heretat sabarters

un any fantàstic.

heretat sabarters

EntradaAutor: annuska » dt. des. 11, 2007 11:02 pm

Hola algu ha anat a un casament a Heredat Sabaters? que tal el menjar? us va agradar?
annuska

Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 11, 2007 10:56 pm

EntradaAutor: lluna479 » dc. des. 12, 2007 11:38 am

Hola annuska!!!
Aquest any es va casar el meu germà i ho va celebrar a l'Heretat Sabartes, va estar tot molt bé. És del grup Jardí, que també tenen un altre lloc de celebració a Igualada i també hi he estat en un altre casament. El menja i tot està molt bé, pots està tranquila. Potser hauries de remarcar més en el tema de l'aperitiu, son coses molt modernes pero potser es una mica escas.
Quan et cases?
lluna479
:: núvia experta

Entrades: 639
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 10:35 am

EntradaAutor: annuska » dc. des. 12, 2007 7:34 pm

Hola!!
Gràcies per contestar tan ràpid! Doncs ens casem el 18 octubre, i ja hem fet la reserva a Heredat Sabaters, però com no conec a ningú que s'hi hagi casat, em feia una miqueta de por el tipus de menjar que posaven. al veure-ho tot tant modern em feia por que el menjar fos escàs. alguna recomenació més per tenir en compte? T'agrairia moltíssim si hi ha punts fluixos!! Merci
annuska

Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 11, 2007 10:56 pm

EntradaAutor: Hansen » dc. des. 12, 2007 8:51 pm

Jo nomès he anat a una boda a Sesoliveres, que són de la mateixa gent. El lloc és molt xulo, però jo soc molt "tiquismiquis" amb el menjar i pel meu gust l'aperitiu deixava molt que desitjar... Però tots són gustos, ja et dic que jo soc rareta...
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: lluna479 » dc. des. 19, 2007 1:10 pm

Moltes felicitat per l'elecció!! Us caseu per l'esglesia o feu cerimonia civil?
A l'Heretat també es va casar un cosí meu i van fer una cerimonia allà als jardins, i va quedar molt xulo. la núvia va sortir de dins la masia. ja anirem explicant detallets. fins aviat
lluna479

Entrades: 639
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 10:35 am

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants