MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dl. des. 03, 2007 9:35 am

Uff!! iraiosc, si has d'estar així fins el final... quin mal, peró després te la seva recompensa.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dl. des. 03, 2007 12:33 pm

Bon dia!!!

Com anat el cap de setmana??? Anims que som dilluns pero sembla un simecres... aquesta setmana es curta pels qui tenim pont!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Myrim » dl. des. 03, 2007 5:19 pm

HOla noies, el cap de setmana genial, el dissabte vem sortir i vem anar a un karaoke, va estar wai unos minutillos sde gloria! jejeje, i diumenge de sofa mmm k agustet calentets amb la tele... i akest pont el tindre ajetreado, dema al mati em porten els mobles del dormitori per el duplex, i el divendres, el menjador, taula, sofa i aprofitem per fer el trasllat del mes principal. A veure kuan podem anar a viure-hi k tinc unes ganes!!
Iraiosc, el teu nom es Iraida oi?? es k m'encanta aquest nom, tenia una amiga fa molts anys era de girona i es deia aixi i m'encantava aquest nom. Saps d¡'on ve?
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: Myrim » dl. des. 03, 2007 5:19 pm

HOla noies, el cap de setmana genial, el dissabte vem sortir i vem anar a un karaoke, va estar wai unos minutillos sde gloria! jejeje, i diumenge de sofa mmm k agustet calentets amb la tele... i akest pont el tindre ajetreado, dema al mati em porten els mobles del dormitori per el duplex, i el divendres, el menjador, taula, sofa i aprofitem per fer el trasllat del mes principal. A veure kuan podem anar a viure-hi k tinc unes ganes!!
Iraiosc, el teu nom es Iraida oi?? es k m'encanta aquest nom, tenia una amiga fa molts anys era de girona i es deia aixi i m'encantava aquest nom. Saps d¡'on ve?
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dl. des. 03, 2007 5:20 pm

HOla noies, el cap de setmana genial, el dissabte vem sortir i vem anar a un karaoke, va estar wai unos minutillos de gloria! jejeje, i diumenge de sofa mmm k agustet calentets amb la tele... i akest pont el tindre ajetreado, dema al mati em porten els mobles del dormitori per el duplex, i el divendres, el menjador, taula, sofa i aprofitem per fer el trasllat del mes principal. A veure kuan podem anar a viure-hi k tinc unes ganes!!
Iraiosc, el teu nom es Iraida oi?? es k m'encanta aquest nom, tenia una amiga fa molts anys era de girona i es deia aixi i m'encantava aquest nom. Saps d'on ve?
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dl. des. 03, 2007 5:21 pm

HOla noies, el cap de setmana genial, el dissabte vem sortir i vem anar a un karaoke, va estar wai unos minutillos de gloria! jejeje, i diumenge de sofa mmm k agustet calentets amb la tele... i akest pont el tindre ajetreado, dema al mati em porten els mobles del dormitori per el duplex, i el divendres, el menjador, taula, sofa i aprofitem per fer el trasllat del mes principal. A veure kuan podem anar a viure-hi k tinc unes ganes!!
Iraiosc, el teu nom es Iraida oi?? es k m'encanta aquest nom, tenia una amiga fa molts anys era de girona i es deia aixi i m'encantava aquest nom. Saps d'on ve?
Joan i Myriam
Myrim

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. des. 03, 2007 5:32 pm

hola mayeres!!

me n'alegro que hagi anat bé el finde! i si que bé que hi hagi pont!! ja comencen bé els sopars i dinars de nadal!

myrim, lo del meu nom ve de la meva iaia, que li va posar a la meva mama i jo em dic igual. Es un nom egipci o grec, segons on es miri.
La versió egipcia diu que van fer santa a Iraida perquè portava més aigua de la que deixaven als esclaus que construien pels faraons, i en saber-ho... la van matar! :S
la versió grega diu que ve de Era-Hera, dona de Zeus reina dels deus... juasjuas

ja teniu pensats regalets de nadal pels marits i la familia?? jo no ho tinc clar, sempre m'agrada fer alguna coseta personal a la vegada que algun regalet... encara he de pensar!
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: Myrim » dl. des. 03, 2007 5:43 pm

k xulo Iraida, cada vegada m'agrada més aquest nom!! si algun dia tinc una nena crec k li posare aquest nom. Els regalets aquest any vaig peix... haviem pensat als pares regala'ls-hi una entrada per anar a veure mama mia o la de grease k es molt xula pero no se fins quan la fan. I al maridet no ho se, com fa poc ja va ser el seu aniversari no se aquest any no tinc ideas... el ultim recurs es roba, o también havia pensat una pulsera d'adolfo dominguez aquestes k hi ha de nois k son xules pero no se encara.
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dt. des. 04, 2007 6:10 pm

ei!! aixo esta apagat!! kom es nota k venen uns dies de pont... totes desconectades!!! :--=-)
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dc. des. 05, 2007 8:03 pm

Bones!!!

Sento haver estat desconectada aquests dies, pero es que el meu maridet es va quedar clavat em l'esquena dissabte i desde llavors que el tinc a casa de baixa, i com que no es pot moure li he de donar un cop de ma ... i no tinc temps per conectar-me. Ara ja es troba una miqueta millor (el medicament i el fisioterapeuta).

Bufa!!! jo no tinc ni idea de que farem per nadal, potser fem com l'any passat que ens vam comprar alguna coseta que ens falta del pis i aquest sera el nostre regal, no se encara no n'hem parlat. I per la familia pues no hem dit res de res, normalment fem l'amic invisible. El que si tenim es el regals pels nebots.... joguines... ja ja ja.

Be noietes, que tingueu un bon pont, nosaltres ens quedarem a casa... voliem fer alguna excursio, pero el final res de res, a casa a descansar. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. des. 11, 2007 9:32 am

Noies, que esteu de pont encara???? jo ja he tornat i ha sigut precios!!! -:.-:.__0.0_ BBBnadal:-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. des. 11, 2007 10:44 am

Bon dia nenes!!!

Que, com ha anat el pont??
Està molt parat aquest post no??.

Vinga noies, que d'aquí res estem al Nadal neujor:-)
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dt. des. 11, 2007 1:06 pm

Bones!!!

El pont ha anat genial... de relax i descans a caseta. Lo dur ha estat tornar a la feina em tota la feinada que tenim a dues setmanes de les vacances de Nadal... hem tingut que posar el turbo em tot (decoracio, album, detallets i manualitats....). Sort que son dues setmanes i vacances!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dt. des. 11, 2007 5:26 pm

Hola noies!! el pont genial hem fet un munt de coses i ens han portat ja els mobles al pis, la setmana que be firmem o sigui k ens donen oficialment les claus del duplex!!!! pero no crec k estiguem fins passat festes pk la llum, aigua i gas amb el nadal pel mig va mes lent, pero weno aprofitarem les festes per posar-ho tot a punt!! kina ilusio, es k s'ha retrassat un munt!!!menys mal k el meu avi tenia una caseta a la muntanya amb un hort i ens el ha deixat mentrestant, pk sino pagar lloguer...
Merce jo estic igual k tu estressada ja de la tapa del album, el pessebre del passadis, la postal de nadal, el regalet, fer el calendari d'advent, la funcio de nadal... pero en el fons m'agrada i veus k els nens disfruten molt.
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: valuma » dc. des. 12, 2007 11:14 am

Hola chicas, el puente genial, bueno lo unico, comprando juguetes para mi niña....k vaya tela, el dineral k se te va!!!pero hace mucha ilusion!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dj. des. 13, 2007 11:08 am

Yo la compra de regalos me la tomo muy bién, con mi marido decidimos un sabado para destinarlo a los regalos, primero hacemso una lista de lo que vamos a comprar a cada uno y luego vamos a por ello, eso si con sus colas, sus achuchones pero bueno, és la navidad!!! BBBnadal:-) -:.-:.__0.0_ xxkiss:: xxsta:: xxcool xx:-D xx:-DD xxo.0.o neukiss-) neujor:-) neu:-D neu:-) xx;-.) wikiwiki::-) *.-o-o.*
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. des. 13, 2007 12:14 pm

Hola FRACRIS!

Has vist que et segueixo trepitjant els talons ... jejeje

En Soc petit et vaig contestar. Anda que no!! quin parell ... diem que de moment no volem seer mares, però si ja ens em registrat al sóc petit ... segurament caurem abans de lo previst!!... jajajajaja

un petó guapa
masa

EntradaAutor: Myrim » dj. des. 13, 2007 5:20 pm

Doncs jo akest any amb els regals estic peix...als meus pares i als sogres els regalrem les entrades per veure el musical Cabaret. A les germanes encara no ho sabem, i jo al Joan tampoc no se k regalar-li, perk a mes ens estem compratn tots els mobles i cosetes k ens falten per el pis o sigui un munt de calers, pero clar igualment m'agradaria fer-li un regalet personal sense caure en el tipic perfum o algo de roba k aixo es el ultim recurs. aix.... xx;-.)
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dj. des. 13, 2007 5:46 pm

masa ha escrit:Hola FRACRIS!

Has vist que et segueixo trepitjant els talons ... jejeje

En Soc petit et vaig contestar. Anda que no!! quin parell ... diem que de moment no volem seer mares, però si ja ens em registrat al sóc petit ... segurament caurem abans de lo previst!!... jajajajaja

un petó guapa

Jo ja dic, que la intenció es començar a buscar quan estiguem o tornem de China. Abans no, pq t'maginas ple d'horas a un avió i excursions amunt i aball sense parar amb una pancheta. Pues va a ser que no.... Y tu, también et veig més animada que abans amb aquest tema, segur que tu caus abans que yo. je je je
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. des. 13, 2007 11:16 pm

Jajajaja

Nu sé nu sé qui de les dues caurà primera ... jajaja. Per fotre en el meu company de feina sóc capaç de posar-m'hi al gener de 2009.
Es que resuta que un dia, sense saber que jo em casava (Juny 2006). va i em diu:
Nena, crec tu tu et casaràs als 25 anys ... i efectivament, llavors li vaig tenir que dir < Doncs tens raó, estàs convidat el pròxim 5 de Maig al meu casament> i el tio s'hi petava. I desprès va i em diu ... i tindràs un nen al 2008!! jooor!!!.
Ja et dic jo que per tal de no donar-li el gustaso a ell faig el que calgui.

Fracris, m'assembla que estem si fa o no fa igual .... jajaja. De fet, ja ens seguirem la pista.

Un petó
masa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants