Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dt. des. 04, 2007 5:17 pm

Bona tarda xules meves!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Esteu a tope eeeeh!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 04, 2007 8:01 pm

BOna tarda nenas!

Hola Tetes, què descansada de netejar?? :-) :-)

BUeno, aqui us poso les fotos de la meva aliança... no es pot veure gaire bé pero per que us en feu una idea...el dia 18 que ja les tindré miraré de poder-ne fer alguna millor, el que passa que com que brilla, doncs no queda bé... en fi...haviam que us sembla... jo a contracorrent com sempre...

La de l'Albert, es sense la tira de brillants.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. des. 04, 2007 8:52 pm

ke maca miriAM!!!
us penjo les fotos, a veure si aquest cop si :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. des. 04, 2007 8:52 pm

quin us agrada mes??
ah!!el manacor sense el coll, eh??
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 04, 2007 9:00 pm

Merci Anna!

Sens dubte m'agrada mil vegades més el Manacor...l'altre no m'acava de convencer la part de baix... inclús m'agrada el Manacor amb coll...ja te l'has probat?? Perque si no és així, provate'l amb el coll haviam que tal!!!
L'Altres també es maco pero el coll no em fa el pes, pero clar, en aquesta noia no m'agrada...a l'omilló a tú et queda molt millor!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 04, 2007 11:14 pm

HOla noies...aquí estic amb les invitacions...mireu, us posaré un parell de proves més..Són un pél carregades, pero es que no trobo res més senzill...haviam si ni ha alguna que us agradi...penseu que sóc de pagès!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
((!*Miriam!*)) l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 04, 2007 11:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 04, 2007 11:16 pm

Guapes, si trobeu algun fons que em podria quedar bé o teniu alguna idea, ja sabeu que aquí estic per escoltar-vos :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

M'en vaig cap al llit...

Bona nit guapes!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 05, 2007 8:42 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Miriam Felicitats per les aliançes, són molt maques i molt finetes :-))
Pel què fa a les invitacions a mi m'agrada més la segona, potser es veu menys carregada, no?????? Ja miraré si en trobo algun de xulo i te'l poso.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. des. 05, 2007 8:53 am

Hola noies d'un i do com heu xerrat, ahir vaig estar tot el dia liada a la feina i no vaig poder entrar.

Miriam l'aliança m'agrada molt, es molt fina i elegant! Molt bona elecció! Jo també vaig al revés que tothom perquè també la vull d'or groc així que ja som dos Miriam. Per cert ahir a la nit el meu germà hem va dir que si volia en comptes de regalar-me les sabates de núvia hem regalava les aliances que s'ho havia estat pensant i clar així ens fa un regal a tots dos. Encara ho hem d'acabar de parlar.

A mi Miriam m'agrada més la segona invitació es veu poder menys carregada, però la primera amb els animalets és molt graciosa!

Anna a mi m'agrada més la forma del primer i la caiguda que té, el segon és maco però no hem convenç la part de la faldilla per darrera.

En quant a la música en Francesc de Gresk Planet també vindrà a la cerimonia a posar la música.
Tot i que posar algú que toqui en viu es molt macu, ho he vist a varis casaments i és molt emocionant, però es car si no tens ningú.
En Toni té un cusí que sap tocar la guitarra però no sabem si vindrà al casament perquè viu a Andalusia :-/ .
La veritat que havia pensat portar un coro rociero per donar-li una sorpresa als meus pares i sogres, per que haguessin cantat alguna canço al sortir de l'esglesia, no pas per fer una misa rociera això no ho vull, però també es molt car i no conec cap.

Gemmanit, ara que has posat la foto, el primer paper també m'ha agradat, casi més que el segon de reixa! aix quin liu, jeje!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 05, 2007 9:11 am

Anna, m'havia oblidat de dir-te que a mi m'agrada molt més el primer que el segon, és que la part de baix-darrera a mi no em convenç gens...
Però, te'ls has provat??
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. des. 05, 2007 9:30 am

Hola nines!!!!

Ostres Sira, perdona, no ho havia llegit,.... Em sap greu això del pis!! :-(
Però igualment penso que és una bona opció el fet d'esparar-vos passat el casament. Pensa que així podreu disfrutar-lo més, està menys pendents de les despeses,.... I quan hagi passat tot, amb la calma, doncs ja mirereu, no? (Bé, és que és el que farem nosaltres).

Gemma, reina, que bé això de la prova amb Les Magnòlies, no?? Mhmmmm, cada vegada ho tenim més aprop, eh?!! Jejejejeje, que bé!! :-)) :-)) :-)) Ja ens explicaràs!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Míriam, m'agrada molt l'aliança!! La trobo molt fineta!! De debó!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Anna, a mi personalment també m'agrada més el primer. L'escot del segon m'agrada molt, però la part de baix i del darrera no m'acaba de convèncer. Clar que posats canvien tant que no sé!!! :o-o:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 05, 2007 9:38 am

Bon dia guapes!!! que avui és com si fos divendres!!! >.-<:

Bueno veig que un cop vist us agrada més el primer de paper!!!! quin embilic! :star::

Anna m'agrada més el primer vestit! clar que tots canvien posats pero la caiguda i tot això m'agrada molt més!

Miriam són xules les anells! i com van units un aro amb l'altre???? i pel que fa a les invitacions m'agrada més la segona. Jo no la carregaria tant per que els nuvis amb el nen ja són macos de per si. Intenta imaginar-te els nuvis impresos amb una cartulina de color jo penso que per ells sols ja omplen bastant i si hi vols afegir algun detallet més tu mateixa pero tot un fons no tens per que fer-ho. I sid e totes maneres ho vols fer intenta-ho posar com a "marca d'aigua" o sigui difuminat i no t'ho veuràs tant carregat. No sé és la meva opinió eh??!!! :-()-)
Ah! no vaig pas a fer el tastet anem a parlar sobre els menús per veuri si hi ha novetats i per quedar entesos en alguna data per fer-lo que segurament serà al febrer.

Ah! alguna de vosaltres ha vist el bolis pollo en viu i en directe??? són gaire grans? queden molt ridículs per donar com a parella de nuvis? sabeu que dubto oi entre el saler i els nuvis pollo i ara resulta que ahir li vaig ensenyar a en RaÜl i em va dir que els saler i el pebrer no per que es molt ridícul de petit i que els bolis també segur que ho son! vaja qb dos minuts m'ho va tirar tot per terra!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 05, 2007 10:13 am

Noies per liar-la una mica més.... us poso una imatge d'un detall envolicat amb el paper reixat!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dc. des. 05, 2007 10:29 am

Miriam, em sap creu però m´has de canviar el meu vot del paper per embolicar, m´agrada més el primer ( el que no és el de reixa)
un cop vist les fotos...
Per cert a la fira vaig veure un pianista que em va agradar molt, per tocar en l´aperitiu o en l´esglesia/ajuntament, ho feina molt bé.
A més portava un piano "autentic" per tocar ( tinc telèfons si hi ha algú que l´interessa)
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 05, 2007 10:42 am

Gemmanit, definitivament el primer paper i més veient com queda el de reixa, a mi no m'agrada....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dc. des. 05, 2007 10:54 am

hola macas!! bon dia!!encara vaig liada amb els noms pero be dir-vos k les aliançes son molt macas,pel meu gust magradaria mes de or blanc pero estan molt be :-()-) .,gemamit,la de reixa también queda molt be i amb aquet culor taronja tan macu!! a mi magaraden les dos molt :-()-) yo tanbevaig anar a la fira de tot nuvis i al pianista también el vaig veure i sentir tocar .,estaria molt be i molt agradable pero si pensa en que despues la gent vol mes marxilla et surtira una mica car tenir que contratar a dos no??.be yo tinc un problema i es que no se com posar lo de els noms a les taules i esk no vull el tipic numeros 1,2,3,4,etc.magaradaria algo mes divertit pero no se si posar noms de flors de pelicules de coses k ens agraden ...no se vosaltres k hi penseuu :-):-):-):
Dem l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 05, 2007 10:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dc. des. 05, 2007 10:57 am

aaaa!!! les invitacions magraden mes la segona menos carregades!! también magarde molt per k son els nuvis k donu yo als amics i familiars k proximament es casen o voldria yo k es casesin!! kina considencia ,,mencanten!!!!!! :-)ok: :-):-):-):
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: arohha » dc. des. 05, 2007 11:21 am

Miriam a mi les invitacions m'agrada mes la segona, però el que t'ha dit la gemma nit tambe pot quedar bé. les a liances molt maques :-)ok: :-)ok:

anna no puc veure les fotos dels vestits aixi que no puc opinar, :-/ :-/

avui es divendres, jejeje que be quin cap de setmana tan llarg.

ainos saps alguna cosa dels perfums , jo no ??
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 05, 2007 11:30 am

De moment no tinc notícies, a veure si avui trobo la nota de correus i ho puc anar a buscar... es que jo no rebo el correu gaire bé, potser és que al carter li fan por els meus gossos, o què, però no tinc mai cartes.. si t'arriba ho dius que aniré a reclamar!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 05, 2007 11:39 am

Bon dia noies!!!

GEmmanit, la aliança els dos aros van lligats per la part de sota, semblen dos pero es una!! A mi m'encanta, i ademès em queda super fineta a la mà!! Que bé! El dia 18 ja la tindré!!!

Sobre la invitació, jo també troba que la segona no queda tan carregada..pero que hi posa a sota?? Perque el fons aquest de la caseta amb la vaqueta no ocupa tota la invitació i llavors hauria de emplenar-ho tot verd, no?? Nenas ajudeu-me...

Sobre el piano, a mi m'encanta, de fet tinc la mitat de la carrera feta...hi a Mas Pau ni ha un, peró en un altre sala...haviam si m'el deixen tocar i fer-mi unes fotos!!!

Sobre els bolis pollo no puc ajudarvos, jo els demanaré d'aqui poc...quan els tingui ja us diré el qué!!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants