Autor: ainos28 » dg. des. 09, 2007 8:02 pm
Hola guapes!!!
Ja s'han acabat els desitjats dies de festa, quina llastima!!!!!!!!!
Jo també miraria a l'Stein, però em sembla que allà és força caret, no???
Nosaltres les invitacions cap al Maig suposo, el que passa que nosaltres tindrem gent de França, Alemanya, Italia i Anglaterra, i a aquesta gent els hi direm al Gener (per telefon o e-mail), perquè s'ho puguin combinar millor, però a la gent d'aqui cap al Maig ja n'hi ha prou....
Si Miriam són petites pel meu gust... però avui a la tarda hem anat a la Fira de Nadal que hi ha a la plaça Independència i hi havia una paradeta que tenien perfums, tipu Patxuli, Musk..... amb unes ampolletes molt mones, i li hem demanat el preu per 50-60 unitats i diu que ja ens ho consultarà a veure quin preu ens pot fer... aquesta setmana que ve sabrem alguna cosa... la unitat surt a 4 €, que ja ho valen les que vaig demanar de mostra,i aquestes a mi m'agraden més, ja ho veurem, sino el que hem pensat és que com a els homes els hi donem la ratafia a les dones els hi podriem donar una mini de licor de Crema Catalana o de Bailyes (no se si s'escriu així),i aixi el regal és mes o menys igual... ja ho veurem!!!!