Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dt. des. 11, 2007 6:48 pm

Gemma(nit) el menú ha d'estar tot bonísssssssimmmmmm!!!!! :yium:-)

No sé si teniu decidit els primers o segons però de segon jo personalment agafaria la vedella, perquè el xai si està ben fet i és petit perfecte, però us podeu trobar que el xai sigui gos i faci aquella olor de xai que es diu que "xaieja", (només és una opinió) fes el que més t'agradi.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. des. 11, 2007 6:50 pm

Ostres sí Gemma que feia dies
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 11, 2007 6:53 pm

No encara no ho he decidit pero jo també iro cap a la vedella! les opcions és el que hem escollit per fer el tastet i apartir d'aquí decidirem....

Ja us diré que que és el que sortirà guanyador!!!

Bueno reines un petonet que marxo!

Tetes ja ens ensenyaràs les fotos!

Sira a veure si et conectes abans home!! xxkiss::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: sira » dt. des. 11, 2007 6:54 pm

Ja ho faré guapa!!!!!!!! xxkiss::
sira

EntradaAutor: TETES » dt. des. 11, 2007 7:32 pm

jooooooooppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nenes!!! mi gozo en un pozo!!!!! no les tenia acabades!!!! quina meeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! sort que el noi em va dir que hi podia anar l'endema mateix i mira m'he esperat 3 dies mes i encara no estan!! xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(

Gemma ja penjare fotos a la cronica, ho prometo!!! xx;-.)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dt. des. 11, 2007 7:36 pm

Ostres tú!!!! bueno quan les tinguis penja-les a la crònica, ok!!!!
sira

EntradaAutor: TETES » dt. des. 11, 2007 7:49 pm

si si, ok ok!!!!! tinc unes ganes de veure-les jaaaaa!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Dem » dt. des. 11, 2007 9:37 pm

neukiss-) hola macas he estat un dia k no me conectat i yo no se si es el temps k fa o el meu ruten,pero no en va gota be xx;-.) dema tinc a primera prova del vestit i crec k akesta nit no durmire!!!!he vist k parlavau de les coses k os falten veig k algunes anem avançades en uns temes i altres portem avançat aaltres,Gemanit el menu esta molt i mlt be,yo fins febrer no faig el tastet ya ho tnim decidit pero,cuan probem segur k cambiem alguna cosa neujor:-) be aviam si amb puc conectar dema un rato i aixo no em fa el burru -:.-:.__0.0_ AAAAAAAA!!!!lo de les taules ja ho tinc solucionat!!!!! al meu santi se li a acudit una cosa k ens portara feina pero k alavegada de kedar molt macu farem trevallar a la familia i els amics neu:-D ,ya os esplicare k avui encara tinc a kla petita desperta i ja es tard ens veiem.fins aviat neukiss-) neukiss-) neukiss-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 11, 2007 10:28 pm

Bona nit guapes!

Ja m'han arreglat la línea...que bé *.-o-o.* *.-o-o.* ja em pensava que em tindrien 3 dies aqui abandonada xx0.0x>

Dem, quins nervis noia! No cal que et digui que volem fotos, no?? Ostres que guay, jo tinc moltes i moltes ganes de que arribi el dia de la proba...
De moment em conformo en que arribin les sabates! Que en principi estan al caure!!!! Per cert, tens una nena??
Hi quan puguis expliquens aquesta idea tan bona que ha tingut en Santi!

Bueno, ja tinc la roba interior! Avui he estat al Blonda i al final me quedat un conjunt així tot de bordadets, amb el culot i el tanga. Les 3 peces em surten per 130! Que bé! Les mitxes mha dit que quan tingui les sabates hi vagi i així podrem mirar quin color hi queda millor! La veritat que la dona de allà es un encant neu:-D neu:-D Mha dit que encara que em quedi aquest model, el dia que tingui la prova del vestit que hi vagi que em deixarà un parell de models perque vegi quin em queda millor i que si m'agrada més un altre que mel canviarà. Així que de conya *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* La semana que bé ja el tindré!

Sobre el tema de les invitacions, quan alguna sàpiga més o menys un preu orientatiu sobre el que costa imprimer-les SIUSPLAU que em digui algo, que vull comparà preus!!!

Gemmanit, si em puguessis pasar la plantilla de les targetes i el punt de llibre, t'estaria molt agraïda. En principi tinc la idea de fer la targeteta d'agraïment i posar-la enganxada amb una pinça a una piruleta ( ho va fer una noia del foto i va quedat xulíssim!!!), pero qui sap..a l'omillor canvio d'opinió!!

Tetes, quins nervis!!!!!!!!! Jo també tinc moltes ganes de veure haviam si surt a compte o no!!!!wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Em sembla que no em diexo res...

Bona nit a totes reinetas!!! xxkiss:: xxkiss::
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 11, 2007 11:24 pm

Gracies per l'oferiment Gemmanit, ja teniu prou feina amb lo vostre... el que si necessitare serà la vostra opinio quan faci alguna prova... per la resta mirare a veure què surt i com diuen, amb el temps i una canya.....
Dem, fotos de la prova.... molta sort guapa i tranquila que segur que et veuràs guapissima!!!!!!!!!!!!!
Molt be Miriam, ja tens conjunt de roba interior, segur que es sexy, sexy wikiwiki::-)
Bé guapis bona nit a totes i fins demà.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 12, 2007 9:39 am

Bon dia noies!

Dem volem fotos!!! i que ens expliquis la teva idea de lo de les taules!!!

Ainos de veritat es que no em costa gens si tinc temps! i si t'encalles amb alguna cosa ja saps ens ho comentes que entre totes ho farem!

Miriam t'ho passaré per mail!

Noies ahir vaig fer totes les comandes i només feien que trucar-me de tot arreu. Vaig estar parlant amb l'Elena de Mibodaeninternet dels bolis pollos i aquesta setmana ja els tindré!!!! avui he anar a fer l'ingrés. Em van trucar també d'allà on vaig demanar el paper per dir-me que les pisetes se'ls hi havien acabat pero que els hi arribaven a principis de gener i ja els hi vaig dir que no em feia res esperar.

Pel que fa al tema de preus de la imprempta noies no sé els altres llocs pero la que tinc al costat de la feina em costa imprimir-ho tot 50 € aprox.! pero clar no serà amb un super paper de disseny eh?! serà paper satinat de 300 gr. de color blanc. pero pel que jo vull fer ja en tinc prou!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 12, 2007 9:41 am

Molt bé Miriam per aquesta roba interior!!! a quin blonda vas anar? i que vol dir que et deixaran més conjunts de roba interior el dia que et vagis a emprovar el vestit??? tot un detall no?
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dc. des. 12, 2007 10:02 am

bon dia nois,

dem que vagi molt be la prova, ja ens explicaras *.-o-o.* *.-o-o.*

Miriam que be ja tens la roba interio, es molt bona idea aixo de posar la targeta amb una piruleta *.-o-o.*

Gemma nit hem podrias passar a mi tambe si no et fa res, les targetes, es que tambe m'agradari provar de fer-ho jo.

ostres fa dies que no sabem res de l'espe, l'agbe... noies on esteu xx0.0x> xx0.0x>
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 12, 2007 10:44 am

Si Arohha! em dons el teu mail??? o envia-me'l per mp si no el vols publicar aquí.!

Ja veus l'Espe, l'Agbe, la Truffa,... n'hi ha un munt de desaparescudes!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dc. des. 12, 2007 10:45 am

Ahir al final vaig demanar un mostra de les pashminas a solostocks, i ara m'ha trucat en Julio i m'ha dit que me les enviaria, a veure que tal , jo vaig buscant coses, perque els perfums hem van decepcionar tant que vaig mirant... tambe haig d'anar a Yves R. a veure que tal
wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dc. des. 12, 2007 10:51 am

gemmanit te enviar un privi

gràcies reina.
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. des. 12, 2007 10:55 am

Hola ninesssssssssssssss!!!!

Ostres Míriam, quina casulitat, nosaltres també fem això de la piruleta!!
És que fa temps que ho vaig veure a la pàgina web de la Maria Fort i em va encantar!!! ::bna// ::bna// ::bna//

Gemma, reina, posats a demanar,.... m'ho podries enviar a mi també?? neukiss-) neukiss-) Merciiiiiiiiiiii!!!!

Sí, fa dies que no es connecten aquestes nines,.....deuen estar liadíssimes!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dc. des. 12, 2007 10:56 am

bon dia!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 12, 2007 11:00 am

Bon dia noies!

Gemmanit, doncs vaig anar a la Blonda de Girona, per allà on hi ha la Bofill i sobre lo de deixarme mes conjunts, doncs com que encara és aviat, la dona em va dir que quan tingui la primera prova que hi vagi i si hi ha algun altre conjunt m'el deixarà perque pugui comparar i triar el millor! La veritat que si que es tot un detall!!!

A mi el libro de firmes i els bolis pollo m'han d'arribar avui o demà! Que bé!!

Si que últimament nhi ha moltes de perdudes!!

Per cert, Agbe, ja no fan obres per Esponellà!!!

Mireia, que guai, lo de la piruleta ho vaig trobar super original... Ja tens en ment com faràs la targeteta??
Jo encara mi haig de posar.... neukiss-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 12, 2007 11:16 am

Arohha a mi em sembla que els pashmines deuen ser guapos.... a mi era un detall que també m'agradava molt.

Gemma ara t'ho passo. I de pas podeu opinar!!!

Ostres m'agrada el tema de la piruleta per adjuntar a la tarja d'agraïment!!!! m'ho apunto! jo no hi havia pensat!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant