quina p***** lo del vale, no?? Almenys podrien deixarte'l gastar amb el vestit d'alguna acompañant...no??
En fi, si no nas de fer res i no tens ningú pròxim que el pugui ustilitzar, jo encantada!!! Pero mira haviam si et donen alguna opció que et pugui afavorir a tu, no sé, la roba interior, les sabates...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » ds. des. 01, 2007 4:26 pm

no hi ha cap opció, hem va dir que només pel vestit de núvia, ja li vaig preguntar, perquè a la meva mare li va agadar un vestit, i va dir que a les acompnyants li faria 10% dte. si jo hem quedava el vestit. ja la trucare i li dire si ho pot utilizar una altra núvia ... ja t'ho diré. si ho pots utilitzar tu millor!!!!! a mi no hem fa res, aixi que si algu pot treure profit jo encantada, de veritat.

petons.
Imatge
arohha

EntradaAutor: sira » ds. des. 01, 2007 4:35 pm

Aroa t'he escrit al llibre de visites que encara no ho havia fet :-)ok:
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. des. 01, 2007 4:52 pm

Ostres Aroha, doncs moltes gràcies guapa!!! Pero segurament no et deixaràn fer-ho, aqui fan el negoci!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » ds. des. 01, 2007 5:00 pm

Miriam aquesta proposta d'invitació és divertida!!!!! els ninos són moníssims :-)ok: el que potser no m'acaba de convèncer és el fons.... no sé si t'has fixat que els arbres tenen fulles marronoses (tardor) i si us caseu a la primavera seria xulo algo amb flors, no sé és una opinió.

A veure si l'Aroa et pogués donar el vale o almenys la meitat, 100 € també estaria bé!!!!
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. des. 01, 2007 7:20 pm

Exacte Sira, a mi el fons tampoc m'acava de convencer perqué ademès el trobo massa carregat...pero els ninos si! Haviam si trobo alguna cosa més senzilleta!
Pel que dius del vale, doncs si, encara que fos la mitat ja m'estaria bé! Peró em sap greu ja que és a ella a qui li ha tocat i trobo que no és just que només li deixin cambiar per el vestit de núvia... ja veurás que tampoc el podrà taspassar... :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant