Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » ds. des. 01, 2007 8:21 pm

Pot ser :--( però almenys li haurien de donar l'oportunitat de comprar allà els complements, roba interior, sabates, detall pel cap, o vestit per acompanyant,... no sé si no li ha agradat cap vestit :-/ no sé les bases del sorteig però trobo que sí que es podria passar el vale a un altre o vendre aquest vale, no?

Bueno vaig a la dutxa que tinc sopar a casa d'uns amics que ens ensenyaran les fotos del casament, es van casar a finals d'agost.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dg. des. 02, 2007 9:59 am

Hola guapes!!!
Jo aquest finde una mica pal. el dissabte al mati ens van trucar els pares d'en Xavi que un tiu seu d'Alacant havia mort i ell i els seus pares van marxar cap alla. avui l'enterren i arribara cap al vespre. jo hi volia anar pero treballava.
Almenys m'he entretingut amb el meu nebot que l'hem tingut tot el cap de setmana pq elmeu germa i la m,eva cunyada eren a Roma.

Aroha vaia p.... l'ho del vale del vestit, crec que podrien ser una mica mes flexibles amb el vale.
Sira sabates de nuvia vas mirar a Rosa Clarà en tenien moltes i de molt maques.
Jo la veritat es que tot ho he triat allà, fins i tot la roba interior
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 02, 2007 11:10 am

Ostres Mireia quin greu... t'acompanyo en el sentiment :--( :--(

Nosaltres aquest matí hem tingut a portar a sacrificar un gos, ja que tenia 20 anys i portava 2 dies morint-se i patia molt, i al final l'hem ajudat a morir...quina peneta :--( :--(

Per cert mireia, ja tens la roba interior?? Que bé no??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dg. des. 02, 2007 12:28 pm

Ho sento Mireia per tú i per en Xavi.
Mireia quan hi vaig anar no tenien cap 41 i em vaig emprovar el vestit amb unes sabates amb talla 40, però no em vull gastar tants diners amb unes sabates que potser que no les porti més, perquè el vestit ja és prou car. Però sí que en tenen de molt maques, i la roba interior encara no he mirat res :-/ però vull uns sostens que augmentin :-)ok: i unes calcetes que disminueixin :-)ok: per demanar que no quedi >.-<:

Miriam ho sento lo del teu gos
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dg. des. 02, 2007 2:18 pm

Gràcies wapes!!!!

Miriam ho sento pel teu gos.
La roba interior ja la tinc, m'he comprat un culot i uns sostens que augmenten una mica i que queden molt ben posats. Tbe de rosa Clara. em van dir que es una marca de llenceria espressament pensada per nuvies.,

Vaig a dinar, passeu un bon diumenge

petons
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 02, 2007 2:46 pm

Merci noies per lo del gos, pero pobret es millor així...

La roba interior ahir la meva tia em va dir que me la regalava ella...vull anar al Blonda havera que tal i llavors decidiré sobre els que he vist.

Bon diumege a totes!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: arohha » dg. des. 02, 2007 5:00 pm

Mireia t'acompnyano en el sentiment.

Miriam amb sap greu això del teu gos, la veritat es que s'agafa molt de carino els animals.
Miriam d'aqui res ja tindràs un 5 davant, ostres quina ilu cada vegada falta menys. >.-<: >.-<:

Sira gràcies per escriure en el llibre de visites, jo també t'he escrit que tampoc ho havia fet.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dg. des. 02, 2007 7:42 pm

noies!!!!

ahir vaig anar a pronovias i al snv nuvies i m'he enamurat!! >.-<: >.-<: >.-<: m'he n'agraden dos!!! el napoles del pronovias i el que us penajre ara!!!es del snv novias!!a veure quin us agrada mes!!!

he kedat pel 16 per tornar a pronovias i al snv novias!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dg. des. 02, 2007 7:44 pm

el del snv es aquest
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dg. des. 02, 2007 7:45 pm

perdo!!!

el 16 vaig a rosa clara i el 22 a pronovias....porto un merder!!jejej
per cert, ahir quan vaig anar al snv al mati estava una noia ben sola i q tampoc s'enterva gaire....amb comparacio a pronovias vaig trobar molta diferencia de tracte!!! >.-<:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 8:38 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!
Nenes us he de comunicar que ja tinc vestit!!!!!!!!! :-))
Va ser dissabte al mati a Corredera nuvies, en vaig agafar molts per provar, i n'hi va haver un de Jose Luis Novias, que no sé el vaig agafar per agafar ja que la foto que em varen ensenyar la model anava amb una jaqueta molt lletja (pel meu gust), però es deixava entreveure a sota un vestit que podia ser del meu estil... la Montse super amable em va dir prova-ta'l que posat és una passada (a més com que jo buscava alguna cosa senzilla...), vaig començar pel Birmania de Sant Patric, i em va encantar... a més em quedava molt bé, la meva germana i ma mare encantades!!! Llavors varem anar provant i va arribar el de Jose Luis Novias, me'l vaig provar i no sé, em veia el cul gros, la Montse va anar a buscar unes tires com de cordó i me les va posar, la cosa allà ja va canviar, i llavors li vaig dir lo del culet i em va dir, nena és que et va gran, me'l va agafar de darrera i vaig flipar!!!!! Vaig mirar a la meva mare i a la germana i se'ls va quedar una cara, que ho vaig tenir decidit...aquell era el meu vestit, llavors em va posar un xal marfil i ja va estar... la noia em va dir que em tornes a provar el Birmania, i ja no tenia color, em vaig voler tornar a provar el meu.. estava decidit, però com que a la tarda tenia hora a Sinovias li vaig dir que ja la trucaría dilluns, vaig anar-hi i res "más de lo mismo" no em va agradar res... sortint ja la vaig trucar perque me'l guardes i ja està, JA TINC VESTIT!!!!!
Us poso unes fotos del cataleg, us he de dir que no lil fan justicia perquè el dibuix és amb un fil de plata i brilla un miqueta, no he trobat cap foto sense la jaqueta, quan hi torni a anar-hi ja em faré fotos... Estic super contenta!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 9:45 am

sira ha escrit:crec que el bali és diferent!

Sira si dius la noia aquesta que ha penjat tantes fotos no és el nostre Bali!!! ella parla del Bali de Sant Patrick em sembla pero no es de Cymbeline. M'agrada molt més el nostre!!! :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 10:05 am

Bon dia noies,

ainos felicitats, ja tens vestit :-)ok: :-)ok: es veu molt maco, jo crec que la chaqueta no li queda gens be, però com tu no te las quedat, amb un chal ja et quedara genial.

anna no puc veure les fotos, no et puc ajudar quan arribi a casa ja les mirare desde allà.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 10:05 am

Ostres noies que bé!!! jateniu vestit!!!!!! Ainos encara que a mi tampoc m'agrada aquesta jaqueta ja es veu que el vestit de sota es molt guapo!!! que bé!

Anna, Arohha a veure si podeu penjar les fotos de pronovias del vostres vestits que així els podrem veure!!!!

Miriam amb el temad e les invitacions jo penso igual que la Sira el fons no m'agrada massa, queda molt carregat segur que en trobes und e millor per que el ninotets son xulissims!!! i les anells suepr bé de preu les has trobat!

Jo vaig anar a massegur aquest dissabte i ja he trobat uns cintes per envolicar els detalls dels homes i unes bosses que repartiré epr que la gent hi pugui posar els detalls. També vaig agafar una cinta de ràfia pel tema de les invitacions i ara un dia d'aquets aniré a l'Stein a mirar papers per poder imprimrir les invitacions les targetes perls detalls i els punt de llibre!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 10:11 am

gemma(nit) on heu comprat els punts de llibre? ho trobo molt bona idea, ho donareu de targeta de agraiment??
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 10:21 am

No els punts de llibre no els he comprat. M'els faré jo només compraré a l'Stein el paper per imprimir-los (cartulina) i sí, els donaré com a targeta d'agraïment amb una frase bonica.

Ainos em vas enviar el cd per carta certificada? es que he d'anar a buscar una carta ceritificada a correus i suposo que es això. Pero el correus de Bonmatí va tant malament que només obren la oficina de 13:30 a 14:30 així que no sé com m'ho faré!!!! si no es lo teu digam-ho per que no em mataré en anar-ho a buscar.
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. des. 03, 2007 10:29 am

Bon dia princeses!!!

Ainos felicitats pel vestit!!! la jaqueta es lletja lletja pero el vestit es veu super guapo i molt finet, m'agrada molt!!!! amb un xal quedara mil vegades millor segur!!!

Nenes ahir vaig tenir un diumenge... era l'aniversari d'en Jordi i vam fer un dinar amb els meus pares, meu germa i xicota, mare i 1 germa 'en Jordi. Fins aqui cap problema, pero vam decidir invitar a els altres germans i nebots i tal a menjar el pastis, ja que a dinar tots no hi cabiem a casa meva perque tots tots som uns 25, aixi que van venir tots els altres cap a les 5 i ufff, que cansada vaig acabar!!!! plats i plats i gots, i frega que et frega!! vaig haver de netejar el pis de dalt a baix de guarro que estava!! ja vaig dir que tanta gent junta mai mes, quin estres!!! :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 10:32 am

Gemmanit si que és el Cd, aqui a la feina es debien pensar que era alguna mostra o alguna cosa així i ho varen enviar per certificada... ja em sap greu no vaig pensar a dir-li que era per carta normal.....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 10:35 am

Per cert Gemma, em podries donar l'adreça de la botiga de la Ratafia, és que potser ens hi acostarem aquests dies del pont, així ja tindrem una altra cosa feta....
Quin pal Tetes tanta gent a casa, jo només de pensar-hi ja em ve mal a tot arreu!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 10:49 am

ostres tetes ja veus quina feinada tanta gent... però segur que ho vau passar molt bé. :-)ok:

si gemma si pot possar l'adreça, jo també començare ha mirar-ho, aquest cap de setmana no perque en dani li toca treballar tot el pont , quin pal :--( :--( però la proxima semana anirem.
ainos no se si vas se tu que per les dones volias donar perfums, nosaltres a lo millor també ho fem, saps algun lloc, es que jo només se aquesta web que surt aqui.
Imatge
arohha

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants