Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 1:49 pm

gràcies, a mi en un principi no m'agradava , el va triar la meva mare, i me'l vaig provar per ella, i mira hem vaig quedar enamorada del vestit.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 1:56 pm

Donsc tinc els mateixos gustos que te mare!!!! clar que... què m'has de dir a mi que jo que buescava un vestit com el teu de l'estil) i m'he acabat quedant el meu! pero va ser amor a primera vista! i quan me'l vaig veure posat.... és això que sents que és el teu!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. des. 03, 2007 1:56 pm

Hola guapes,

Moltes felicitats, a les que ja us heu decidit pel vestit, Aroa i Ainos!!! M'encanten son preciosos, Aroa jo el danza me'l vaig provar també i era el que més m'agradava fins que hem vaig provar el Nalon!
Bona elecció! :-)ok:

Crec que les ministures de perfum és un detall molt pràctic, com a mi m'agraden! >.-<:

Poc a poc anem enllestint coses, nosaltres dissabte varem estar mirant lampares, uff que cares, jeje!
També varem anar al c/ Nou a mirar aliances i varem veure unes que ens van agradar molt, ens surten més o menys les dues per 510 euros, són d'or groc i porta com dos aros junts un d'or groc brillant i l'altra mate. Ja les havia vist fa temps, aquest és l'estil que m'agrada hi ha l'opció de posar brillant però jo no la vull amb brillant.
A mi amb en Toni hem va passar com a vosaltres que no sabia a quin dit s'ho havia d'emprovar jeje!
A del descompte no hem van dir res, així que jo crec que ja no ho fan. Ara hi han rebaixes per nadal, però de les aliances no en fan crec.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 3:08 pm

Arohha, ara he mirat a casa que tinc una miniatura de Eau de Rochas i es de 10 ml, i és super mini, aquestes que son la meitat, a veure si són una "merdeta", no sé, ja m'he posat nervi!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 3:16 pm

ostres ainos, que dius, com siguin una merdeta, quin rollo a lo mejor son molt i molt petites, doncs ara que ho començava a tenir clar, bueno esperem a veure com seran, avui he tornat a enviar un e-mail i els he dit que no m'enviin l'eau de verino, que només la halloween i la j. del pozo i m'han dit que dema ja les envien, quins nervis, perquè si m'agraden vull aprofitar el dte. del 5% ostres espero que ens agradin perque sino no se que triare perque aixo ja m'ha costat decidirme, perque vull alguna cosa practica.

espe felicitats per les aliances , us quedareu aquestes o mirareu més??
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Dem » dl. des. 03, 2007 3:26 pm

:-):-):-): hola a totes!!! yo también soc de girona de la garrotxa per ser mes concreta,be nosaltres ya tenim casi tot el restaurant despues de esar mirant molt per tota la garrotxa ens vam kedar amb canxel!!per k es molt de casa molt com nusaltres soms y res esta molt be aki os deixo la pgina on surt una miketa com es petons :-()-) htp://www.canxel.(ara no se si es .es o .com proveu)
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 3:40 pm

M'han parlat molt bé de Can Xel, nosaltres o fem a la Deu, som unes quantes que ho fem a la Garrotxa, és que és tan maco tot allà....
Quin dia us caseu?????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 3:42 pm

Arohha si no ens agraden ja pensarem una altra coseta que tu i jo encara tenim temps.... és que no vull que el detall quedi ridicul saps??????
A mi també m'han dit que me les envien demà amb certificada, a veure si ho tenim abans del pont, que així ho puc ensenyar a la family, que segur ens veiem un dia d'aquests....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dl. des. 03, 2007 3:43 pm

ens casem el 22 de març de aket any k ens arriba!!! be la deu com tu dius esta molt be pero es passan una mica amb els preus y no emb refereixo al cdel menu !!! :-):-):-):
Dem

EntradaAutor: Dem » dl. des. 03, 2007 3:45 pm

una cosa k soc vastant nova amb aixo com podeu posar la vostra pagina web amb el missatge i lo dels dies k faltan per el casament no tinc ni ideia de com es fa i magradaria posa ho también gracies!! :-):-):-):per cert k esteu miran els recordatoris yo os esplico lo k he fet!!,ans vam anar a ferc una caricatura les he fet en mida foli una mica mes petitas,vaig comprar uns sobres makissim ecologics i ya les tinc fetes trovo k keda molt be i divertit,com también he ajuntat les tarjetes de agraiment,la caricatura esta molt be per k es veu k soms nosaltres pero de una manera divertida i original espero aver donat alguna idea algu mes
Dem

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 3:54 pm

Mira és senzill, has d'entrar a nuvis.org (que es la pàgina principal) llavors has d'entrar a on posa Acces al teu compte i et demana l'usuari i la contrasenya, llavors a l'esquerra has d'anar on posar tickers, i si baixes hi ha un lloc que hi ha un codi extrany, que és el que has de posar en el perfil del forum a l'apartat de firma o signatura (ara no recordo què posa) i ja està ja hauria de sortir...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 3:56 pm

Hola Dem benvinguda!

Per fer-te el comptador has de fer-te una web a www.nuvis.org i allà et fas el que s'anomena un "ticker" et surt un codi que has de copiar i ho enganxes a l'apartat de signatura a dins els teu perfil aquí al forum (icone que hi ha a dalt a l'esquerra de la pantalla - al costat on possa lo dels missatges). Si no vas a l'apartat d'ajuda d'aquí al forum hi ha un post que ho expliquen.

Molt originals les caricatures!!! per fer les invitacions!

Et queda molt poquet a tu ja! i cal quel està super bé! bona elecció!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 3:57 pm

Ens hem creuat Ainos!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 3:57 pm

La veritat és que a la Deu barat no és, però per exemple nosaltres hem modificat algunes coses, i la veritat és que et deixen fer el que vulguis, a nosaltres ens va agradar molt, i varem estar en un casament i va ser espectacular, la veritat jo no volia arriscar-me a que el banquet no estés bé i aquí sé que ho fan de conya!!!!!! Ja m'ho trovaré....
A tu ja no et queda res, com van els nervis??????
I vestit, quin és el teu (si es pot dir)?????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 4:00 pm

Estan super bé de preu les aliances Espe!!! vas anar a la joieria que va dir la Tetes?
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 4:02 pm

Si que estan bé de preu, jo he de començar a retallar d'algun lloc i potser si en trobo unes d'aquest preu mes o menys, ja aniria bé, a més com que l'Anton ja m'ha dit que no se la posarà pas.... donc mira, la seva barateta!!!!! És que ja m'estic desfaçant amb el pressupost!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 4:04 pm

Com podeu veure avui estic una mica aborrida, a més estic sola a la planta de dalt, ja que el comptable fa vacances, o sigui, que tinc tot el temps del món, ja us donaré la tabarra aquests 3 dies, ja!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dl. des. 03, 2007 4:16 pm

:-):-):-): be yo tbn estic aburrideta!! be dir_vos k gracies per l'ajuda k poc a poc mensurtire,jejej k començo a estar nerviossa ,per k a la k passin nadals ya senvindra tot a sobre pero bueno com moltes coses ja estan vastan enllestides si surt cualsevol entrebanc suposo yo k tindre temps!!.amb el vestit tinc molta sort malfant com yo el vull sencill de blanc,amb unes floretes molt petitetes en taronja lo k es la cintura,deixo al descobert el hombros,,be es molt mwediaval i estic rumian molt lo del pantinat i crec yo k anire com soc amb una cinta k también me la faci la modista no se es algo k fa dies rumio ya os dire!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

EntradaAutor: mireia 9 » dl. des. 03, 2007 4:19 pm

bona tarda noies!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 4:20 pm

Dem, no sé què ha passat amb el teu ticker, la Gemmanit que domina més a veure si et pot ajudar.... :-/
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants