NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Friky » dv. des. 07, 2007 10:52 am

Txell què tal, el patinatge? A mi m'encanta, patinar però fa segles que no hi vaig :-(

Dimecres a la nit vaig anar al cine a veure " la brújula dorada" Fa més de 10 anys que vaig llegir el llibre, ( que em va agradar moltíssim ) i he sortit indignada del Cine. Sort que era el dia del espectador i la entrada em va sortir barata

Ahir vaig treballar tot el dia i avui m'he llevat com si tigués ressaca. Ja dic jo que això de treballar no és bo. :hmm::

I demà segurament podré fer festa!!! aprofitaré per comprar quasi tots els regals de reis. Fa setmanes que vaig fent la llista de tot el que haig de comprar. ;.:love_:
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Meritxell » dv. des. 07, 2007 12:38 pm

Hola noies!

La tarda de patinatge va ser súper guai! Vaig disfrutar molt amb la familia, tant amb els que patinàven (nebots) com els que no (pares i germans). Feia mooolt que no hi anava i tot continua igual. Allò no canvia. L'únic inconvenient va ser que anava una neboda que patinava per primera vegada i vaig haver d'anar amb ella de la mà. Això va dificultar que no pogués patinar al meu aire. Però en general, va estar bé.

Friky, veig que els regals de nadal i reis ens porten a cul a totes!

Jo també aprofitaré a comprar alguna cosa aquests dies. I demà potser anem a la fira de Santa Llúcia a Barcelona. Ens distraurem.

Jo estic a la feina, avui no he fet pont perquè no surtíem. M'agafaré el dia de festa més endavant. Igualment, la cosa està tranquil.la.

Apa, una abraçada!
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dv. des. 07, 2007 12:40 pm

Per cert Friky, el què t'ha passat a tu al cine és inevitable i quan et passa fa molta ràbia. Sort, almenys a mi, que no em passa sovint.

Igualment, fa mooolt temps que no vaig al cine. Amb això de que és car i que ens podem baixar les pelis d'internet...
Meritxell

EntradaAutor: Friky » dv. des. 07, 2007 1:50 pm

Meritxell, a mi és que m'encanta el cine, anar-hi, seure a la tercera fila per tenir la impressió d'estar dins de la peli...
No m'agranden gens les pelis baixades d'internet amb el so xungo o sentint a la gent tossin. Bé, també m'enfado quan vaig a l'alcampo o a als cines d'Arenys i em passen la peli en males condicions ( no sé si us vaig explicar la meva ultima experiència/motí al alcampo amb la peli del Harry Potter que ens van passar amb la bombeta cremada ) xx:-(

Sobre el preu de les entrades, vaig col·leccionant tarjes de descompte, bonos,punts, ell que sigui per estalviar algo. wikiwiki::-)
Friky

EntradaAutor: Friky » dv. des. 07, 2007 2:09 pm

Eiii, està nevant al foro xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
Friky

EntradaAutor: Meritxell » dv. des. 07, 2007 2:16 pm

OSTRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA NO M'ENRECORDAVA QUE AQUÍ CADA ANY NEVAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xx:-D xx:-DD xxo.0.o xxsta:: neu:-D neukiss-) neu:-) neujor:-) xx:-D xx:-DD xxo.0.o xxsta::

-:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
Meritxell

EntradaAutor: loray » dv. des. 07, 2007 3:14 pm

EIII NOIES, JOPE DEU NI DO EL QUE HEU ARRIBAT A ESCRIURE!!!!!

JO ESTIC DE VACANCES FINS EL DIA 18, OEOEOEOE... APROFITARÉ A FER ALGUNA COMPRA PER REIS... ENCARA QUE NO PODRÉ GASTAR GAIRE PERQUÈ ENS HEM COMPRAT UN COTXE I LA SETMANA VINENT TOCA FER LA ENTRADETA!!!! xxcool ... TOT SIGUI PER EL FUTUR, DE FET EL MEU COTXET JA ESTÀ APUNT DE LA JUBILACIÓ.
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » dv. des. 07, 2007 3:17 pm

EIII, TXELL, COM ANAT EL DIA DE PONT A LA FEINA???? MOLTA FEINA???'

PELS CARRERS DE MATARÓ SEMBLAVA QUE FOS UN DISSABTE, UN AMBIENT PER LA RIERA xx0.0x> *.-o-

AIXÒ D'ANAR A PATINAR, MAI M'HA ANAT A MI, JO FA SEGLES QUE NO HI VAIG, LA VERITAT M'AGRADA MÉS VEURE-HO, DISFRUTO MÉS QUE PATINAR SOBRE EL GEL, EM FARIA CADA CAIGUDA, QUE NOOOOOOO...
loray

EntradaAutor: Meritxell » dv. des. 07, 2007 7:07 pm

Hola Loray!!!

Com estàs?

La feina molt bé. Ben tranquil i he anat fent coses que no puc fer quan hi ha visites.

Però he tingut un petit problema i és que ahir vaig anar a dormir tard i a la 1 del migdia m'ha vingut una baixada... Total, que m'he anat a un box i allà m'he estirat una estona! jajaja

Cardoninaaaa, ens diràs com t'ha anat l'exàmen de shiatsu????

Nosaltres potser anem demà a passar el dia a Barcelona. Nusé.
Meritxell

EntradaAutor: artemis » ds. des. 08, 2007 8:34 am

Bon d¡a a totes!! avui sóc molt matinera!!! Ens anem a Vic a passar el dia allà, que fan la fira medieval i ens agraden molt a l'Àlex i a mi.

Que passeu un bon cap de setmana reina!!!

Petonetsssss

BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. des. 08, 2007 9:38 am

bon dia noies!
ARTEMIS NOSSALTRES TAMBÉ ANEMA AVUI A VIC...SEGUR QUE ESTA PLENISIM! EN FIN......
AIX COM NEVA A GUIA NUPCIAL...QUE MACOOOOOOO...I QUINS EMOTICOS MES MONOS! xxo.0.o xxcool xx:-DD xxsta:: xxkiss:: xx:-D xx:-( xx0.0x>
Imatge
anabelen2007
:: núvia de bronze

Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: Meritxell » ds. des. 08, 2007 6:37 pm

JAJAJAJA Artemis, Anabelen, sabeu on anava avui a passar el dia la Loray?????????????????????????????????? xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>

A VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja Que us heu posat d'acord???????????? xx:-DD xx:-DD

Doncs jo he tirat cap a l'altra banda. He anat a Barcelona. Ple, ple. Ens hem acostat a la Fira de Santa Llúcia però no hi hem entrat per la gentada que hi havia. :-eh_::

I ja hem comprat, uf! Quantes coses! jijiji M'encanta!

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Meritxell

EntradaAutor: anabelen2007 » ds. des. 08, 2007 10:46 pm

HOLA MERITXELL..DONCS NOSALTRES AL VEURE LA CARAVANA QUE HI HAVIA FINS A VIC DESDE GRANOLLERS,,, xx0.0x> ,,HEM DONAT MITJA VOLTA I COLIEM AGAFAR EL TREN A VIC DESDE GRANOLLERS PERO NO HI HAN TRENS QUE HI VANGIN GRANOLLERS-VIC AIXI QUE HEM AGAFAT EL TREN I CAP A BARNA!!!!!! A LA FIRA DE STA LLUCIA TAMBÉ..... xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D ...PERO MARE MEVA...NOSALTRES SI QUE HEM ENTRAT PERO NO PODIEM NI CAMINAR......... xx;-.) .BUFF!!!!!TOTO A REVENTAR! AIXI QUE HEM DINAT ALLA, I HEM DONAT UN VOLT I CAP A CASA UN ALTRE COP!!!!!...HEM COMPRAT JA LÁRBRE DE NADAL, L´HEM ADORNAT.,I L´HEM POSAT LLUMETES.AIX QUINA ILU M´HA FET...ES EL PRIMER ANY QUE PASSO EL NADAL AMB EL MEU HOME........
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: loray » ds. des. 08, 2007 10:53 pm

EIIIII BONA NIT NOIETES!!!!!!!!

DONCS JO SI QUE HE POGUT ANAR A VIC!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

TOT UN RECORD, HEM TROBAT CARAVANA A L'ALÇADA DE LA GARRIGA, PERÒ HEM ANAT FENT. APROP DE VIC HI HAVIA UNA BOIRA I ANAT BAIXANT LA TEMPERATURA FINS ARRIBAR A 2 GRAUS, BRRRRR, QUIN FRED, COM SEMPRE!!!!! NOSALTRES HEM ARRIBAT ALLÀ A LES 10.30 H, HEM APARCAT, UNA MICA SI QUE ENS HA COSTAT, PERÒ JA TA.

