Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dl. des. 03, 2007 10:34 pm

Vania, et queda molt poquet per anar a examen de teòrica, només dos setmanes, no? Com ho portes?? sobretot no et posis nerviosa!!

Gemma(nit), el paper, penso com les demés, posar-ne algun que sigui transparent per veure el que hi ha a dins...i de color, així també cridarà l'atenció dels convidats.

Dem, benvinguda!! Et queda molt i molt poquet...

Queque, has anat a probar vestits???

Miriam, com estàs? ara portem uns dies sense veure'ns, eh?? és que passo per besalú, perquè com que estan fent millores per esponellà, pues així vaig més tranquil.la.

Mireia, Truffa, Gemma... com esteu??

Aih, Mireia ho sento per lo del tiu d'en Xavi!! aquestes noticies sempre saben greu!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 10:53 pm

Ostres nenes, ja veig que soc la unica que li agrada el primer paper.... però Gemmanit jo penso que si a tu t'agrada el de reixa,fes-ho amb aquest,crec que tambe ha de ser de bon embolicar,no te perquè quedar malament, no??? Si no fes alguna prova i llavors decideixes :hmm::
Moltes gracies a totes per les felicitacions del vestit :-()-)
La veritat és que es molt senzill, però és el que realment va amb mi, no vull anar ni incomode ni em vull sentir disfrassada pel sol fet que es el dia que em caso, això ho tinc claríssim!!!!!!!!!
Vania així que has d'anar a teorica?? Ja veuras com tot anirà be, lo important és estar tranquila, la resta ja sortirà, primer respirar i llavors respondre, i si vols un consell,no repassis l'examen al final, ja que segurament les canviaries totes, i sempre he sentit dir que la primera pensada sempre és la bona. :-)ok:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 10:57 pm

Nenes,mireu quina aliança he trobat, a veure què us sembla i vosaltres que ja heu voltat una mica per joieries, n'heu vist alguna de semblant a algun lloc?????????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. des. 04, 2007 8:35 am

Guapes!!!

ahir no vaig poder entrar!!!segueu¡ixo intentant penjar les fotos dels vestits que m'agraden, pero no hi ha manera!!a veure si aquesta tarda me'n surto!! :--( :--(

Gemmanit a mi també m'agrada mes de reixa!!
Aroha, felicitats pel vestits, m'encanta el danza. és un dels que em vull provar a pronovias...amb 50mil més!!
Ainos, el vestit és molt maco, i molt me´s amb xal!"! :-)ok: :-)ok: felicitats!!
he estat mirant i no veig enlloc sabates que m'agradin... :-/ :-/
segueixo buscant fotograf.... m'han parlat de'n toni forns i la conxi molons..demanare informacio!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 04, 2007 8:43 am

Jo tinc info del Toni Forns, fa més aviat un reportatge periodistic, no és la clàssica fotografia, però t'he de dir que és una mica caret, si vols et passo preus aquesta tarda, nosaltres estem entre aquest i els de Artimage. Anirem a les botigues i a veure què....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. des. 04, 2007 8:51 am

Bon dia guapes!!!!!!!!

Quan de temps,....!!!! :o-o: :o-o:
Bé, a partir d'ara crec que ja em podré connectar més, ja que pràcticament tenim la campanya de Nadal enllestida!! :-)ok: :-)ok:

Gemma, reina, a mi personalment m'agrada més el paper de reixa, però clar, és la meva opinió. Amb el que estic d'acord amb tothom és que també agafaria un paper "cridaner", tipus verd oliva, taronja o vermell!! Nena, et quedarà més xulo!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ostres Gemma, el 5 davant!!! Mare meva, i semblava que fos ahir,....
:-)) :-)) :-))

Mireia, sento lo del tiet d'en Xavi. Com diu l'Agbe, aquetes notícies sempre saben greu,.... :o-o:

Ainos, guapa, que fort!!!!! L'aliança que has posat és com la que ens hem quedat nosaltres!!! Del centre or blanc mate i amb els 2 "ribets" d'or blanc brillant!! Són idèntiques!!! Quina gràcia!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Arohha, guapa, el vestit que has posat és preciós!!!!!!! De debó, eh!!! :-)) :-)) M'encanta el tipus d'escot que té!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Dem, BENVINGUDA!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Vinga noies, fins ara!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 04, 2007 8:55 am

Són iguals que les teves???? I si es pot saber on les has comprat???? És que jo les que he vist d'or blanc són massa senzilles, s'assemblen a una que porto d'acer de 9 €!!!! En canvi aquesta m'agrada moltissim i si la trobo la compro segur!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dt. des. 04, 2007 9:12 am

Bon dia,

Ainos, a mi em sona veure-les a can coma, de girona. El dia que vaig anar amb una amiga a mirar les aliances, em van treure tres safates plenes d'aliances. I n'hi havia de tot tipus.

Anna, nosaltres vam anar a demanar informació en Toni Forns, i les fotos estan bastant bé, però a mi no em acabar d'agradar. I el preu el vaig trobar bastant car. I també vam anar a mirar la Conxi Molons, que és de Figueres, d'on jo sóc, i a mi és una fotografa que m'agrada molt, però a la meva parella no li acabava de convèncer, i el preu el trobo correcte. Al final, nosaltres desprès de voltar i voltar, em agafat els Serenó fotograf, que són de Torroella de Montgrí.

Gemma, veig que ja estàs per aqui, molt bé!!! >.-<:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. des. 04, 2007 9:14 am

Ainos, sí, són idèntiques!!! :-)ok:
Justament ens les vam comprar fa un parell o tres de setmanes.
Però clar, nosaltres ens les hem comprat a Barna. Bé, concretament a Hospitalet, que és on vivim.

No sé, per Girona no les trobes??? Sí vols puc preguntar a la botiga si saben on més les venen??!!
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 04, 2007 9:23 am

Merci guapa!!! :-)ok:
De moment anirem a la Coma que diu l'Agbe i si no en trobo cap de semblant t'ho dic i a veure si tenen distribuidor a Girona.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 9:41 am

Bon dia guapes!!!

Guaiii quantes opinions!!! us poso una foto on surten uns detalls envolicats amb el primer paper que només l'ha votat l'Ainos!!! que consti a mi tampoc em desagrada eh??!!! així guanya el de reixa!

Mireia sento lo del Tiet d'en Xavi que no t'ho havia dit abans.

Gemma que bé que et tornem a tenir aviat per aqui!!!

Vinia la ratafia la vaig comprat directament a Can Russet.... per algun missatge d'ahir hi tens l'adreça.

L'anell que heu posat és molt guapa! i potser a Can Coma la tenen per que en vaig veure de similars d'aquest estil encara que em van totalment desaconsellar l'or blanc! si hi aneu ja us ho diran!

Agbe merci per la teva opinió també!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 9:43 am

Preguntaré la textura del paper de reixa per tinc por que sigui massa tiesso. Pero avui faré la comanda si puc! sinó demà!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 04, 2007 10:34 am

Ai nenes, serà que jo sóc rareta.... però a mi m'agrada amb el paper del detall que has posat ara, no sé queda com brillantet i li dona aire de més festa.... potser se me'n va el cap,ehhh!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dt. des. 04, 2007 10:37 am

hola guapes,

gràcies per les felicitacions del vestit.

ainos m'agrada molt aquesta aliança, nosaltres busquem alguna cosa aixi, ja se que l'or blanc no l'aconsellen, pero en dani no la vol d'or groc i a mi personalment tmb m'agrada mes l'or blanc, a lo millor despres ens arrepentim però segur que les agafem d'or blanc.

Dem benvinguda, ja et falta molt poquet, quins nervis, no???
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 10:43 am

Aquests detalls envolicats estan fets amb el primer paper, el que no és de reixa el que t'agrada a tu! i jo estic esperant la resposta a veure que em diuen per que si es molt encartronat potser si que no em va bé per embolicar els detalls!

Arohha a mi em passa igual que m'agrada més l'or blanc i només em quedaria el groc en el supòsit que fos mate o envellit.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. des. 04, 2007 10:48 am

Hola nines!!

Arohha, a mi em passa exactament el mateix. El meu futur no vol de cap manera l'or groc i a mi, personalment, tampoc m'agrada. De moment l'anell de promesa manté el mateix color que el primer dia, però potser això de tonar-se de color negre és a més llarg termini, no sé,... Bé, potser sí que ens equivoquem, però què molt serà, no? Imagino que si es torna negre és pot netejar, no? (com la plata).

Fa temps ja m'ho havien comentat això de l'or blanc, però em van dir que ho provocava el tipus de pell,... no sé,.... A nosaltres no ens van dir res a la joieria, i són de confiança,... Mare meva, quina lius!!! :o-o:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 10:51 am

J penso que tothom diu la seva amb això i que alguns els hi passa i que a d'altres no..... ens hem de uedar el que ens agradin! i sí que es pot netejar així que sempre hi som a temps de treure-li brillo!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dt. des. 04, 2007 11:04 am

gemma jo l'anell de promesa tambe el tinc d'or blanc i tampoc s'ha possat negre, i sinó sempre es pot portar a netejar.. i les aliançes igual.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 04, 2007 12:07 pm

Si es veu que els hi has de fer un tractament molt de tan en tan, que es diu Rodiar o alguna cosa així, nosaltres també les agafarem d'or blanc a no ser que en trobessim algunes, com diu la Gemmanit or vell o mate (llavors encara...), però m'estimo més agafar-ne unes que ens agradin de debò encara que s'hagin de cuidar més!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: truffa » dt. des. 04, 2007 12:13 pm

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

UI UI fa molt que no em connecto, entre una cosa i altre no puc connectar-me.

Mireia sento lo del tiet d'en Xavi.

Ainos i Aroha moltes felicitats per les vostres eleccions. Ainos és amable la Montse eeeeeeeee. Ara quan hi has de tornar??

Gemmanit a mi també m'agrada molt el primer paper el que no és de reixa com l'Ainos.

Sira sento lo del teu pis, bé sempre s'ha de prevenir i si val més ferho amb calma millor que millor ja arribarà tot en el seu moment. Ànim.

pETONS

TRUFFA
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat