Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dt. des. 04, 2007 12:23 pm

gràcies Truffa, !!!!

noies una pregutna no se si ja heu parlat , però una cosa vosaltres quan entreu a l'esglesi o jutjat?¿ poseu musica digessim amb un equip de música o una soprano o com ho feu???
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: truffa » dt. des. 04, 2007 12:27 pm

Doncs a mi m'agradaria, és la nostre idea, el que passa que tenim músics a la família, pianista, soprano i potser els hi demanarem, però encara no n'hem parlat, potser acabem agafant un grup musical.

I vos?

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 12:35 pm

Gràcies Truffa! per la opinió. M'han comentat que és més fàcil de manejar el primer així que ara no sé que fer! m'han dit que els dos poden ser útils! vaia cacau! :-/

Arohha jo no contractaré cap músic tot i que penso que pot ser espectacular pero no m'arriba la pasta! ho farem amb el músic que fa tot el casament i que hi inclou la música de la cerimonia. Clar que jo em caso als mateixos jardins de la masia.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. des. 04, 2007 12:37 pm

Hola nines!!

Ostres Truffa, que bé això de tenir músics a la família!! El que diu quedarà preciós!!!!!!

Nosaltres posarem música, però no "en vivo y en directo". No sé, encara no n'hem parlat massa!! L'únic que tenim clar és la cançó que posarem per encetar el ball (la que ballarem nosaltres).

Quina feinada ens queda encara!! :o-o:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. des. 04, 2007 12:38 pm

Gemma, nosaltres farem el mateix. El mateix músic del casament, en principi, serà qui ens posi la música per a la ceremonia. NO HI HA PASTA!!! :-(
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 12:42 pm

Ja veus Gemma! amb la peles que val tot!!! Truffa segur que els hi farà molta il.lusió que els hi demanis! ja et us dic jo que d'aquí a no poc haurem de fer llista per decidir cançons! almenys el meu músic em va dir que haviemd e quedar un més i mig abans del casament això vol dir cap a finals d'abril i ja voldria tenir les coses clares!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dt. des. 04, 2007 1:01 pm

:-):-):-): hola noies bon dia!! be parleu de la musica ,yo en caso per lo civil al ajuntament de santa pau,yo soc de una entitat de correfocs del meu pople k es puigcerda i doncs els meus companys en tocaran amb els timbalers i alguna cosa mes me esta preparan :-/ k no tinc ni ideia pero k segur tiraran pirotecnia!!! be encara k no hos coneixo gaire ,os he de dir k sento molt lo de el pis de la sira i lo del tiet den xavi, k magarada molt gemamit el envoltori k he vist crec k kedara molt macu i elegant,de festa.yo encara no tinc les aliançes se k les volem de or blanc molt sencilles amb un escrit cada un ell per la meva aliança y yo per la seba,aixo de la musica a lentrada de la iglesi o el ajuntament crec k es un moment molt emotiu y a de ser alguna musica k os arribi no k sigi la tipica o la del protocol,petonts per totes!!!!! :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dt. des. 04, 2007 1:01 pm

:-):-):-): hola noies bon dia!! be parleu de la musica ,yo en caso per lo civil al ajuntament de santa pau,yo soc de una entitat de correfocs del meu pople k es puigcerda i doncs els meus companys en tocaran amb els timbalers i alguna cosa mes me esta preparan :-/ k no tinc ni ideia pero k segur tiraran pirotecnia!!! be encara k no hos coneixo gaire ,os he de dir k sento molt lo de el pis de la sira i lo del tiet den xavi, k magarada molt gemamit el envoltori k he vist crec k kedara molt macu i elegant,de festa.yo encara no tinc les aliançes se k les volem de or blanc molt sencilles amb un escrit cada un ell per la meva aliança y yo per la seba,aixo de la musica a lentrada de la iglesi o el ajuntament crec k es un moment molt emotiu y a de ser alguna musica k os arribi no k sigi la tipica o la del protocol,petonts per totes!!!!! :-()-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dt. des. 04, 2007 1:06 pm

aaa!! si lo de la musica en el banket yo ya ho tinc casi fet tinc el cd per el moment de donar el nuvis als amics i familiar proxms a casarse , k per cert en tinc 6 a donar jejejje, kina feinada pero bueno ya amb fa gracia,y despues la musica pel ball i disco aixo ya li vaig dir k ell mateix k si te un bon repertori k un pupurri de tot k ens agrada tota classe de musica!! :-):-):-):

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dt. des. 04, 2007 1:08 pm

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) sorry noies he enviat un misatge dos cops!! :o-o:

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 1:14 pm

No passa res al forum a vegades repeteix missatges! molt bé així ja tens la música triada!!! calr es que et queda un suspir a tu!! jo algunes ja les tinc clares i d'altres encara no!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 1:34 pm

Bueno noies m'acaven de trucar els de Les Magnòlies per quedar per mirar el tema dels menús i mirar dates per fer el tastet hi anem aquest divendres a les 12:00!!! >.-<:

Quina emoció!!!! m'imprimiré altre vegada els menús i a veure si ens posem més o menys d'acord!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dt. des. 04, 2007 1:36 pm

ja es que tot es molta pasta, nosaltres en un principi voliem portar un grup que toquen la guitarra y la flauta, que ho fan molt bé, però hem de començar a retallar perquè tot es molt car, i ja hem parlat amb el music que tambe ens possara la musica a l'esglesia, pero tambe pot quedar molt bé. el més important es possar les canços que realment ens agradien i siguin especials per a nosaltres en aquell dia.

Petons :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dt. des. 04, 2007 1:37 pm

que bé gemmanit , ja ens explicaras que tal va :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 04, 2007 1:50 pm

Oi tant!!!

Bueno noies ens veiem demà que tinc una reunió fora de la oficina i no tornaré fins demà! quin pal agafa el cotxe! i au Ap7 avall!!! quina mandra!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 04, 2007 3:11 pm

A nosaltres l'ajuntament ens posa un equip de musica amb altaveus pel claustre del palau i ens deixen posar la musica que vulguem, això si, l'ha de posar algún conegut nostre, ja que ells no tenen ningu, el que faré serà portar un cd amb la canço d'entrada, un per la musica ambiental que sigui instrumental, i un cd per la cançó de sortida, més que res per facilitar les coses al que ho hagi de posar, i llavors al restaurant quan hi anem a fer el tastet ens va dir que ja ho lligariem tot....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 04, 2007 3:16 pm

Truffa quan de temps!!!!!!!!!!!!!
També hi vas anar a Corredera Nuvies??????
La veritat és que la Montse és un sol, super amable i atenta... a la meva mare li va encantar el tracte (no com a Kiahbi..), i suposo que això també ajuda que estiguis molt més còmode i si a més t'agrada algun vestit, doncs ja és la combinació perfecta!!!!!!!!!!
Em va dir que el vestit no li arribaria fins al Març-Abril, que quan el tingues ja em trucaría per quedar, però també em va dir que hi anés tantes vegades com vulgues a probar-me el de mostra, el que deia un SOL :-))
Demà li faré l'ingres de la tercera part del preu del vestit, llavors si que ja serà meu!!!!!! :-)ok:
Imatge
ainos28

Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 04, 2007 3:57 pm

Bon dia noies!!

Jo...estic amb un malestar...em sembla que he pillat la passa aquesta del ventre... :--(

Gemmanit, que guay, ja faràs el tastet?? Ostres que bé, nosaltres fins al març res de res... I sobre el paper, saps que vist amb foto m'agrada més el primer!!

Agbe, reina, les obres a esponellà son un cacau!! A sobre ultimament sempre surto tard...compi ja no et veig!! Ja t'avisaré quan deixin de fer obres!

Sobre les aliançes...nenas, sempre a contracorrent...jo d'or groc! >.-<: >.-<: >.-<: Que aquesta tarda vaig a pagar-les!!! Ja faré fotos...

El tema música, a nosaltres també ens ho fa el músic del restaurant, o sigui, en Francesc de Gresk-Planet i sobre quines cançons es un tema que porto fatal...

En fi... a poc a poc anirem fent...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dt. des. 04, 2007 4:54 pm

Bones!!!!!

d'aquí a poc aniré a la feina a veure si em trec feina de sobre, perquè tinc un fotimé de papers... :--( així que noietes fins més tard o fins demà!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 04, 2007 5:04 pm

Sira no t'estressis gaire!!!!!!!! :-))
Imatge
ainos28