Bona nit guapes!
Ja m'han arreglat la línea...que bé

ja em pensava que em tindrien 3 dies aqui abandonada
Dem, quins nervis noia! No cal que et digui que volem fotos, no?? Ostres que guay, jo tinc moltes i moltes ganes de que arribi el dia de la proba...
De moment em conformo en que arribin les sabates! Que en principi estan al caure!!!! Per cert, tens una nena??
Hi quan puguis expliquens aquesta idea tan bona que ha tingut en Santi!
Bueno, ja tinc la roba interior! Avui he estat al Blonda i al final me quedat un conjunt així tot de bordadets, amb el culot i el tanga. Les 3 peces em surten per 130! Que bé! Les mitxes mha dit que quan tingui les sabates hi vagi i així podrem mirar quin color hi queda millor! La veritat que la dona de allà es un encant

Mha dit que encara que em quedi aquest model, el dia que tingui la prova del vestit que hi vagi que em deixarà un parell de models perque vegi quin em queda millor i que si m'agrada més un altre que mel canviarà. Així que de conya

La semana que bé ja el tindré!
Sobre el tema de les invitacions, quan alguna sàpiga més o menys un preu orientatiu sobre el que costa imprimer-les SIUSPLAU que em digui algo, que vull comparà preus!!!
Gemmanit, si em puguessis pasar la plantilla de les targetes i el punt de llibre, t'estaria molt agraïda. En principi tinc la idea de fer la targeteta d'agraïment i posar-la enganxada amb una pinça a una piruleta ( ho va fer una noia del foto i va quedat xulíssim!!!), pero qui sap..a l'omillor canvio d'opinió!!
Tetes, quins nervis!!!!!!!!! Jo també tinc moltes ganes de veure haviam si surt a compte o no!!!!wikiwiki::-)
Em sembla que no em diexo res...
Bona nit a totes reinetas!!!