Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 07, 2007 11:57 pm

Sira a mi els primers també m'encanten!!! I els segons i els tercers també...de fet son els que jo tinc guardats!!! Només m'en falta un... que es desperar no?? El de les vaques!!
Si els de la botiga no posen cap problema podré tenir els nuvis iguals que els de les invitacions incluint el nen, ja que el que jo vaig agafar per fer la invitació es el de la mateixa casa, pero de record de comunió! Així que espero poder posar en el meu pastís aquestes figuretas! I per regalar...doncs no sé, els altres que as penjat tú son possibles candidats!

Us poso el foto dels de les vaques... i una d'uns motoristes..que no m'enrecordo qui era que volia uns nuvis amb moto, no?

I la foto de les possibles invitacions, encara que hem de canviar alguna cosa del text... Que us semblen??? xx;-.) xx;-.) xx;-.) neujor:-) neukiss-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » ds. des. 08, 2007 11:31 am

Ostres Miriam quin ensurt lo de la teva mare, es que no es pot estar tranquil!!!!!!!!!! Almennys no era a casa.... a veure si els mossos fan alguna cosa, ja ens explicaras....
Pel què fa a les invitacions... una passada!!!!!!!!M'agraden molt, i el text molt original!!!!!!!! PERFECTE
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » ds. des. 08, 2007 3:15 pm

Hola noies,

Quant de temps sense entrar, doncs ja veig que vosaltres ja teniu moltes coses enllestides...

Jo també vaig fent cosetes...

Ah Miriam i Tetes us he enviat les fotos del vestit si no ho heu rebut per favor m'ho feu saber per que no se pas com hauré de fer-ho.

Doncs això a les altres ja us enviaré les fotos també ok??

Ja veig que totes aneu be amb els preparatius i a les noves benvingudes..

Apa adeu...
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: Dem » ds. des. 08, 2007 3:27 pm

hola macas!!! molt guapas les invitacions Miriam m'ancanten,he vist la pagina web dels novis pero trobo k encara son mes cars k lo k man costat a mi,Sira no se de on ets pero yo aki a olot les he trovat per 20E,masemble k ja tho vaig comentar,aixis k res si vols alguna cosa demanamo,be a totes igual!!!!ara estic molt liada amb lo de les taules ,el panel dels comvidats y tot aixo,he vist una pagina,be un parell k estan molt be i tajudan a fer-ho,he demanat presupost i aviam k ya os esplicare,per k es lo k pitxor porto de tot lo del casamant., be guapas molts de petons i molt bon cap de setmana neujor:-) ;-)://
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: sira » ds. des. 08, 2007 3:33 pm

Gràcies Dem!!!! la veritat és que si a tú et costen 4€ menys cada parella de nuvis i n'agafo 4 o 5 doncs tú són 20€ aprox. que em puc gastar amb alguna altra cosa, merci, ja et diré alguna cosa perquè també vull anar a mirar a Girona a veure si els trobo igual de preu o en trobo uns altres de més macos , ah!!! i sóc de St Feliu de Guíxols.

Miriam m'agrada la invitació, és molt original !!!! se surt de lo normal :-)ok:

Lidia jo també vull veure les fotos del vestit, please!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » ds. des. 08, 2007 3:36 pm

Dem si és tan d'embolic això de les taules perquè no saps a qui assentar amb qui, perquè no deixes que tothom s'assegui on vulgui? no sé és una altra opció, no!

I em sembla que un dia deies que volies algo diferent per enumerar les taules i vaig veure que hi ha alguna forera que ho ha fet i és posar en lloc de números fotos i noms de llocs on anireu de viatge, cotxes antics, fruites, .... espero haver-te ajudat.
sira

EntradaAutor: Dem » ds. des. 08, 2007 3:41 pm

merci sira la veritat k a la gent ya la tinc gairabe enllestida lo k vull fer algo macu per k sapigen on seure de ideies en tic pero no se per on començar ,jejje be ya os esplicare .........gracies neukiss-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. des. 08, 2007 6:33 pm

Així us agraden les invitacions?? Que bé!!! Merci per la vostre sinceritat reines!

Sira, si et surten millor de preu a Olot ja saps, perque així t'estalvies calarets!!

Dem, lo de les taules, no et posis nerviosa, pensa en alguna cosa que us identifiqui i ja anirà sortin sobre la marxa! Nosaltres possiblement fem dibuixos de la Disney perque com que ja ens agraden i ademès al peke li encanten, doncs llest!

wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Lidia, ja t'ho he dit per privat...estas PRECIOSA!!!

Bueno reinas, ens veiem!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » ds. des. 08, 2007 7:48 pm

hola noies,

Miriam t'ha quedat super original la invitacio, m'agrada molt.

Sira son super originals els nuvis els que mes m'agraden son els primers i els dels gossets tambe m'agraden.

ainos dilluns al mati passare per correus a recollir les mostres dels perfums, tu ja els tens,? tinc unes ganes de veure com son....

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: sira » dg. des. 09, 2007 12:09 pm

A mi també els que més m'agraden són els primers, ja quasibé segur que farem aquests !

Només falta a veure si els trobem més baratos i si no li demanaré a la Dem.
sira

EntradaAutor: ainos28 » dg. des. 09, 2007 12:58 pm

Lidia jo tambe vull veure el vestit!!!!!!
Arohha jo ja tinc les mostres, i son molt petites, pel que valen.... a mi la unica que em fa el pes es la de Tous, pel format que té es veu més gran i amb el tap amb l'osito fa més patxoca.... estic dubtant, el que passa es que trobo que potser a la gent li semblara poca cosa....ja em diras que et semblen
Imatge
ainos28

EntradaAutor: truffa » dg. des. 09, 2007 4:43 pm

Bona tarda wapes,

Lídia jo també tinc ganes de veure el teu vestit.

Petons
truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 09, 2007 5:08 pm

Bona tarda noies!

Ainos, quina pena que siguin petitones les mostres no?? Sobre el que pensi la gent, mira, el que comte es el detall no? La colonia ven guarnida, amb la targeteta i no se, poseu-li caramalets o aquelles coses blanques ( es que no se com es diu en català: peladillas) i llestos!

Sobre el nuvis, ahir vaig estar parlant amb el de la pàgina web aquesta i ma dit que si que em poden serbir els nuvis amb el nen que tinc a les invitacions! Que bé! Pero clar, 27€...pero bueno, així quedará super aconjuntat, no??

Per cert, tots els nuvis que fareu seran iguals? O a cada parella els fareu diferents?? Ostres aixó dels regals em te desesperada... encara no sé que regalar als amics... vosaltres com ho porteu??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dg. des. 09, 2007 5:52 pm

Hola nenes bon diumenge!!! jo estic aqui a casa que en Jordi se me n'ha anat cap a madrid i estic avorrida...Fare una mica de neteja, planxa, banyera i cap a casa els meus pares...

Lidia, a mi no m'han pas arribat les fotos del teu vestit..... torna a enviar-les please!!

Heu vist, ja ha arribat el nadal al guianupcial i neva i tot, encara que sigui taronja, jejeje.... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 09, 2007 5:59 pm

Bones Tetes!

Ostres quin pal, així avui estas soleta, eh?? Doncs si vols venir a fer-me companyia, jo estic ven distreta amb aquest dimoniet que no para de pintar-me les parets, i com que ara ja va sense bolquer sembla un gosset! xx:-DD xx:-DD xx:-DD
En fi, aprofita i fes endreça!

Ja veus, d'aqui res ja serem al 2008!!! Quins nervis, el temps passa volant... i ademès ja s'acosta el meu cumple, que bé!

Bueno, bon diumenge a totes!!!!!! neukiss-) neukiss-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dg. des. 09, 2007 6:02 pm

Hola, doncs jo estic aki kaseta k han vingut amics a jugar a la play amb en marc jeje i jo i la truffa anem fent cosetes, llegir novel·la, netejar una mica i anar fent, anar passant el diumenge.

Nos tema nuvis fins el gener no anirem a mirar en una botiga que ens agraden perke encara els hi han d'arribar del 2008.

Si el nadal ja el tenim a aki i aviat ja estarem al 2008, com passa el temps, no ens n'adonem.

truffa xxo.0.o
Imatge
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 09, 2007 6:21 pm

Veus que bé Truffa, tens la casa plena de gent neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Aixó de la play es un vici!!!!

I el temps si que corre...mireu ja he canviat el 6 per el 5!!!! Quins nervis!!!!!!

Nenas, on podria anar a mirar per imprimir les invitacions?? Com que no contava en fer-les jo, doncs no en tinc ni idea...Al Juper em sembla que ho feien...

Per cert, quan donareu les invitacions???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dg. des. 09, 2007 6:43 pm

Si ben plena de gent si és guai perke tens ambient a kaseta.

Doncs no ho sé on ho podries imprimir, a l'Stein??

Nosaltres les invitacions no ho sé segurament el juny, perke a l'agost hi ha gent k no trobariem i no hi serien.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ainos28 » dg. des. 09, 2007 8:02 pm

Hola guapes!!!
Ja s'han acabat els desitjats dies de festa, quina llastima!!!!!!!!!
Jo també miraria a l'Stein, però em sembla que allà és força caret, no???
Nosaltres les invitacions cap al Maig suposo, el que passa que nosaltres tindrem gent de França, Alemanya, Italia i Anglaterra, i a aquesta gent els hi direm al Gener (per telefon o e-mail), perquè s'ho puguin combinar millor, però a la gent d'aqui cap al Maig ja n'hi ha prou....
Si Miriam són petites pel meu gust... però avui a la tarda hem anat a la Fira de Nadal que hi ha a la plaça Independència i hi havia una paradeta que tenien perfums, tipu Patxuli, Musk..... amb unes ampolletes molt mones, i li hem demanat el preu per 50-60 unitats i diu que ja ens ho consultarà a veure quin preu ens pot fer... aquesta setmana que ve sabrem alguna cosa... la unitat surt a 4 €, que ja ho valen les que vaig demanar de mostra,i aquestes a mi m'agraden més, ja ho veurem, sino el que hem pensat és que com a els homes els hi donem la ratafia a les dones els hi podriem donar una mini de licor de Crema Catalana o de Bailyes (no se si s'escriu així),i aixi el regal és mes o menys igual... ja ho veurem!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: truffa » dg. des. 09, 2007 9:16 pm

Ainos nosaltres ens casem pel volt de les mateixes dates, vos les invitacions les donareu pel maig?Nos també pensavem maig, juny com a molt tard perke tmb tinc familiars de barcelona i tmb va bé saberho amb temps.

Espero que t'ensurtis amb akets petits parfums que ara has trobat, havera si hi ha sort.

truffa
Imatge
truffa

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant