Autor: molinos » dt. des. 11, 2007 2:19 pm

Autor: Bloomie » dt. des. 11, 2007 2:50 pm
Autor: NUMA » dt. des. 11, 2007 3:55 pm

Autor: guspireta » dt. des. 11, 2007 3:58 pm
Autor: guspireta » dt. des. 11, 2007 3:59 pm

Autor: NUMA » dt. des. 11, 2007 3:59 pm

Autor: molinos » dt. des. 11, 2007 4:00 pm
guspireta ha escrit:HOLA MOLINOS COM ESTEM???
NUMA JA TE'N QUEDEN MENYS!!!
RUN JO COM TU, EL FARÉ AQUEST CAP DE SETMANA, A VEURE QUE.... ENCARA HAIG D'ACABAR DE PINTAR LES FIGURES DEL PESSEBRE ..... JIJIJIJIJIJIJ![]()

Autor: molinos » dt. des. 11, 2007 4:03 pm
NUMA ha escrit:la veritat es que em fa vergonya demanar pelis de walt disney!!!! jajajajajajajajaja JA TENIM UNA EDAT.....![]()

Autor: Bloomie » dt. des. 11, 2007 4:06 pm
NUMA ha escrit:la veritat es que em fa vergonya demanar pelis de walt disney!!!! jajajajajajajajaja JA TENIM UNA EDAT.....![]()

Autor: Anna m. » dt. des. 11, 2007 4:08 pm
a veces me sobran algunas de las canciones...pero los dibujos me molan.

Autor: guspireta » dt. des. 11, 2007 4:09 pm
molinos ha escrit:guspireta ha escrit:HOLA MOLINOS COM ESTEM???
RUN JO COM TU, EL FARÉ AQUEST CAP DE SETMANA, A VEURE QUE.... ENCARA HAIG D'ACABAR DE PINTAR LES FIGURES DEL PESSEBRE ..... JIJIJIJIJIJIJ![]()
Hola sandra,
be, amb ganes de fer vacances!!

Autor: guspireta » dt. des. 11, 2007 4:10 pm
Autor: molinos » dt. des. 11, 2007 4:12 pm
guspireta ha escrit:molinos ha escrit:guspireta ha escrit:HOLA MOLINOS COM ESTEM???
Hola sandra,
be, amb ganes de fer vacances!!
t'entenc nina!! vaig llegir el de les companyes prenyades i que et donaran un horari que et va millor, me n'alegro molt guapa!!

Autor: molinos » dt. des. 11, 2007 4:14 pm
Anna m. ha escrit:ya estamos por aquí...a ver lo que me dura la tranquilidad...
Numa, a mi me gustan las pelis de Disney...a veces me sobran algunas de las canciones...pero los dibujos me molan.
ostras...me acabo de acordar de Arale del Doctor Slump, esa si que me gustaba!! SÓC UN MUSSOL...SÓC UN MUSSOL!!