HI HAVIA MOLTISSIMA GENT, PERÒ A LES 12 H ENCARA HI HAVIA MÉS GENT, QUINA PASSADA, NO SE D'ON SURT TANTA GENT. M'HE TROBAT FINS I TOT A 3 O 4 TREBALLADORS DE L'HOSPI, QUINA CASUALITAT!!!!
loray

EntradaAutor: loray » ds. des. 08, 2007 10:56 pm

AHHHH I DESPRÉS DE PASSAR MOLT DE FRED I MIRAR PARADETES, HEM COMPRAT UN PASTISET, FORMATGET I PROU... QUE CAR ESTÀ TOT!!!!

I A L'HORA DE DINAR UN TIMU, ELS MEUS PARES, EL MARIDET I JO ESTEM INDIGNATS AMB EL MENÚ QUE ENS HAN SERVIT A SUPOSAT RESTAURANT QUE HEM ANAT A DINAR.
ENS HAN SERVIT AIGUA CARREFOUR, ENTRE PLAT I PLAT 1 HORA I DE POSTRES IOGURT CARREFOUR, QUE FORT!!!!!!!!!!!!!!! QUINA INDIGNACIÓ, I SABEU QUAN VALIA EL MENÚ 14 EUROS I A SOBRE SENSE IVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(

PERÒ PEL DEMÈS HA ESTAT UN DIA DIVERTIT! xxkiss::
loray

EntradaAutor: Meritxell » ds. des. 08, 2007 11:32 pm

Hola noies!

Ja veig que o arribes aviat a aquests llocs o fas canvi de plans.

Nosaltres també hem comprat un formatget a Barcelona, a una fira que hi ha constantment en una plaça prop de l'Ajuntament.

També he comprat un llibre sobre l'embaràs. Tenia ganes de comprar-ne un i avui ha tocat. Porto la tarda llegint. M'agrada aprendre coses noves, sobretot coses que viuré. Ara l'està fullejant el Joan i només aquest gest ja m'emociona... snif snif, quines coses, oi?
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dg. des. 09, 2007 12:36 am

Bona nit noies!!!!

Jo també he arribat a Vic, i si, hi havia molta retenció a la Garriga, però després força bé. Hem aconseguit aparcar bé i au!! a la corrent de gent.

M'ha agradat força, però n'he vist de millors. Nosaltres hem dinat molt aviat ( a la 1 ja estavem asseguts) i hem tingut sort, perque després la gent marxava cap a dinar i hem anat mes tranquils per les paradetes.

A mitja tarda, hem baixat cap a casa, hem fet una migdiada i després hem anat al cinema a veure la Brujula Dorada, a mi tampoc m'ha agradat gaire i aixo que no m'he llegit el llibre!!!

Després sopar al Santa Clara i a casona a acabar de passar el dia amb el meu xicotet, que ja ens tocava un dia per nosaltres solets!!

xx:-DD *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
artemis

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 09, 2007 9:25 am

Carai, Artemis, quin dia més complet!!!! neu:-D
Meritxell

EntradaAutor: anabelen2007 » dg. des. 09, 2007 9:54 am

BON DIA NOIES.........BUENO LORAY, ARTEMIS QUEINA SORT..AL MENYS HEU POGUT ANAR A VIC.....JO ES QUE LES AGLOMERACIONS NO LES AGUANTO....ENCARA QUE AHIR A BARCELONA DEU NI DO......
NENES SI VOLEU PRODUCTES ARTESANS BONS....A LA ROCA VILAGE HAN POSAT UNES PARADES DE PRODUCTES ARTESANS,,,,VENEN DE TOT...FORMATGES, LLONGANISES, MATÓ....ETC......NOSALTRES VAM CMPRAR UNA LLONGANISA....MOLT CARA AIXÒ SI PERO ESTA BONÍIISMA....
BUENO AVUI JA ES DIUMENGE...COM HAN PASSAT DE RAPID AQUEST DIES....... xxo.0.o DEMA A CURRAR UNA ALTRE COP..........PRO EL NADAL JA ES AQUI!!!! xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 09, 2007 11:25 am

Ana, aquestes paradetes les posen dos o tres cops l'any a La Roca. Tot té moolt bona pinta... Nosaltres hem comprat alguna cosa allà.
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant